Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

Brief.pl / Aktualności

17 października 2016 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbędzie się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0. Głównym mówcą dnia będzie prof. Piotr Płoszajski kierownik Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

-

Wraz z rozwojem nowych technologii, zmienia się także branża sprzedaży bezpośredniej. Niemalże trzy czwarte wszystkich transakcji w tym sektorze dokonywanych jest za pośrednictwem Internetu, a co dziesiąte zamówienie składane jest przez urządzenie mobilne.  Nowoczesne kanały sprzedaży i komunikacji są coraz lepiej wykorzystywane i są traktowane jako instrument wspierający bezpośrednie relacje z klientem oraz partnerami biznesowymi.

Celem V PDSB jest budowanie wizerunku sektora sprzedaży bezpośredniej jako branży tradycyjnej, ale z nowoczesnym modelem biznesowym w pozyskiwaniu i obsłudze klientów.   Przedsiębiorcy z branży nie zapominają także    o wyjątkowej roli mediów społecznościowych, które stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji, obsługi posprzedażowej klientów, platformą szkoleń, przestrzenią wymiany wszelkich informacji biznesowych, programów wsparcia sprzedaży oraz komentarzy.

W konferencji będą uczestniczyć przedstawiciele różnych środowisk zainteresowanych zarówno rozwojem rynku sprzedaży bezpośredniej, jak i całej polskiej gospodarki.  Istotną rolę w realizacji tego zadania mają nie tylko organizacje i instytucje bezpośrednio zaangażowane w edukację i rozwój technologii, ale także instytucje nadzorujące rynek,  przedsiębiorcy oraz organizacje handlowe i biznesowe. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Google for Work oraz Szkoła Główna Handlowa. Tegoroczną edycję V Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej wspiera aplikacja Eventory.

W trakcie konferencji odbędzie się panel dyskusyjny  „Nowe technologie szansą czy zagrożeniem dla branży sprzedaży bezpośredniej”,  podczas któregozostaną poruszone kwestie związane z kierunkiem rozwoju sektora i wyzwaniami, przed jakimi  stają obecnie firmy.   Udział w panelu wezmą: prof. Piotr Płoszajski, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, Magdalena Dziewguć Head  Google for Work, Marek Sodolski, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu z firmy e-point, Andrzej Iwan, Digital Mananger z Avon Cosmetics Polska, Anna Leszczyńskiej, Prezes Moore & Better oraz Natalia Hatalska, analityk trendów.

::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.