Jak tworzyć historie, które przeniosą firmę na inny poziom? "Storytelling" do pobrania ZA DARMO

Jak tworzyć historie, które przeniosą firmę na inny poziom? "Storytelling" do pobrania ZA DARMO

Brief.pl / Patronaty

Ludzie od tysięcy lat tworzą mity i legendy. Opowieści pomagają im zrozumieć świat i dają odpowiedź na pytanie o to, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy. Opowieści mogą pomagać ludziom zrozumieć także… marki.

-

Storytelling to metoda, która wykorzystuje opowieści w brandingu. Można ją stosować na wszystkich poziomach zarządzania marką, w odniesieniu zarówno do zewnętrznych, jak i wewnętrznych grup odbiorców. Mnóstwo firm traci pieniądze na nieefektywny marketing. Dzieje się tak, bo choć wszyscy pracownicy wiedzą, jakie są wartości firmy, czym się ona wyróżnia i jaka jest jej przewaga nad konkurentami, to jednak często każdy z nich mówi innym językiem.

Podczas gdy dział marketingu będzie przygotował reklamy, z których płynie komunikat, że sprzedajemy ekskluzywne produkty, sprzedaż może wprowadzać kolejne obniżki cen. Dział HR może do woli szkolić ludzi z doskonałej obsługi klienta, ale jeśli zarząd będzie rozliczać pracowników call centre z czasu i liczby przeprowadzonych rozmów, raczej nie ma co liczyć na wzrost zadowolenia osób dzwoniących na infolinię.

Bardzo często w firmie pomiędzy poszczególnymi działami stoją wysokie i grube mury, które stanowią poważne zagrożenie dla firmowej marki. Tymczasem zgodnie z ideą storytellingu cała komunikacja firmy, we wszystkich jej działach i na wszystkich poziomach, powinna wyrastać z jednego rdzenia marki. Wszystkie opowieści powinny być gałęziami tego samego drzewa. Tylko wtedy klienci mogą stworzyć w swoich umysłach spójny i zgodny z naszymi zamierzeniami wizerunek firmy.

Jak tworzyć historie, które przeniosą Twoją firmę na zupełnie inny poziom? Opracowanie książki "Storytelling" w wersji audio do pobrania TUTAJ

::

Fot. Materiały prasowe

Tagi:

STORYTELLING

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.