TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Czy zaraz po skończonych wakacjach myślimy o kolejnych? Do takiego wniosku mogli dojść marketerzy, bo choć sezon letni dobiegł końca, ubiegły tydzień w kampaniach wideo online pozostaje w wakacyjnym klimacie. Zestawienie firmy Gemius otwiera spot orzeźwiającej Coca-Coli, oprócz tego podróżnicze reality show ‘Azja Express’ i kuszące krótkimi wyjazdami Booking.com.

-

 

 

Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).

 

Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej programy swojej jesiennej ramówki. Wysoki wynik osiągnął spot reality show ‘Azja Express’ (zmagania polskich celebrytów, którzy muszą przeżyć za dolara dziennie w najbiedniejszych azjatyckich krajach). Emitowany od 6 września wyłącznie na stronie Onet.pl, dotarł do 1,7 mln użytkowników przy 1,8 mln rozpoczętych odtworzeń.

 

Na trzecim miejscu znalazł się nowy spot portalu Booking.com. Wyszukiwarka kwater wakacyjnych i służbowych w swoim spocie przedstawia wyprawę w poszukiwaniu trufli. W zabawnym wideo marka przekonuje, że ‘kimkolwiek jesteś, czegokolwiek szukasz, Twoja podróż zaczyna się tutaj’. Spot został po raz pierwszy wyemitowany 1 września. Reklama była emitowana przede wszystkim w serwisie Player.pl oraz na stronie Natemat.pl. Spot odtworzyło 1,6 mln użytkowników przy 3,8 mln rozpoczętych emisji.

 ::

Fot.Fotolia

Tagi:

WIDEO KAMPANIE

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.