DaftCode partnerem technologicznym The Heart Warsaw

DaftCode partnerem technologicznym The Heart Warsaw

Brief.pl / Aktualności

Powstające w Warszawie europejskie centrum współpracy startupów i korporacji The Heart Warsaw rozpoczyna współpracę z firmą DaftCode. Nowy partner zapewni szeroki wachlarz usług IT oraz know-how, które pozwolą na szybki rozwój projektu.

-

The Heart Warsaw to wspólny projekt firm D-RAFT, Mastercard i Ghelamco mający na celu łączenie młodych firm technologicznych z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Przestrzeń The Heart Warsaw znajdować się będzie na 38. piętrze biurowca Warsaw Spire. Na jednej powierzchni współpracować będą działy innowacji i zespoły projektowe korporacji, przedstawiciele funduszy venture capital i wyselekcjonowane startupy z całej Europy. W centrum prowadzone będą specjalne programy tematyczne związane z obszarami FinTech, sprzedaży wielokanałowej oraz Internetu Rzeczy i Smart City, a w przyszłości dołączą do nich kolejne.

Jeszcze przed oficjalnym otwarciem przestrzeni do partnerów The Heart Warsaw dołącza DaftCode - polska grupa technologiczna działająca w modelu biznesowym typu venture building. DaftCode realizuje głównie własne przedsięwzięcia B2B oparte o big data i machine learning, a także inwestuje w projekty startupowe. Jako partner, DaftCode dostarczy The Heart Warsaw kompleksową ofertę usług technologicznych i marketingowych. Specjaliści DaftCode będą również udzielali merytorycznego wsparcia, dzieląc się swoją wiedzą podczas wydarzeń organizowanych przez centrum.

Partnerstwo z The Heart Warsaw to nie tylko współpraca biznesowa, ale też wyjątkowa okazja do promowania dynamicznie rozwijającej się polskiej sceny technologicznej. W wybranych obszarach, jak na przykład fintech czy insurtech, już teraz należymy do europejskiej czołówki. Dla The Heart Warsaw jesteśmy idealnym partnerem ze względu na charakter naszej działalności. Doskonale rozumiemy specyfikę startupów, bo sami je wspieramy i tworzymy. Z drugiej strony współpracujemy też z dużymi korporacjami, dostarczając im zaawansowanych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb
- mówi Jędrzej Szcześniak, COO w DaftCode.

Projekt The Heart Warsaw ma ambitny cel - chcemy stworzyć unikalne miejsce w Europie, w którym międzynarodowe korporacje współpracują z najlepszymi startupami z regionu. To trudne zadanie i wymaga połączenia sił wielu partnerów. Cieszymy się, że będziemy mogli wykorzystać kompetencje DaftCode w rozwoju tego projektu
- dodał Tomasz Rudolf, CEO w D-RAFT i współtwórca The Heart Warsaw.

The Heart Warsaw będzie mieścić się w nowym biznesowym sercu Warszawy, w biurowcu Warsaw Spire, należącym do Ghelamco, jednego ze współtwórców i inwestora inicjatywy. Przestrzeń centrum współpracy startupów i korporacji zajmie całe piętro (ok. 1.700 m2). Otwarcie The Heart Warsaw planowane jest na grudzień bieżącego roku.

::

Fot.  Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.