TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Czy zaraz po skończonych wakacjach myślimy o kolejnych? Do takiego wniosku mogli dojść marketerzy, bo choć sezon letni dobiegł końca, ubiegły tydzień w kampaniach wideo online pozostaje w wakacyjnym klimacie. Zestawienie firmy Gemius otwiera spot orzeźwiającej Coca-Coli, oprócz tego podróżnicze reality show ‘Azja Express’ i kuszące krótkimi wyjazdami Booking.com.

-

 

 

Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).

 

Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej programy swojej jesiennej ramówki. Wysoki wynik osiągnął spot reality show ‘Azja Express’ (zmagania polskich celebrytów, którzy muszą przeżyć za dolara dziennie w najbiedniejszych azjatyckich krajach). Emitowany od 6 września wyłącznie na stronie Onet.pl, dotarł do 1,7 mln użytkowników przy 1,8 mln rozpoczętych odtworzeń.

 

Na trzecim miejscu znalazł się nowy spot portalu Booking.com. Wyszukiwarka kwater wakacyjnych i służbowych w swoim spocie przedstawia wyprawę w poszukiwaniu trufli. W zabawnym wideo marka przekonuje, że ‘kimkolwiek jesteś, czegokolwiek szukasz, Twoja podróż zaczyna się tutaj’. Spot został po raz pierwszy wyemitowany 1 września. Reklama była emitowana przede wszystkim w serwisie Player.pl oraz na stronie Natemat.pl. Spot odtworzyło 1,6 mln użytkowników przy 3,8 mln rozpoczętych emisji.

 ::

Fot.Fotolia

Tagi:

WIDEO KAMPANIE

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.