DaftCode partnerem technologicznym The Heart Warsaw

DaftCode partnerem technologicznym The Heart Warsaw

Brief.pl / Aktualności

Powstające w Warszawie europejskie centrum współpracy startupów i korporacji The Heart Warsaw rozpoczyna współpracę z firmą DaftCode. Nowy partner zapewni szeroki wachlarz usług IT oraz know-how, które pozwolą na szybki rozwój projektu.

-

The Heart Warsaw to wspólny projekt firm D-RAFT, Mastercard i Ghelamco mający na celu łączenie młodych firm technologicznych z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Przestrzeń The Heart Warsaw znajdować się będzie na 38. piętrze biurowca Warsaw Spire. Na jednej powierzchni współpracować będą działy innowacji i zespoły projektowe korporacji, przedstawiciele funduszy venture capital i wyselekcjonowane startupy z całej Europy. W centrum prowadzone będą specjalne programy tematyczne związane z obszarami FinTech, sprzedaży wielokanałowej oraz Internetu Rzeczy i Smart City, a w przyszłości dołączą do nich kolejne.

Jeszcze przed oficjalnym otwarciem przestrzeni do partnerów The Heart Warsaw dołącza DaftCode - polska grupa technologiczna działająca w modelu biznesowym typu venture building. DaftCode realizuje głównie własne przedsięwzięcia B2B oparte o big data i machine learning, a także inwestuje w projekty startupowe. Jako partner, DaftCode dostarczy The Heart Warsaw kompleksową ofertę usług technologicznych i marketingowych. Specjaliści DaftCode będą również udzielali merytorycznego wsparcia, dzieląc się swoją wiedzą podczas wydarzeń organizowanych przez centrum.

Partnerstwo z The Heart Warsaw to nie tylko współpraca biznesowa, ale też wyjątkowa okazja do promowania dynamicznie rozwijającej się polskiej sceny technologicznej. W wybranych obszarach, jak na przykład fintech czy insurtech, już teraz należymy do europejskiej czołówki. Dla The Heart Warsaw jesteśmy idealnym partnerem ze względu na charakter naszej działalności. Doskonale rozumiemy specyfikę startupów, bo sami je wspieramy i tworzymy. Z drugiej strony współpracujemy też z dużymi korporacjami, dostarczając im zaawansowanych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb
- mówi Jędrzej Szcześniak, COO w DaftCode.

Projekt The Heart Warsaw ma ambitny cel - chcemy stworzyć unikalne miejsce w Europie, w którym międzynarodowe korporacje współpracują z najlepszymi startupami z regionu. To trudne zadanie i wymaga połączenia sił wielu partnerów. Cieszymy się, że będziemy mogli wykorzystać kompetencje DaftCode w rozwoju tego projektu
- dodał Tomasz Rudolf, CEO w D-RAFT i współtwórca The Heart Warsaw.

The Heart Warsaw będzie mieścić się w nowym biznesowym sercu Warszawy, w biurowcu Warsaw Spire, należącym do Ghelamco, jednego ze współtwórców i inwestora inicjatywy. Przestrzeń centrum współpracy startupów i korporacji zajmie całe piętro (ok. 1.700 m2). Otwarcie The Heart Warsaw planowane jest na grudzień bieżącego roku.

::

Fot.  Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.