Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

Brief.pl / Aktualności

Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna kampania promocyjna, którą przygotowało Multikino we współpracy z popularną aplikacją mobilną Qpony. Akcja bazuje na wykorzystaniu nowatorskiego formatu reklamowego, tzw. shake’a oraz wsparciu influencerów, którzy na co dzień współpracują z Coca-Cola.

-

Najpopularniejsza sieć kin w Polsce po raz kolejny wykorzystuje potencjał kanału mobilnego, aby w nieszablonowy sposób zaangażować millenialsów.  Wraz z bliskim partnerem Coca-Cola i w oparciu o szeroki zasięg aplikacji Qpony, Multikino zdecydowało się na akcję o charakterze grywalizacji. Dzięki Coca-Cola Shake Challenge użytkownicy mobilni do końca września będą mogli odebrać w kasach kin nagrody i atrakcyjne kupony. Będą to m.in. darmowe puszki Coca-Coli, bilety do Multikina i zniżki na zestawy barowe.

- Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna, prosprzedażowa kampania, dzięki której będziemy w stanie zmierzyć wpływ influencer marketingu na konwersję w kinach - zauważa Wojciech Szymczyk, Kierownik E-commerce w Multikino S.A.

Shake to nowy format reklamowy w Qponach o charakterze pull mający potencjał viralowy. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Podobny mechanizm wykorzystała marka L’Oréal Paris dla azjatyckich użytkowników aplikacji WeChat.

- Grywalizacja to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odbiorców w kampanię. W Coca-Cola Shake Challenge osiągniemy ten efekt dzięki temu, że użytkownicy będą mogli odkrywać unikatowy content promocyjny każdego dnia. Co ważne, kanał mobilny jest policzalny i w czasie rzeczywistym możemy badać wpływ influence marketingu na wskaźnik odebrań kuponów i ostatecznie porównać ten wynik z realną sprzedażą - mówi Marcin Lenkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży w Qpony.pl Sp. z o.o.

Coca-Cola realizuje szereg nieszablonowych działań, w które szerzej zaangażawani są influencerzy. - Do udziału w Coca-Cola Shake Challenge zaprosiliśmy influencerów, idoli młodego pokolenia. Coca-Cola jest marką otwartą na innowacje, a dzięki pionierskiej akcji docieramy do naszej grupy docelowej w niestandardowy sposób - mówi Urszula Szymczyk, Senior Brand Manager w Coca-Cola Poland Services.


Oprócz shake’a, w akcji zostanie wykorzystania infrastruktura beaconowa sieci Multikino, dzięki czemu użytkownicy, którzy znajdą się w pobliżu Multikina otrzymają możliwość zdobycia dodatkowych korzyści.

::

Fot. Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.