"Dubaj - nowe rynki, nowe możliwości". I Międzynarodowa Konferencja

"Dubaj - nowe rynki, nowe możliwości". I Międzynarodowa Konferencja

Brief.pl / Patronaty

18 października w Hotelu Marriott, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie odbędzie się I Międzynarodowa Konferencja "Dubaj - nowe rynki, nowe możliwości", której organizatorem jest firma 2WAYS Sp. z o.o. Głównym celem konferencji jest merytoryczna prezentacja możliwości eksportowych dla polskich producentów w regionie Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA), w tym w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

-

Wystąpienia ekspertów, praktyczne wskazówki i wiedza dotycząca prowadzenia biznesu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich z pierwszej ręki – od przedsiębiorców i urzędników, którzy na co dzień działają na terenie krajów arabskich lub we współpracy z nimi. Do tego panel dyskusyjny i networking z udziałem gości specjalnych wydarzenia. Jakie inne korzyści niesie za sobą uczestnictwo we wtorkowej konferencji?

Udział w wydarzeniu pozwoli poznać możliwości, jakie daje inwestowanie na Bliskim Wschodzie. Uczestnicy dowiedzą się, jak wystartować z biznesem i odnieść tam sukces. Wtorkowe wydarzenie będzie też wyjątkową okazją do nawiązania kontaktów biznesowych i wysłuchania ekspertów oraz doświadczonych praktyków, którzy pokażą, jak zarabiać w krajach Półwyspu Arabskiego. Będzie to również okazja do sprawdzenia jak wyglądają tam możliwości finansowania biznesu.

Na koniec uczestnicy będą mieli możliwość wysłuchania przedstawicieli firm, które wkroczyły już na rynki Emiratów Arabskich. Program wydarzenia przewiduje również panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy będą mogli zadać pytania gościom spotkania, wśród których znajdzie się między innymi Ahmed Abdalla Burhaima, Konsul Ambasady ZEA w Warszawie. II część konferencji organizowanej w Warszawie zaplanowana jest na styczeń 2017 r. w Dubaju.

Dokładny program wtorkowego wydarzenia dostępny jest TUTAJ. Specjalnie dla Czytelników "Business in Brief" przygotowaliśmy również specjalną promocję, dzięki której bilet na wydarzenie kupić można z 10 proc. zniżką. Formularz rejestracyjny dostępny TUTAJ

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.