Jarosław Kuźniar o znaczeniu mobilności w biznesie

Brief.pl / Technologie

Huawei wystartowało z kampanią biznesowej linii produktów Mate pod hasłem „Work Smart Not Hard”. Do udziału w niej zostali zaproszeni w roli ekspertów Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale mądrze.

-

„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania skierowana do segmentu biznesowego, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych. Do udziału w niej marka Huawei zaprosiła Jarosława Kuźniara, dziennikarza oraz założyciela prężnie rozwijającego się startup’u Go4World i Michała Sadowskiego,  CEO Brand24, którzy przygotowują materiały szkoleniowe w formie video. Pomogą one polskim biznesmenom pracować zgodnie z zasadą „Work Smart Not Hard”.

Materiały wideo z ekspertami dostępne są na specjalnie utworzonej stronie. Oprócz informacji o produktach Huawei z linii Mate można tam znaleźć live streamy ekspertów oraz porady w formacie krótkich filmów wideo, które mają pomóc w prowadzeniu biznesu w nowym stylu. Pierwszy z serii poradników video to „Work Smart Not Hard - mobilność we współczesnym biznesie”, w którym Jarosław Kuźniar, korzystając z własnych doświadczeń, opowiada o roli mobilności w prowadzeniu swojej firmy, jak również o zmieniających się okolicznościach mobilnej pracy. Jarosław Kuźniar jest przykładem, że praca nie ograniczona jednym miejscem jest kluczem do sukcesu, bo pozwala efektywniej wypełniać obowiązki, znajdować inspiracje i nowe możliwości.

– Dzisiaj nie ma znaczenia gdzie pracujesz. To może być pokój surferów gdzieś w okolicach San Diego. Pracownicy doceniają pracodawców, którzy mówią do nich - pracuj tam gdzie Ci wygodnie, ale bądź w tym skuteczny. Częsta zmiana miejsca pracy to zupełnie nowi ludzie, zupełnie nowy kontekst, zupełnie inna perspektywa - mówi Jarosław Kuźniar.  

Kolejny materiał  z udziałem Jarosława Kuźniara ukaże się 29 września i będzie dotyczył połączenia pasji i pracy, czyli jak realizować biznes w formule 2 w 1. Na połowę października planowany jest również live stream z udziałem Michała Sadowskiego, a zaraz po nim materiały video z jego radami dotyczącymi prowadzenia biznesu w nowym stylu.

Za pomysł kreatywny, strategię i egzekucję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com. Produkcją contentu video zajmie się Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicinscy.com.



Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.