Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu

Brief.pl / Aktualności

Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna kampania promocyjna, którą przygotowało Multikino we współpracy z popularną aplikacją mobilną Qpony. Akcja bazuje na wykorzystaniu nowatorskiego formatu reklamowego, tzw. shake’a oraz wsparciu influencerów, którzy na co dzień współpracują z Coca-Cola.

-

Najpopularniejsza sieć kin w Polsce po raz kolejny wykorzystuje potencjał kanału mobilnego, aby w nieszablonowy sposób zaangażować millenialsów.  Wraz z bliskim partnerem Coca-Cola i w oparciu o szeroki zasięg aplikacji Qpony, Multikino zdecydowało się na akcję o charakterze grywalizacji. Dzięki Coca-Cola Shake Challenge użytkownicy mobilni do końca września będą mogli odebrać w kasach kin nagrody i atrakcyjne kupony. Będą to m.in. darmowe puszki Coca-Coli, bilety do Multikina i zniżki na zestawy barowe.

- Coca-Cola Shake Challenge to innowacyjna, prosprzedażowa kampania, dzięki której będziemy w stanie zmierzyć wpływ influencer marketingu na konwersję w kinach - zauważa Wojciech Szymczyk, Kierownik E-commerce w Multikino S.A.

Shake to nowy format reklamowy w Qponach o charakterze pull mający potencjał viralowy. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Podobny mechanizm wykorzystała marka L’Oréal Paris dla azjatyckich użytkowników aplikacji WeChat.

- Grywalizacja to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania odbiorców w kampanię. W Coca-Cola Shake Challenge osiągniemy ten efekt dzięki temu, że użytkownicy będą mogli odkrywać unikatowy content promocyjny każdego dnia. Co ważne, kanał mobilny jest policzalny i w czasie rzeczywistym możemy badać wpływ influence marketingu na wskaźnik odebrań kuponów i ostatecznie porównać ten wynik z realną sprzedażą - mówi Marcin Lenkiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży w Qpony.pl Sp. z o.o.

Coca-Cola realizuje szereg nieszablonowych działań, w które szerzej zaangażawani są influencerzy. - Do udziału w Coca-Cola Shake Challenge zaprosiliśmy influencerów, idoli młodego pokolenia. Coca-Cola jest marką otwartą na innowacje, a dzięki pionierskiej akcji docieramy do naszej grupy docelowej w niestandardowy sposób - mówi Urszula Szymczyk, Senior Brand Manager w Coca-Cola Poland Services.


Oprócz shake’a, w akcji zostanie wykorzystania infrastruktura beaconowa sieci Multikino, dzięki czemu użytkownicy, którzy znajdą się w pobliżu Multikina otrzymają możliwość zdobycia dodatkowych korzyści.

::

Fot. Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.