Jarosław Kuźniar o znaczeniu mobilności w biznesie

Brief.pl / Technologie

Huawei wystartowało z kampanią biznesowej linii produktów Mate pod hasłem „Work Smart Not Hard”. Do udziału w niej zostali zaproszeni w roli ekspertów Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale mądrze.

-

„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania skierowana do segmentu biznesowego, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych. Do udziału w niej marka Huawei zaprosiła Jarosława Kuźniara, dziennikarza oraz założyciela prężnie rozwijającego się startup’u Go4World i Michała Sadowskiego,  CEO Brand24, którzy przygotowują materiały szkoleniowe w formie video. Pomogą one polskim biznesmenom pracować zgodnie z zasadą „Work Smart Not Hard”.

Materiały wideo z ekspertami dostępne są na specjalnie utworzonej stronie. Oprócz informacji o produktach Huawei z linii Mate można tam znaleźć live streamy ekspertów oraz porady w formacie krótkich filmów wideo, które mają pomóc w prowadzeniu biznesu w nowym stylu. Pierwszy z serii poradników video to „Work Smart Not Hard - mobilność we współczesnym biznesie”, w którym Jarosław Kuźniar, korzystając z własnych doświadczeń, opowiada o roli mobilności w prowadzeniu swojej firmy, jak również o zmieniających się okolicznościach mobilnej pracy. Jarosław Kuźniar jest przykładem, że praca nie ograniczona jednym miejscem jest kluczem do sukcesu, bo pozwala efektywniej wypełniać obowiązki, znajdować inspiracje i nowe możliwości.

– Dzisiaj nie ma znaczenia gdzie pracujesz. To może być pokój surferów gdzieś w okolicach San Diego. Pracownicy doceniają pracodawców, którzy mówią do nich - pracuj tam gdzie Ci wygodnie, ale bądź w tym skuteczny. Częsta zmiana miejsca pracy to zupełnie nowi ludzie, zupełnie nowy kontekst, zupełnie inna perspektywa - mówi Jarosław Kuźniar.  

Kolejny materiał  z udziałem Jarosława Kuźniara ukaże się 29 września i będzie dotyczył połączenia pasji i pracy, czyli jak realizować biznes w formule 2 w 1. Na połowę października planowany jest również live stream z udziałem Michała Sadowskiego, a zaraz po nim materiały video z jego radami dotyczącymi prowadzenia biznesu w nowym stylu.

Za pomysł kreatywny, strategię i egzekucję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com. Produkcją contentu video zajmie się Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicinscy.com.



Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.