Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy

Creative Answer i CreativeHarder zorganizują III Kongres Mieszkaniowy

Brief.pl / Patronaty

Polski Związek Firm Deweloperskich powierzył konsorcjum firm Creative Answer oraz CreativeHarder kompleksową organizację III Kongresu Mieszkaniowego we Wrocławiu. Agencje przeprowadzą zintegrowaną komunikację wydarzenia. Kongres odbędzie się 6 października br. we Wrocławskim Centrum Kongresowym w kompleksie Hali Stulecia.

-

Polski Związek Firm Deweloperskich (PZFD) w drodze konkursu wyłonił wykonawcę kompleksowej realizacji III Kongresu Mieszkaniowego. PZFD to organizacja branżowa, która dba o kondycję rynku deweloperskiego w Polsce, a organizowany przez nią kongres to kluczowe merytoryczne spotkanie sektora. Prestiż i znaczenie wydarzenia potwierdzają patronaty następujących instytucji: Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.

Pełen zakres usług

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder przeprowadzi całościowe działania marketingowe mające na celu kompleksową organizację wydarzenia (BTL, pełna logistyka eventowa, działania PR oraz planowanie i zakup mediów promujących wydarzenie). Jak zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer, prace obejmą także promocję i pozycjonowanie ekspertów, kampanie ATL, BTL 360, Digital. – Zdajemy sobie sprawę, że to bardzo ważne dla branży wydarzenie. Przybędą tam przedstawiciele rządu, sektora mieszkaniowego, finansowego i budowlanego, odbędzie się także wiele paneli dyskusyjnych oraz debat. Dlatego też szeroka komunikacja i koordynacja całości działań będzie determinowała sukces – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.

– Kongres Mieszkaniowy jest naszym kolejnym ambitnym i wymagającym projektem event marketingowym. Mamy jeden z najbardziej zgranych zespołów realizacyjnych. Możemy liczyć na wsparcie wszystkich naszych pracowników, od Działu Strategii i Kreacji, Działu Graficznego, Działu PR, Project Managerów z działów Digital, Działu Sprzedaży, jak również Działu Badawczego. W grupie jesteśmy w stanie realizować działania o coraz szerszym zakresie marketingowym, co osobiście bardzo mnie cieszy, tak jak każde nowe wymagające wyzwanie. podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.