wp - grudzien 2016

Reklamowy Matrix, czyli przyszłość marketingu w internecie

Reklamowy Matrix, czyli przyszłość marketingu w internecie

Brief.pl / Wiedza

Znaki na ziemi i w internecie wskazują, że przyszłość reklamy internetowej będzie skupiona wokół dwóch pojęć: content marketingu (marketingu treści) i reklamy behawioralnej (reklamie kierowanej do ściśle określonej grupy celowej konsumentów, na podstawie ich wcześniejszych aktywności). Oczywiście nie będą to jedyne formy, techniki i narzędzia promocji wykorzystywane w marketingu. Jednak to właśnie one najprawdopodobniej zdominują rynek w przyszłości.

-

Obecnie żyjemy w czasach, kiedy ilość napływających do nas informacji znacząco przekracza możliwości poznawcze naszego mózgu. Duża część z dziesiątków tysięcy komunikatów, które są do nas kierowane każdego dnia to komunikaty reklamowe. U coraz większej liczby osób diagnozuje się FOMO (ang. Fear Of Missing Out), czyli strach przed niesprawdzeniem napływających informacji. Takie osoby odczuwają niepookój, gdy przez kilka godzin nie mogą sprawdzić swojego konta na Facebooku lub też komunikatora, poczty czy innego serwisu społecznościowego.

Większość osób nie radzi sobie zbyt dobrze z nadmiarem informacji. Trudno jest śledzić jednocześnie wiele stron, portali czy serwisów społecznościowych. Oznacza to, że kończą się czasy zamieszczania przekazów reklamowych, kiedy ilość była głównym kryterium. Wydawcy reklam c...

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.