Jak osiągnąć najwyższy poziom networkingu biznesowego?

Jak osiągnąć najwyższy poziom networkingu biznesowego?

Brief.pl / Aktualności

Dwa dni wypełnione networkingiem i 4000 spotkaniami 1:1 ze startupami, inwestorami, managerami i developerami ponownie zatrzęsą światową społecznością związaną z technologiami. Czwarta edycja Wolves Summit, międzynarodowej konferencji skupionej na innowacjach w technologii odbędzie się 25-26 października 2016 r. w Warszawie.

-

Polski wstrząs

2500 uczestników zgromadzi się w stolicy Polski, aby dyskutować i dzielić się wiedzą o ekosystemach startupowym i biznesowym. Miejsce jest idealne, bo polskie środowisko technologiczne znacząco się rozrosło w ciągu ostatnich lat. Dowód leży w licznych inkubatorach startupów i wydarzeniach takich, jak Wolves Summit. Czwarta edycja konferencji będzie jeszcze silniejsza, niż wcześniej, z 250 inwestorami, 300 managerami korporacji i 350 startupami na pokładzie.

 

Dzień dla inwestorów i startupów

Startupy i inwestorzy otrzymują dodatkowy dzień (24 października), by networkować i uczestniczyć w kwalifikacjach do The Great Pitch. To konkurs dla aspirujących młodych firm, w którym, zależnie od stopnia rozwoju, mogą wygrać 100 tys. dolarów w gotówce i inwestycji lub pakiet medialny. Inwestorzy mają również szansę spotkać się przy okazji aktywności networkingowych zorganizowanych w celu wymiany doświadczeń i dobrych praktyk w gronie ekspertów.

 

Badania i rozwój

Jedną z nowości wprowadzonych do Wolves Summit jest oddzielny dzień dla przedstawicieli nauki, wyższej edukacji i biznesu. Wszyscy spotkają się 27 października na Wolves Summit R&D, aby wymienić poglądy na temat implementowania innowacji w polskim biznesie. Debata obejmie m.in. tematykę transferu technologii, infrastrukturę badawczą, wspieranie szybkiego rozwoju zagranicznego firm.

 

Są tu, by inspirować

Wolves Summit to doskonałe źródło wiedzy o technologii i startupach. Wśród najlepszych światowych prelegentów i profesjonalistów obecnych na konferencji w październiku znajdą się Tim Draper, Per Schlingmann, Berg Moe, Richard Lorenzen i wielu innych. W ramach scen Startup, Business Growth i Developers dostępnych dla uczestników każdy znajdzie inspirację do dalszej edukacji i rozwoju.

 

Połącz i poznaj

Networking na Wolves Summit stoi na wyjątkowo wysokim poziomie dzięki spotkaniom 1:1, narzędziu “matchmakingowemu” i wieczornym wydarzeniom towarzyszącym. Organizatorzy zapewniają również strefy wolnego networkingu, w których uczestnicy mogą spotkać się i zainicjować relacje biznesowe. “Matchmaking” umożliwia ustawienie wielu spotkań z konkretnymi osobami, jeszcze zanim konferencja się rozpocznie. Tym sposobem goście wydarzenia mogą wypełnić swoje kalendarze i wyciągnąć z Wolves Summit jak najwięcej.

 

Szybkie randki

Idea szybkich randek została przeniesiona do Wolves Summit. Startupy, korporacje i inwestorzy mogą spotkać się osobiście i rozmawiać przez 15 minut o biznesie, zanim zmienią miejsca z kolejnymi osobami. Sprawia to, że networking jest efektywniejszy i zajmuje mniej czasu. Co więcej, liczba wizytówek, jaką uczestnik może zebrać, często doprowadza do długoterminowych relacji i zdobycia nowych klientów.

 

To jeszcze nie koniec

Konferencja zgromadzi 2500 osób z ponad 50 państw, które operują w 40 różnych sektorach. To miejsce na rozwój relacji biznesowych, znalezienie klientów i odkrycie nowych możliwości inwestycyjnych. Więcej informacji dotyczących konferencji Wolves Summit naoficjalnej stronie internetowej

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.