Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy

Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy

Brief.pl / Patronaty

Polski Związek Firm Deweloperskich powierzył konsorcjum firm Creative Answer oraz CreativeHarder kompleksową organizację III Kongresu Mieszkaniowego we Wrocławiu. Agencje przeprowadzą zintegrowaną komunikację wydarzenia. Kongres odbędzie się 6 października br. we Wrocławskim Centrum Kongresowym w kompleksie Hali Stulecia.

-

Polski Związek Firm Deweloperskich (PZFD) w drodze konkursu wyłonił wykonawcę kompleksowej realizacji III Kongresu Mieszkaniowego. PZFD to organizacja branżowa, która dba o kondycję rynku deweloperskiego w Polsce, a organizowany przez nią kongres to kluczowe merytoryczne spotkanie sektora. Prestiż i znaczenie wydarzenia potwierdzają patronaty następujących instytucji: Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.

Pełen zakres usług

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder przeprowadzi całościowe działania marketingowe mające na celu kompleksową organizację wydarzenia (BTL, pełna logistyka eventowa, działania PR oraz planowanie i zakup mediów promujących wydarzenie). Jak zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer, prace obejmą także promocję i pozycjonowanie ekspertów, kampanie ATL, BTL 360, Digital. – Zdajemy sobie sprawę, że to bardzo ważne dla branży wydarzenie. Przybędą tam przedstawiciele rządu, sektora mieszkaniowego, finansowego i budowlanego, odbędzie się także wiele paneli dyskusyjnych oraz debat. Dlatego też szeroka komunikacja i koordynacja całości działań będzie determinowała sukces – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.

– Kongres Mieszkaniowy jest naszym kolejnym ambitnym i wymagającym projektem event marketingowym. Mamy jeden z najbardziej zgranych zespołów realizacyjnych. Możemy liczyć na wsparcie wszystkich naszych pracowników, od Działu Strategii i Kreacji, Działu Graficznego, Działu PR, Project Managerów z działów Digital, Działu Sprzedaży, jak również Działu Badawczego. W grupie jesteśmy w stanie realizować działania o coraz szerszym zakresie marketingowym, co osobiście bardzo mnie cieszy, tak jak każde nowe wymagające wyzwanie. podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.