Konferencja Pipeline Summit już 18 października w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa 56

Konferencja Pipeline Summit już 18 października w warszawskim Centrum Kreatywności Targowa 56

Brief.pl / Patronaty

18 października, w Centrum Kreatywności Targowa 56, odbędzie się kolejna edycja jednej z najbardziej prestiżowych konferencji poświęconych strategiom sprzedażowym oraz rozwojowi biznesu – Pipeline Summit.

-

Pipeline Summit to pierwszy krok w stworzeniu efektywnej struktury wsparcia sprzedaży dla polskich profesjonalistów. To konferencja, której pomysłodawcą jest Mich Griffin – CRO Brand24. Do tej pory odbyły się 2 edycje wydarzenia – w Warszawie i Gdańsku, a gośćmi byli przede wszystkim zagraniczni eksperci m.in.  Wiktor Schmidt - CEO Netguru, Piotr Mroziński – LinkedIn, dyrektorowie ds. sprzedaży UXPin - Chris Sallen i LiveChat – Syed Asad Hussain, a także CEO MIMIGroup, Woolet i Sher.ly – Marek Cieśla.

Coraz więcej pracowników takich działów jak marketing, UX, IT, a nawet księgowość, odpowiada za konwersję, wpływając na procesy sprzedażowe. Wiele polskich przedsiębiorstw, zarówno małych jak i dużych, rozwija produkty i usługi o ogromnym potencjale gospodarczym, lecz niestety nie wie w jaki sposób pozyskać większą liczbę konsumentów -  stwierdza Mick Griffin – pomysłodawca Pipeline Summit i CRO Brand24.

W tym roku na konferencji wystąpią po raz pierwszy m.in. Radek Buszan – Sales Director Dell, Peer Horsten – Goyello, Phil Watson – EMEA Slack, Ed Shelby – ChartMogul czy Dimitar Stanimiroff, CEO Hersey.

Więcej informacji o konferencji, pełny program wydarzenia oraz możliwość rejestracji dostępne TUTAJ. UWAGA! Specjalnie dla Czytelników Brief.pl dostępna jest zniżka w wysokości 15% ceny biletu. Przy zakupie wystarczy wpisać kod: PSBrief.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.