Konferencja Pipeline Summit już 18 października w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa 56

Konferencja Pipeline Summit już 18 października w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa 56

Brief.pl / Patronaty

18 października, w Centrum Kreatywności Targowa 56, odbędzie się kolejna edycja jednej z najbardziej prestiżowych konferencji poświęconych strategiom sprzedażowym oraz rozwojowi biznesu – Pipeline Summit.

-

Pipeline Summit to pierwszy krok w stworzeniu efektywnej struktury wsparcia sprzedaży dla polskich profesjonalistów. To konferencja, której pomysłodawcą jest Mich Griffin – CRO Brand24. Do tej pory odbyły się 2 edycje wydarzenia – w Warszawie i Gdańsku, a gośćmi byli przede wszystkim zagraniczni eksperci m.in.  Wiktor Schmidt - CEO Netguru, Piotr Mroziński – LinkedIn, dyrektorowie ds. sprzedaży UXPin - Chris Sallen i LiveChat – Syed Asad Hussain, a także CEO MIMIGroup, Woolet i Sher.ly – Marek Cieśla.

Coraz więcej pracowników takich działów jak marketing, UX, IT, a nawet księgowość, odpowiada za konwersję, wpływając na procesy sprzedażowe. Wiele polskich przedsiębiorstw, zarówno małych jak i dużych, rozwija produkty i usługi o ogromnym potencjale gospodarczym, lecz niestety nie wie w jaki sposób pozyskać większą liczbę konsumentów -  stwierdza Mick Griffin – pomysłodawca Pipeline Summit i CRO Brand24.

W tym roku na konferencji wystąpią po raz pierwszy m.in. Radek Buszan – Sales Director Dell, Peer Horsten – Goyello, Phil Watson – EMEA Slack, Ed Shelby – ChartMogul czy Dimitar Stanimiroff, CEO Hersey.

Więcej informacji o konferencji, pełny program wydarzenia oraz możliwość rejestracji dostępne TUTAJ. UWAGA! Specjalnie dla Czytelników Brief.pl dostępna jest zniżka w wysokości 15% ceny biletu. Przy zakupie wystarczy wpisać kod: PSBrief.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.