Wystartowała VIII edycja konkursu Bizneswoman Roku

Wystartowała VIII edycja konkursu Bizneswoman Roku

Brief.pl / Patronaty

Sukces Pisany Szminką, przy współpracy z PwC, po raz kolejny nagrodzi najlepsze przedsiębiorczynie w Polsce. Właśnie wystartowała VIII edycja konkursu Bizneswoman Roku.

-

Konkurs Bizneswoman Roku, niezmiennie od 7 lat, z ogromnym powodzeniem nagradza kobiety sukcesu. Otwiera przed nimi możliwości rozwoju, pozyskania partnerów biznesowych oraz inwestorów. Nagłaśnia ich sukcesy na skalę ogólnopolską i tworzy sieć kobiecego networkingu.

W ósmej edycji konkursu pojawiają się dwie nowe kategorie: Kobieta w Nowych Technologiach, której partnerem jest firma IGT Poland oraz Pomysł na Start, kategoria której partnerem jest Coca Cola.

Kategoria Pomysł na Start została stworzona w celu aktywizacji i wsparcia lokalnych biznesów. Uczestniczki tej kategorii będą miały szanse starać się o dofinansowanie swojego pomysłu na biznes. 

Kobieta w Nowych Technologiach zyskała w tym roku miano odrębnej kategorii. Do tej pory było to specjalne wyróżnienie. - Wierzę, że poprzez takie inicjatywy jak konkurs Bizneswoman Roku i prezentowanie sukcesów Pań, które wspaniale sobie radzą w obszarze nowych technologii, z roku na rok dysproporcje w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn w naszej branży będą malały - przekonuje Jarosław Dąbrowski, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Technologii w Grupie IGT Poland.

Pozostałe kategorie to:

- Sukces w Korporacji,

- Moja Firma - dochody powyżej 4 mln złotych,

- Moja Firma - dochody poniżej 4 mln złotych,

- Start-up Roku,

- Działalność Społeczna.

Jak co roku, przyznana zostanie nagroda specjalna ,,Bizneswoman Publiczności”. Laureatka zostanie wyłoniona w drodze głosowania internautów.

Celem konkursu jest uhonorowanie przedsiębiorczych i kreatywnych kobiet realizujących ambitne projekty, nagłośnienie ich sukcesów, wsparcie w pozyskaniu partnerów biznesowych oraz inwestorów. Wszystko po to, aby przyczynić się do wzmocnienia roli płci pięknej w życiu gospodarczym naszego kraju.

- Przyszłość niewątpliwie należy do firm, które prowadzą politykę zatrudniania w duchu różnorodności, dostrzegając wyjątkowe umiejętności kobiet w biznesie i korzyści z nich płynące. Jako firma stawiająca na różnorodność i przeciwdziałanie wykluczeniu z wielką radością wspieramy konkurs Bizneswoman Roku i zachęcamy do licznego w nim udziału – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny. Do 30 listopada 2016 roku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na oficjalnej stronie konkursu. Każdy ma także możliwość nominowania kobiety, którą uważa za godną zdobycia tytułu Bizneswoman Roku w wybranej kategorii. Nominacje należy nadsyłać na adres konkurs@bizneswomanroku.pl lub wypełnić formularz na stronie www.bizneswomanroku.pl.

Konkurs składa się z dwóch etapów. Wstępnej selekcji dokonuje partner konkursu, a zarazem audytor – firma PwC. Do drugiego etapu zostają zaproszone finalistki, po trzy w każdej kategorii. Wyboru laureatek dokonuje jury, w którego skład wchodzą czołowi przedstawiciele świata biznesu oraz reprezentanci największych firm w Polsce. Jury przewodniczy dr Irena Eris - twórczyni silnej i rozpoznawalnej na świecie marki, która przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku Polski.

Więcej informacji na: www.bizneswomanroku.pl

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.