wp - grudzien 2016

Przed nami III edycja konferencji Event Biznes

Przed nami III edycja konferencji Event Biznes

Brief.pl / Patronaty

18 października 2016 r. w centrum kongresowym EXPO XXI Warszawa odbędzie się kolejna edycja konferencji Event Biznes. Organizatorzy tegorocznego spotkania do współpracy zaprosili najwybitniejszych ekspertów branży przemysłu wydarzeń. Program konferencji został tak opracowany, aby zaprezentować rozwiązania modelowe i innowacyjne stosowane w event marketingu. Ideą wydarzenia jest połączenie dwóch głównych elementów - praktyki i inspiracji.

-

Konferencja adresowana jest do twórców branży czyli kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów ale i wszystkich tych którzy dopiero chcą stać się jej częścią. W bieżącej edycji organizatorzy skupią się na bardzo ważnych kwestiach, jakimi są bezpieczeństwo eventu oraz niezbędne kwestie logistyczne przy przygotowaniu i realizacji wydarzeń. Sprawdzą jakie znaczenie ma event marketing w strategii komunikacji miast. W ramach paneli dyskusyjnych poruszone zostaną tematy związane z najefektywniejszym korzystaniem z nowych mediów przy organizacji wydarzeń czy roli monitoringu w planowaniu eventu. Jednodniowe spotkanie podzielono na cztery główne bloki tematyczne:

BLOK 1 Event w strategii
BLOK 2 Case study

BLOK 3 Event a komunikacja

BLOK 4 Event a efektywność – narzędzia

Wśród mówców III edycji pojawią się: dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska, ekspertka ds. zarządzania, sprzedaży i marketingu Anna Jakubowski, dyrektor Biura Marketingu Miasta Warszawa Robert Zydel, Chief Evangelist w Brand24 Mikołaj Winkiel, dyplomata Paweł Potoroczyn, specjalista ds. zwiększenia sprzedaży Marek Borowiński, strateg ds. marketingu cyfrowego Ivan Hernandez, CEO i współzałożyciel click community Rahim Blak oraz autor książek specjalizujący się w doradztwie i szkoleniach Marek Stączek.

Szczegółowy program dostępny na stronie: eventbiznes.pl.



 

Tagi:

Event Biznes

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.