Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy

Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy

Brief.pl / Patronaty

Polski Związek Firm Deweloperskich powierzył konsorcjum firm Creative Answer oraz CreativeHarder kompleksową organizację III Kongresu Mieszkaniowego we Wrocławiu. Agencje przeprowadzą zintegrowaną komunikację wydarzenia. Kongres odbędzie się 6 października br. we Wrocławskim Centrum Kongresowym w kompleksie Hali Stulecia.

-

Polski Związek Firm Deweloperskich (PZFD) w drodze konkursu wyłonił wykonawcę kompleksowej realizacji III Kongresu Mieszkaniowego. PZFD to organizacja branżowa, która dba o kondycję rynku deweloperskiego w Polsce, a organizowany przez nią kongres to kluczowe merytoryczne spotkanie sektora. Prestiż i znaczenie wydarzenia potwierdzają patronaty następujących instytucji: Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.

Pełen zakres usług

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder przeprowadzi całościowe działania marketingowe mające na celu kompleksową organizację wydarzenia (BTL, pełna logistyka eventowa, działania PR oraz planowanie i zakup mediów promujących wydarzenie). Jak zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer, prace obejmą także promocję i pozycjonowanie ekspertów, kampanie ATL, BTL 360, Digital. – Zdajemy sobie sprawę, że to bardzo ważne dla branży wydarzenie. Przybędą tam przedstawiciele rządu, sektora mieszkaniowego, finansowego i budowlanego, odbędzie się także wiele paneli dyskusyjnych oraz debat. Dlatego też szeroka komunikacja i koordynacja całości działań będzie determinowała sukces – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.

– Kongres Mieszkaniowy jest naszym kolejnym ambitnym i wymagającym projektem event marketingowym. Mamy jeden z najbardziej zgranych zespołów realizacyjnych. Możemy liczyć na wsparcie wszystkich naszych pracowników, od Działu Strategii i Kreacji, Działu Graficznego, Działu PR, Project Managerów z działów Digital, Działu Sprzedaży, jak również Działu Badawczego. W grupie jesteśmy w stanie realizować działania o coraz szerszym zakresie marketingowym, co osobiście bardzo mnie cieszy, tak jak każde nowe wymagające wyzwanie. podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.