Dokąd idzie Apple?

Dokąd idzie Apple?

Brief.pl / Aktualności

Jutro, 23 września br. najnowszy model telefonów z Cupertino pojawi się w polskich sklepach. W związku z premierą iPhone 7 zapytaliśmy komentatorów, co myślą na temat kierunku firmy Apple i oczekiwań jej odbiorców.

-

Jakub Wielicki, Wp.pl:

Apple zawsze było firmą, która starała ze wszech miar wyznaczać trendy w branży urządzeń mobilnych. Niestety rynek w ostatnim roku negatywnie zweryfikował kierunek, w którym podąża firma. Pomimo miliarda sprzedanych iPhone’ów na całym świecie firma sprawia wrażenie gorszej kopii, tego czym była jeszcze kilka lat temu. Niestety nie zanosi się, żeby prezentacja nowego iPhone’a miała cokolwiek zmienić w tej kwestii. iPhone 7, po mimo wielu zmian, jakie wnosi dalej pozostaje drogim urządzeniem i mało dostępnym po za USA. Podobnie jest z rozwiązaniami, które dostarczy nowa wersja systemu operacyjnego. Można odnieść czasem wrażenie, że większość funkcji telefonu jest szykowana pod kontem rodzimego rynku i są bezużyteczne po za jego granicami. Niestety dla giganta z Cupertino konkurencja ze strony Androida jest bezlitosna i z roku na rok, zarówno sam system operacyjny Google’a, jak i urządzenia pracujące na nim są coraz lepsze. Moim zdaniem, tegoroczna premiera iPhone 7 była jedynie przedsmakiem tego, co przyniesie przyszłoroczna konferencja. To właśnie telefon, który możemy już teraz nazwać iPhone 8 pokaże nam w jakiej kondycji znajduje się Apple oraz czy ich wizja przyszłości jest atrakcyjna dla klientów na całym świecie.

 

Łukasz Figielski, LOGO:

Apple zrewolucjonizowało świat technologii użytkowych: macbookiem, iPhone’em, przyjaznym i zamkniętym systemem operacyjnym. Amen. W kwestii innowacyjnością od lat jest jednak daleko za Chińczykami i Koreańczykami. Wodoodporność Apple Watch 2 czy iPhone’a 7? Podwójna tylna kamera w telefonie? GPS w zegarku? Sprzedawanie tego jako „przełomu” to kompromitacja, którą natychmiast wykorzystują konkurenci (żarty w sieci). Ceny też są brutalne. Co nie zmienia faktu, że produkty ciągle zachwycają dizajnem, jakością wykonania i podzespołami, a fanbojów Apple’a wciąż liczy się w setkach milionów (dolarów).

::

Foto: Stocksnap

Tagi:

Iphone Apple

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.