Jak tworzyć historie, które przeniosą firmę na inny poziom? "Storytelling" do pobrania ZA DARMO

Jak tworzyć historie, które przeniosą firmę na inny poziom? "Storytelling" do pobrania ZA DARMO

Brief.pl / Patronaty

Ludzie od tysięcy lat tworzą mity i legendy. Opowieści pomagają im zrozumieć świat i dają odpowiedź na pytanie o to, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy. Opowieści mogą pomagać ludziom zrozumieć także… marki.

-

Storytelling to metoda, która wykorzystuje opowieści w brandingu. Można ją stosować na wszystkich poziomach zarządzania marką, w odniesieniu zarówno do zewnętrznych, jak i wewnętrznych grup odbiorców. Mnóstwo firm traci pieniądze na nieefektywny marketing. Dzieje się tak, bo choć wszyscy pracownicy wiedzą, jakie są wartości firmy, czym się ona wyróżnia i jaka jest jej przewaga nad konkurentami, to jednak często każdy z nich mówi innym językiem.

Podczas gdy dział marketingu będzie przygotował reklamy, z których płynie komunikat, że sprzedajemy ekskluzywne produkty, sprzedaż może wprowadzać kolejne obniżki cen. Dział HR może do woli szkolić ludzi z doskonałej obsługi klienta, ale jeśli zarząd będzie rozliczać pracowników call centre z czasu i liczby przeprowadzonych rozmów, raczej nie ma co liczyć na wzrost zadowolenia osób dzwoniących na infolinię.

Bardzo często w firmie pomiędzy poszczególnymi działami stoją wysokie i grube mury, które stanowią poważne zagrożenie dla firmowej marki. Tymczasem zgodnie z ideą storytellingu cała komunikacja firmy, we wszystkich jej działach i na wszystkich poziomach, powinna wyrastać z jednego rdzenia marki. Wszystkie opowieści powinny być gałęziami tego samego drzewa. Tylko wtedy klienci mogą stworzyć w swoich umysłach spójny i zgodny z naszymi zamierzeniami wizerunek firmy.

Jak tworzyć historie, które przeniosą Twoją firmę na zupełnie inny poziom? Opracowanie książki "Storytelling" w wersji audio do pobrania TUTAJ

::

Fot. Materiały prasowe

Tagi:

STORYTELLING

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.