Konferencja Pipeline Summit już 18 października w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa 56

Konferencja Pipeline Summit już 18 października w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa 56

Brief.pl / Patronaty

18 października, w Centrum Kreatywności Targowa 56, odbędzie się kolejna edycja jednej z najbardziej prestiżowych konferencji poświęconych strategiom sprzedażowym oraz rozwojowi biznesu – Pipeline Summit.

-

Pipeline Summit to pierwszy krok w stworzeniu efektywnej struktury wsparcia sprzedaży dla polskich profesjonalistów. To konferencja, której pomysłodawcą jest Mich Griffin – CRO Brand24. Do tej pory odbyły się 2 edycje wydarzenia – w Warszawie i Gdańsku, a gośćmi byli przede wszystkim zagraniczni eksperci m.in.  Wiktor Schmidt - CEO Netguru, Piotr Mroziński – LinkedIn, dyrektorowie ds. sprzedaży UXPin - Chris Sallen i LiveChat – Syed Asad Hussain, a także CEO MIMIGroup, Woolet i Sher.ly – Marek Cieśla.

Coraz więcej pracowników takich działów jak marketing, UX, IT, a nawet księgowość, odpowiada za konwersję, wpływając na procesy sprzedażowe. Wiele polskich przedsiębiorstw, zarówno małych jak i dużych, rozwija produkty i usługi o ogromnym potencjale gospodarczym, lecz niestety nie wie w jaki sposób pozyskać większą liczbę konsumentów -  stwierdza Mick Griffin – pomysłodawca Pipeline Summit i CRO Brand24.

W tym roku na konferencji wystąpią po raz pierwszy m.in. Radek Buszan – Sales Director Dell, Peer Horsten – Goyello, Phil Watson – EMEA Slack, Ed Shelby – ChartMogul czy Dimitar Stanimiroff, CEO Hersey.

Więcej informacji o konferencji, pełny program wydarzenia oraz możliwość rejestracji dostępne TUTAJ. UWAGA! Specjalnie dla Czytelników Brief.pl dostępna jest zniżka w wysokości 15% ceny biletu. Przy zakupie wystarczy wpisać kod: PSBrief.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.