"Webs of influence. The psychology of online persuation". Darmowe audio do pobrania

"Webs of influence. The psychology of online persuation". Darmowe audio do pobrania

Brief.pl / Aktualności

"Webs of influence. The psychology of online persuation" to jedna z najlepiej sprzedających się książek ostatnich lat. Już teraz dostępna jest ona w wersji audio do pobrania zupełnie za darmo. Szczegóły poniżej.

-

"Webs of influence. The psychology of online persuation" autorstwa Nathalie Nahai pokazuje w bardzo praktyczny sposób, jak mechanizmy odkryte przez psychologów można wykorzystać w sprzedaży online: od dokładnego rozpoznania oczekiwań grupy docelowej, przez techniki perswazji, po zaplanowanie krok po kroku ścieżki zachowań klienta na naszej stronie. To nie jest tylko suche cytowanie najpopularniejszych teorii, takich jak piramida potrzeb Maslowa czy reguły wpływu społecznego Cialdiniego, ale prezentacja przykładów zastosowania tych zasad w sieci.

Autorka zwraca uwagę na szereg elementów ważnych dla zrozumienia tych, którzy siedzą po drugiej stronie ekranu. Zwraca między innymi uwagę, na to, co warto wiedzieć o psychologii użytkownika, kiedy…używamy kolorów.

Czasem przecież nawet nie zastanawiamy się nad tym, że choć postrzeganie kolorów odbywa się na poziomie zarówno fizycznym, psychologicznym, jak i kulturowym, to istnieją uniwersalne preferencje ludzi odnośnie kolorów. Ranking jest niezmienny od dziesięcioleci. Preferujemy kolory w następującej kolejności: niebieski, czerwony, zielony, fioletowy, pomarańczowy, żółty.

  • Kolory mają znaczenie:
    • czerwony– miłość, seks, zmysłowość, niebezpieczeństwo
    • niebieski– spokój, relaks, bezpieczeństwo, zaufanie
    • żółty– aktywność, energia, szczęście
    • zielony– delikatność, spokój; w niektórych kulturach status, dobrobyt
    • czarny – ciemność, śmierć, ale też wyrafinowanie, wysoki status

Mimo istnienia uniwersalnych znaczeń zawsze warto być uważnym i zwracać uwagę na aspekt kulturowy – istnieją sytuacje, w których zastosowanie właściwej w jednej kulturze barwy, może okazać się poważnym faux pas w innej.

Więcej przydatnych wskazówek, w języku polskim. znajdziecie w opracowaniu książki „Webs of influence”. Wersja audio dostępna jest TUTAJ.

::

Fot. Pixabay.pl

Tagi:

audiobook

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.