Jak tworzyć historie, które przeniosą firmę na inny poziom? "Storytelling" do pobrania ZA DARMO

Jak tworzyć historie, które przeniosą firmę na inny poziom? "Storytelling" do pobrania ZA DARMO

Brief.pl / Patronaty

Ludzie od tysięcy lat tworzą mity i legendy. Opowieści pomagają im zrozumieć świat i dają odpowiedź na pytanie o to, skąd się wzięliśmy i dokąd zmierzamy. Opowieści mogą pomagać ludziom zrozumieć także… marki.

-

Storytelling to metoda, która wykorzystuje opowieści w brandingu. Można ją stosować na wszystkich poziomach zarządzania marką, w odniesieniu zarówno do zewnętrznych, jak i wewnętrznych grup odbiorców. Mnóstwo firm traci pieniądze na nieefektywny marketing. Dzieje się tak, bo choć wszyscy pracownicy wiedzą, jakie są wartości firmy, czym się ona wyróżnia i jaka jest jej przewaga nad konkurentami, to jednak często każdy z nich mówi innym językiem.

Podczas gdy dział marketingu będzie przygotował reklamy, z których płynie komunikat, że sprzedajemy ekskluzywne produkty, sprzedaż może wprowadzać kolejne obniżki cen. Dział HR może do woli szkolić ludzi z doskonałej obsługi klienta, ale jeśli zarząd będzie rozliczać pracowników call centre z czasu i liczby przeprowadzonych rozmów, raczej nie ma co liczyć na wzrost zadowolenia osób dzwoniących na infolinię.

Bardzo często w firmie pomiędzy poszczególnymi działami stoją wysokie i grube mury, które stanowią poważne zagrożenie dla firmowej marki. Tymczasem zgodnie z ideą storytellingu cała komunikacja firmy, we wszystkich jej działach i na wszystkich poziomach, powinna wyrastać z jednego rdzenia marki. Wszystkie opowieści powinny być gałęziami tego samego drzewa. Tylko wtedy klienci mogą stworzyć w swoich umysłach spójny i zgodny z naszymi zamierzeniami wizerunek firmy.

Jak tworzyć historie, które przeniosą Twoją firmę na zupełnie inny poziom? Opracowanie książki "Storytelling" w wersji audio do pobrania TUTAJ

::

Fot. Materiały prasowe

Tagi:

STORYTELLING

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.