Reklamowy Matrix, czyli przyszłość marketingu w internecie

Reklamowy Matrix, czyli przyszłość marketingu w internecie

Brief.pl / Wiedza

Znaki na ziemi i w internecie wskazują, że przyszłość reklamy internetowej będzie skupiona wokół dwóch pojęć: content marketingu (marketingu treści) i reklamy behawioralnej (reklamie kierowanej do ściśle określonej grupy celowej konsumentów, na podstawie ich wcześniejszych aktywności). Oczywiście nie będą to jedyne formy, techniki i narzędzia promocji wykorzystywane w marketingu. Jednak to właśnie one najprawdopodobniej zdominują rynek w przyszłości.

-

Obecnie żyjemy w czasach, kiedy ilość napływających do nas informacji znacząco przekracza możliwości poznawcze naszego mózgu. Duża część z dziesiątków tysięcy komunikatów, które są do nas kierowane każdego dnia to komunikaty reklamowe. U coraz większej liczby osób diagnozuje się FOMO (ang. Fear Of Missing Out), czyli strach przed niesprawdzeniem napływających informacji. Takie osoby odczuwają niepookój, gdy przez kilka godzin nie mogą sprawdzić swojego konta na Facebooku lub też komunikatora, poczty czy innego serwisu społecznościowego.

Większość osób nie radzi sobie zbyt dobrze z nadmiarem informacji. Trudno jest śledzić jednocześnie wiele stron, portali czy serwisów społecznościowych. Oznacza to, że kończą się czasy zamieszczania przekazów reklamowych, kiedy ilość była głównym kryterium. Wydawcy reklam c...

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.