Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

Brief.pl / Aktualności

Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna kampania promocyjna, którą przygotowało Multikino we współpracy z popularną aplikacją mobilną Qpony. Akcja bazuje na wykorzystaniu nowatorskiego formatu reklamowego, tzw. shake’a oraz wsparciu influencerów, którzy na co dzień współpracują z Coca-Cola.

-

Najpopularniejsza sieć kin w Polsce po raz kolejny wykorzystuje potencjał kanału mobilnego, aby w nieszablonowy sposób zaangażować millenialsów.  Wraz z bliskim partnerem Coca-Cola i w oparciu o szeroki zasięg aplikacji Qpony, Multikino zdecydowało się na akcję o charakterze grywalizacji. Dzięki Coca-Cola Shake Challenge użytkownicy mobilni do końca września będą mogli odebrać w kasach kin nagrody i atrakcyjne kupony. Będą to m.in. darmowe puszki Coca-Coli, bilety do Multikina i zniżki na zestawy barowe.

- Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna, prosprzedażowa kampania, dzięki której będziemy w stanie zmierzyć wpływ influencer marketingu na konwersję w kinach - zauważa Wojciech Szymczyk, Kierownik E-commerce w Multikino S.A.

Shake to nowy format reklamowy w Qponach o charakterze pull mający potencjał viralowy. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Podobny mechanizm wykorzystała marka L’Oréal Paris dla azjatyckich użytkowników aplikacji WeChat.

- Grywalizacja to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odbiorców w kampanię. W Coca-Cola Shake Challenge osiągniemy ten efekt dzięki temu, że użytkownicy będą mogli odkrywać unikatowy content promocyjny każdego dnia. Co ważne, kanał mobilny jest policzalny i w czasie rzeczywistym możemy badać wpływ influence marketingu na wskaźnik odebrań kuponów i ostatecznie porównać ten wynik z realną sprzedażą - mówi Marcin Lenkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży w Qpony.pl Sp. z o.o.

Coca-Cola realizuje szereg nieszablonowych działań, w które szerzej zaangażawani są influencerzy. - Do udziału w Coca-Cola Shake Challenge zaprosiliśmy influencerów, idoli młodego pokolenia. Coca-Cola jest marką otwartą na innowacje, a dzięki pionierskiej akcji docieramy do naszej grupy docelowej w niestandardowy sposób - mówi Urszula Szymczyk, Senior Brand Manager w Coca-Cola Poland Services.


Oprócz shake’a, w akcji zostanie wykorzystania infrastruktura beaconowa sieci Multikino, dzięki czemu użytkownicy, którzy znajdą się w pobliżu Multikina otrzymają możliwość zdobycia dodatkowych korzyści.

::

Fot. Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?