wp - grudzien 2016

Warsaw Global Business Forum już 11 października w warszawskim CNK

Warsaw Global Business Forum już 11 października w warszawskim CNK

Brief.pl / Aktualności

Czy wiesz, że wystarczy spędzić jeden dzień, aby dowiedzieć się do czego prowadzi Twój biznes plan, w jaki sposób możesz go ulepszyć, oraz jak wybić się na rynek międzynarodowy? Czy wiesz, że spędzenie jednego dnia z interesującymi osobami może spowodować wyjście Twojej firmy na rynek międzynarodowy? Wystarczy, że weźmiesz udział w Warsaw Global Business Forum.

-

  • Czy wiesz o czym musisz pamiętać na samym początku?

- O dobrym planie działania – podpowiada Cyprian Iwuć, założyciel marki Jem Sushi  - który osiągnął międzynarodowy sukces sprzedając swoje słynne sushi skarpetki do 30 krajów świata

- O innowacyjnym pomyśle – zdradza Laura Godek-Miąsik z LYO FOOD-uznana przez magazyn Forbes za jedną z najzdolniejszych młodych osób w Europie

  • O czym nigdy nie zapominać?

- O różnicach kulturowych, które mają ogromny wpływ na biznes – przekonuje Ewa Dudzic  - właścicielka    marki GLOV i firmy Phenicoptere – której innowacyjny produkt do demakijażu zdobył wiele międzynarodowych nagród m.in.:  Startup Roku 2012, Stylish Cosmetic 2013, Prix de Beauty, Allure, 50 Najbardziej Kreatywnych 2013, Lider Przędsiębiorczości, Business Woman roku 2015.

 - o uciążliwej „papierologii” – okiełznać ją pomoże Zuzanna Sielicka-Kalczyńska – twórczyni marki Whisbear, która na ostatnich targach Kinderjugend w Kolonii zdobyła nagrodę "Kind + Jugend Innovation Award 2016 – otrzymując takie wyróżnienie jako polska firma po raz pierwszy w historii!

- o marce narodowej -  o jej ważnej roli opowie Michał J. Nadziak  - ekspert ds. programowych w  Europejskim Centrum Pokoju i Dyplomacji

- o ważnej roli wsparcia ze strony lokalnych partnerów – o tym więcej zdradzi Maciej Okniński reprezentujący  firmę Unified Factory. Firma ta w ciągu ostatnich 11 miesięcy od uruchomienia komercyjnej sprzedaży platformy Customer Service Automation rozszerzyła globalną sieć sprzedaży aż do 11 krajów.

  • Jakie działania podjąć?

- Skutecznie promuj!  - jak to zrobić podpowie Mick Griffin  CRO firmy Brand24 – która monitoruje kilkadziesiąt tysięcy marek dla klientów pochodzących z całego świata i również jest laureate wielu nagród takich jak: Ekomersy 2012 w kategorii „Najlepszy debiut”, najlepszy Startup w konkursie Aulery 2012, nagroda za najlepszą aplikację internetową w konkursie The Next Web 2013 czy też najlepsza aplikacja mobilna dla firm w konkursie Mobile Trends Awards 2013.

- Sprawnie sprzedawaj swoje usługi – więcej zdradzą  Sławomir Rajch i Mateusz Barycza z firmy Raben Group z sukcesem działającej na europejskim rynku od 85 lat.

- Nie bój się działać globalnie! – przekonuje Joanna Ciborowska-Sanchez dyrektor marketinguAmica Electrodomésticos w Hiszpanii, spółki córki polskiego giganta AGD grupy Amica Wronki SA.

Warsaw Global Business Forum to całodniowe wydarzenie, które powstało z myślą o przedsiębiorcach, właścicielach małych i średnich firm oraz start-upów, którzy chcieliby rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe. Forum 11 października 2016 r. będzie pierwszą edycją serii corocznych eventów poświęconych wspieraniu rozwoju polskiego biznesu poza granicami kraju.

Celem Warsaw Global Business Forum jest prezentacja dobrych praktyk w zakresie internacjonalizacji biznesu. Pragniemy stworzyć przestrzeń dla wymiany wiedzy, doświadczeń i umiejętności oraz ułatwić przedsiębiorcom integrację. Do współpracy w ramach Forum zapraszamy firmy, które wprowadzały swoje produkty czy też usługi na rynki zagraniczne oraz organizacje i instytucje publiczne wspierające polskie biznesy w tym obszarze.

W ramach konferencji odbędzie się również Panel Dyskusyjny „Global Tech Stars - jak startupy radzą sobie na rynkach zagranicznych”, który poprowadzi Julia Krysztofiak-Szopa  - Prezes  Fundacji Startup Poland. Gośćmi panelu będą młodzi przedsiębiorcy, którzy osiągnęli międzynarodowy sukces.  Będą rozmawiać o kondycji polskich startupów, które odważnie wchodzą na globalne rynki już na samym początku swojej działalności. Swoimi doświadczeniami podzielą się m.in. Konrad Howard z Booksy, Marcin Joka z Photon Entertainment, Mikołaj Winkiel z Brand24 oraz Dariusz Sobczak z Nanovo.

Wydarzenie to swoim Patronatem Merytorycznym objęły Agencja Rozwoju Mazowsza, Europejski Klub Biznesu Polska, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw,  Europejskie Centrum Dyplomacji i Pokoju, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Pracodawcy RP, Marszałek Województwa Mazowieckiego oraz Fundacja Startup Poland.

::

Fot. Materiały prasowe


Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.