Przed nami III edycja konferencji Event Biznes

Przed nami III edycja konferencji Event Biznes

Brief.pl / Patronaty

18 października 2016 r. w centrum kongresowym EXPO XXI Warszawa odbędzie się kolejna edycja konferencji Event Biznes. Organizatorzy tegorocznego spotkania do współpracy zaprosili najwybitniejszych ekspertów branży przemysłu wydarzeń. Program konferencji został tak opracowany, aby zaprezentować rozwiązania modelowe i innowacyjne stosowane w event marketingu. Ideą wydarzenia jest połączenie dwóch głównych elementów - praktyki i inspiracji.

-

Konferencja adresowana jest do twórców branży czyli kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów ale i wszystkich tych którzy dopiero chcą stać się jej częścią. W bieżącej edycji organizatorzy skupią się na bardzo ważnych kwestiach, jakimi są bezpieczeństwo eventu oraz niezbędne kwestie logistyczne przy przygotowaniu i realizacji wydarzeń. Sprawdzą jakie znaczenie ma event marketing w strategii komunikacji miast. W ramach paneli dyskusyjnych poruszone zostaną tematy związane z najefektywniejszym korzystaniem z nowych mediów przy organizacji wydarzeń czy roli monitoringu w planowaniu eventu. Jednodniowe spotkanie podzielono na cztery główne bloki tematyczne:

BLOK 1 Event w strategii
BLOK 2 Case study

BLOK 3 Event a komunikacja

BLOK 4 Event a efektywność – narzędzia

Wśród mówców III edycji pojawią się: dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska, ekspertka ds. zarządzania, sprzedaży i marketingu Anna Jakubowski, dyrektor Biura Marketingu Miasta Warszawa Robert Zydel, Chief Evangelist w Brand24 Mikołaj Winkiel, dyplomata Paweł Potoroczyn, specjalista ds. zwiększenia sprzedaży Marek Borowiński, strateg ds. marketingu cyfrowego Ivan Hernandez, CEO i współzałożyciel click community Rahim Blak oraz autor książek specjalizujący się w doradztwie i szkoleniach Marek Stączek.

Szczegółowy program dostępny na stronie: eventbiznes.pl.



 

Tagi:

Event Biznes

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.