Reklamowy Matrix, czyli przyszłość marketingu w internecie

Reklamowy Matrix, czyli przyszłość marketingu w internecie

Brief.pl / Wiedza

Znaki na ziemi i w internecie wskazują, że przyszłość reklamy internetowej będzie skupiona wokół dwóch pojęć: content marketingu (marketingu treści) i reklamy behawioralnej (reklamie kierowanej do ściśle określonej grupy celowej konsumentów, na podstawie ich wcześniejszych aktywności). Oczywiście nie będą to jedyne formy, techniki i narzędzia promocji wykorzystywane w marketingu. Jednak to właśnie one najprawdopodobniej zdominują rynek w przyszłości.

-

Obecnie żyjemy w czasach, kiedy ilość napływających do nas informacji znacząco przekracza możliwości poznawcze naszego mózgu. Duża część z dziesiątków tysięcy komunikatów, które są do nas kierowane każdego dnia to komunikaty reklamowe. U coraz większej liczby osób diagnozuje się FOMO (ang. Fear Of Missing Out), czyli strach przed niesprawdzeniem napływających informacji. Takie osoby odczuwają niepookój, gdy przez kilka godzin nie mogą sprawdzić swojego konta na Facebooku lub też komunikatora, poczty czy innego serwisu społecznościowego.

Większość osób nie radzi sobie zbyt dobrze z nadmiarem informacji. Trudno jest śledzić jednocześnie wiele stron, portali czy serwisów społecznościowych. Oznacza to, że kończą się czasy zamieszczania przekazów reklamowych, kiedy ilość była głównym kryterium. Wydawcy reklam coraz większą wagę przykładają do tego, aby...

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.