DaftCode partnerem technologicznym The Heart Warsaw

DaftCode partnerem technologicznym The Heart Warsaw

Brief.pl / Aktualności

Powstające w Warszawie europejskie centrum współpracy startupów i korporacji The Heart Warsaw rozpoczyna współpracę z firmą DaftCode. Nowy partner zapewni szeroki wachlarz usług IT oraz know-how, które pozwolą na szybki rozwój projektu.

-

The Heart Warsaw to wspólny projekt firm D-RAFT, Mastercard i Ghelamco mający na celu łączenie młodych firm technologicznych z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Przestrzeń The Heart Warsaw znajdować się będzie na 38. piętrze biurowca Warsaw Spire. Na jednej powierzchni współpracować będą działy innowacji i zespoły projektowe korporacji, przedstawiciele funduszy venture capital i wyselekcjonowane startupy z całej Europy. W centrum prowadzone będą specjalne programy tematyczne związane z obszarami FinTech, sprzedaży wielokanałowej oraz Internetu Rzeczy i Smart City, a w przyszłości dołączą do nich kolejne.

Jeszcze przed oficjalnym otwarciem przestrzeni do partnerów The Heart Warsaw dołącza DaftCode - polska grupa technologiczna działająca w modelu biznesowym typu venture building. DaftCode realizuje głównie własne przedsięwzięcia B2B oparte o big data i machine learning, a także inwestuje w projekty startupowe. Jako partner, DaftCode dostarczy The Heart Warsaw kompleksową ofertę usług technologicznych i marketingowych. Specjaliści DaftCode będą również udzielali merytorycznego wsparcia, dzieląc się swoją wiedzą podczas wydarzeń organizowanych przez centrum.

Partnerstwo z The Heart Warsaw to nie tylko współpraca biznesowa, ale też wyjątkowa okazja do promowania dynamicznie rozwijającej się polskiej sceny technologicznej. W wybranych obszarach, jak na przykład fintech czy insurtech, już teraz należymy do europejskiej czołówki. Dla The Heart Warsaw jesteśmy idealnym partnerem ze względu na charakter naszej działalności. Doskonale rozumiemy specyfikę startupów, bo sami je wspieramy i tworzymy. Z drugiej strony współpracujemy też z dużymi korporacjami, dostarczając im zaawansowanych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb
- mówi Jędrzej Szcześniak, COO w DaftCode.

Projekt The Heart Warsaw ma ambitny cel - chcemy stworzyć unikalne miejsce w Europie, w którym międzynarodowe korporacje współpracują z najlepszymi startupami z regionu. To trudne zadanie i wymaga połączenia sił wielu partnerów. Cieszymy się, że będziemy mogli wykorzystać kompetencje DaftCode w rozwoju tego projektu
- dodał Tomasz Rudolf, CEO w D-RAFT i współtwórca The Heart Warsaw.

The Heart Warsaw będzie mieścić się w nowym biznesowym sercu Warszawy, w biurowcu Warsaw Spire, należącym do Ghelamco, jednego ze współtwórców i inwestora inicjatywy. Przestrzeń centrum współpracy startupów i korporacji zajmie całe piętro (ok. 1.700 m2). Otwarcie The Heart Warsaw planowane jest na grudzień bieżącego roku.

::

Fot.  Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.