wp - grudzien 2016

"Dubaj - nowe rynki, nowe możliwości". I Międzynarodowa Konferencja

"Dubaj - nowe rynki, nowe możliwości". I Międzynarodowa Konferencja

Brief.pl / Patronaty

18 października w Hotelu Marriott, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie odbędzie się I Międzynarodowa Konferencja "Dubaj - nowe rynki, nowe możliwości", której organizatorem jest firma 2WAYS Sp. z o.o. Głównym celem konferencji jest merytoryczna prezentacja możliwości eksportowych dla polskich producentów w regionie Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA), w tym w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

-

Wystąpienia ekspertów, praktyczne wskazówki i wiedza dotycząca prowadzenia biznesu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich z pierwszej ręki – od przedsiębiorców i urzędników, którzy na co dzień działają na terenie krajów arabskich lub we współpracy z nimi. Do tego panel dyskusyjny i networking z udziałem gości specjalnych wydarzenia. Jakie inne korzyści niesie za sobą uczestnictwo we wtorkowej konferencji?

Udział w wydarzeniu pozwoli poznać możliwości, jakie daje inwestowanie na Bliskim Wschodzie. Uczestnicy dowiedzą się, jak wystartować z biznesem i odnieść tam sukces. Wtorkowe wydarzenie będzie też wyjątkową okazją do nawiązania kontaktów biznesowych i wysłuchania ekspertów oraz doświadczonych praktyków, którzy pokażą, jak zarabiać w krajach Półwyspu Arabskiego. Będzie to również okazja do sprawdzenia jak wyglądają tam możliwości finansowania biznesu.

Na koniec uczestnicy będą mieli możliwość wysłuchania przedstawicieli firm, które wkroczyły już na rynki Emiratów Arabskich. Program wydarzenia przewiduje również panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy będą mogli zadać pytania gościom spotkania, wśród których znajdzie się między innymi Ahmed Abdalla Burhaima, Konsul Ambasady ZEA w Warszawie. II część konferencji organizowanej w Warszawie zaplanowana jest na styczeń 2017 r. w Dubaju.

Dokładny program wtorkowego wydarzenia dostępny jest TUTAJ. Specjalnie dla Czytelników "Business in Brief" przygotowaliśmy również specjalną promocję, dzięki której bilet na wydarzenie kupić można z 10 proc. zniżką. Formularz rejestracyjny dostępny TUTAJ

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.