"Webs of influence. The psychology of online persuation". Darmowe audio do pobrania

"Webs of influence. The psychology of online persuation". Darmowe audio do pobrania

Brief.pl / Aktualności

"Webs of influence. The psychology of online persuation" to jedna z najlepiej sprzedających się książek ostatnich lat. Już teraz dostępna jest ona w wersji audio do pobrania zupełnie za darmo. Szczegóły poniżej.

-

"Webs of influence. The psychology of online persuation" autorstwa Nathalie Nahai pokazuje w bardzo praktyczny sposób, jak mechanizmy odkryte przez psychologów można wykorzystać w sprzedaży online: od dokładnego rozpoznania oczekiwań grupy docelowej, przez techniki perswazji, po zaplanowanie krok po kroku ścieżki zachowań klienta na naszej stronie. To nie jest tylko suche cytowanie najpopularniejszych teorii, takich jak piramida potrzeb Maslowa czy reguły wpływu społecznego Cialdiniego, ale prezentacja przykładów zastosowania tych zasad w sieci.

Autorka zwraca uwagę na szereg elementów ważnych dla zrozumienia tych, którzy siedzą po drugiej stronie ekranu. Zwraca między innymi uwagę, na to, co warto wiedzieć o psychologii użytkownika, kiedy…używamy kolorów.

Czasem przecież nawet nie zastanawiamy się nad tym, że choć postrzeganie kolorów odbywa się na poziomie zarówno fizycznym, psychologicznym, jak i kulturowym, to istnieją uniwersalne preferencje ludzi odnośnie kolorów. Ranking jest niezmienny od dziesięcioleci. Preferujemy kolory w następującej kolejności: niebieski, czerwony, zielony, fioletowy, pomarańczowy, żółty.

  • Kolory mają znaczenie:
    • czerwony– miłość, seks, zmysłowość, niebezpieczeństwo
    • niebieski– spokój, relaks, bezpieczeństwo, zaufanie
    • żółty– aktywność, energia, szczęście
    • zielony– delikatność, spokój; w niektórych kulturach status, dobrobyt
    • czarny – ciemność, śmierć, ale też wyrafinowanie, wysoki status

Mimo istnienia uniwersalnych znaczeń zawsze warto być uważnym i zwracać uwagę na aspekt kulturowy – istnieją sytuacje, w których zastosowanie właściwej w jednej kulturze barwy, może okazać się poważnym faux pas w innej.

Więcej przydatnych wskazówek, w języku polskim. znajdziecie w opracowaniu książki „Webs of influence”. Wersja audio dostępna jest TUTAJ.

::

Fot. Pixabay.pl

Tagi:

audiobook

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.