Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

Brief.pl / Aktualności

17 października 2016 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbędzie się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0. Głównym mówcą dnia będzie prof. Piotr Płoszajski kierownik Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

-

Wraz z rozwojem nowych technologii, zmienia się także branża sprzedaży bezpośredniej. Niemalże trzy czwarte wszystkich transakcji w tym sektorze dokonywanych jest za pośrednictwem Internetu, a co dziesiąte zamówienie składane jest przez urządzenie mobilne.  Nowoczesne kanały sprzedaży i komunikacji są coraz lepiej wykorzystywane i są traktowane jako instrument wspierający bezpośrednie relacje z klientem oraz partnerami biznesowymi.

Celem V PDSB jest budowanie wizerunku sektora sprzedaży bezpośredniej jako branży tradycyjnej, ale z nowoczesnym modelem biznesowym w pozyskiwaniu i obsłudze klientów.   Przedsiębiorcy z branży nie zapominają także    o wyjątkowej roli mediów społecznościowych, które stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji, obsługi posprzedażowej klientów, platformą szkoleń, przestrzenią wymiany wszelkich informacji biznesowych, programów wsparcia sprzedaży oraz komentarzy.

W konferencji będą uczestniczyć przedstawiciele różnych środowisk zainteresowanych zarówno rozwojem rynku sprzedaży bezpośredniej, jak i całej polskiej gospodarki.  Istotną rolę w realizacji tego zadania mają nie tylko organizacje i instytucje bezpośrednio zaangażowane w edukację i rozwój technologii, ale także instytucje nadzorujące rynek,  przedsiębiorcy oraz organizacje handlowe i biznesowe. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Google for Work oraz Szkoła Główna Handlowa. Tegoroczną edycję V Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej wspiera aplikacja Eventory.

W trakcie konferencji odbędzie się panel dyskusyjny  „Nowe technologie szansą czy zagrożeniem dla branży sprzedaży bezpośredniej”,  podczas któregozostaną poruszone kwestie związane z kierunkiem rozwoju sektora i wyzwaniami, przed jakimi  stają obecnie firmy.   Udział w panelu wezmą: prof. Piotr Płoszajski, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, Magdalena Dziewguć Head  Google for Work, Marek Sodolski, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu z firmy e-point, Andrzej Iwan, Digital Mananger z Avon Cosmetics Polska, Anna Leszczyńskiej, Prezes Moore & Better oraz Natalia Hatalska, analityk trendów.

::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.