Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Brief.pl / Ludzie

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, kontynuujemy cykl materiałów, w których pytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

-

Na pytania odpowiedziały laureatki rankingu z 2015 roku: Daria Pawlewska – Wydawczyni i Redaktorka Naczelna wydań specjalnych Kukbuk oraz Oliwia Gede-Niewiadomska – Dyrektorka Artystyczna Kukbuk.


Jakie znaczenie miało dla Was wyróżnienie w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief?

D.P: Bardzo duże. Każda zdobyta nagroda i wyróżnienie są dla nas niezwykle ważne. Do tej pory były to głównie nagrody związane z częścią artystyczną/ wizualną np. za fotografie, ilustracje, okładki. BRIEF jako pierwszy wyróżnił nas w kontekście biznesowym. Jesteśmy z tego dumni.

Który trend, Waszym zdaniem, będzie decydował o kształcie biznesu i komunikacji marketingowej w przyszłości?

O.G: Przede wszystkim wielowymiarowość, rozwój on-line-u, e-commerce oraz jakościowy kontent, dzięki którym będziemy w stanie zaspokoić coraz wyższe wymagania odbiorców. KUKBUK też cały czas rozwija się pod wpływem tych trendów. Nie jesteśmy już tylko magazynem kulturalno-kulinarnym, ale wielowymiarową platforma mediową, w której skład wchodzą: magazyn drukowany i aplikacja mobilna, zintegrowane kanały social media, bogaty w treści serwis internetowy oraz e-sklep.

Jaka aplikacja mobilna jest niezbędna w prowadzeniu biznesu?

D.P: Z racji specyfiki naszego biznesu aktualnie są to Facebook i Instagram (oraz e-wydanie KUKBUK-a, aby zawsze i wszędzie mieć do niego dostęp). Ale świat nowych technologii ewoluuje niemalże na naszych oczach i to co dzisiaj jest popularne i niezbędne, jutro zostanie zastąpione czymś nowszym i lepszym. Prawdziwie niezbędna jest więc elastyczność, śledzenie i przewidywanie trendów.

Jak opiszecie współczesny rynek startupów w Polsce? W którą stronę zmierza to środowisko?

O.G: Jest to z pewnością rynek dynamiczny i bardzo dobrze rokujący na przyszłość. Jesteśmy świadomi tego, jak wielkie ma on znaczenie dla rozwoju naszego kraju,  dlatego sądzę, że będą powstawać coraz to nowsze i lepsze pomysły na wsparcie dla tego typu przedsięwzięć,  a co za tym idzie środowisko to będzie się stawać dużo bardziej otwarte i przyjazne.

::

„KUKBUK”

Tworząc magazyn kulinarny Daria Pawlewska i Oliwia Gede postanowiły przełamać tradycyjną formę wydawniczą. Zdecydowały do przepisu dodać również historię człowieka, który danie stworzył. „Kukbuk” to przestrzeń dla ludzi, którzy lubią jeść i których interesuje kultura jedzenia. W magazynie można znaleźć felietony poświęcone przeróżnym potrawom oraz apetyczne zdjęcia opisywanych dań – autorami jednak nie są znane osoby czy celebryci. Pomysł na „Kukbuka” narodził się w głowach trzech twórczych kobiet: Bianki Pawlewskiej, Darii Pawlewskiej i Oliwii Gede, a za całość odpowiada zakochana w dobrym jedzeniu redakcja oraz piszący o nim blogerzy.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.