Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Brief.pl / Ludzie

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, kontynuujemy cykl materiałów, w których pytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

-

Na pytania odpowiedziały laureatki rankingu z 2015 roku: Daria Pawlewska – Wydawczyni i Redaktorka Naczelna wydań specjalnych Kukbuk oraz Oliwia Gede-Niewiadomska – Dyrektorka Artystyczna Kukbuk.


Jakie znaczenie miało dla Was wyróżnienie w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief?

D.P: Bardzo duże. Każda zdobyta nagroda i wyróżnienie są dla nas niezwykle ważne. Do tej pory były to głównie nagrody związane z częścią artystyczną/ wizualną np. za fotografie, ilustracje, okładki. BRIEF jako pierwszy wyróżnił nas w kontekście biznesowym. Jesteśmy z tego dumni.

Który trend, Waszym zdaniem, będzie decydował o kształcie biznesu i komunikacji marketingowej w przyszłości?

O.G: Przede wszystkim wielowymiarowość, rozwój on-line-u, e-commerce oraz jakościowy kontent, dzięki którym będziemy w stanie zaspokoić coraz wyższe wymagania odbiorców. KUKBUK też cały czas rozwija się pod wpływem tych trendów. Nie jesteśmy już tylko magazynem kulturalno-kulinarnym, ale wielowymiarową platforma mediową, w której skład wchodzą: magazyn drukowany i aplikacja mobilna, zintegrowane kanały social media, bogaty w treści serwis internetowy oraz e-sklep.

Jaka aplikacja mobilna jest niezbędna w prowadzeniu biznesu?

D.P: Z racji specyfiki naszego biznesu aktualnie są to Facebook i Instagram (oraz e-wydanie KUKBUK-a, aby zawsze i wszędzie mieć do niego dostęp). Ale świat nowych technologii ewoluuje niemalże na naszych oczach i to co dzisiaj jest popularne i niezbędne, jutro zostanie zastąpione czymś nowszym i lepszym. Prawdziwie niezbędna jest więc elastyczność, śledzenie i przewidywanie trendów.

Jak opiszecie współczesny rynek startupów w Polsce? W którą stronę zmierza to środowisko?

O.G: Jest to z pewnością rynek dynamiczny i bardzo dobrze rokujący na przyszłość. Jesteśmy świadomi tego, jak wielkie ma on znaczenie dla rozwoju naszego kraju,  dlatego sądzę, że będą powstawać coraz to nowsze i lepsze pomysły na wsparcie dla tego typu przedsięwzięć,  a co za tym idzie środowisko to będzie się stawać dużo bardziej otwarte i przyjazne.

::

„KUKBUK”

Tworząc magazyn kulinarny Daria Pawlewska i Oliwia Gede postanowiły przełamać tradycyjną formę wydawniczą. Zdecydowały do przepisu dodać również historię człowieka, który danie stworzył. „Kukbuk” to przestrzeń dla ludzi, którzy lubią jeść i których interesuje kultura jedzenia. W magazynie można znaleźć felietony poświęcone przeróżnym potrawom oraz apetyczne zdjęcia opisywanych dań – autorami jednak nie są znane osoby czy celebryci. Pomysł na „Kukbuka” narodził się w głowach trzech twórczych kobiet: Bianki Pawlewskiej, Darii Pawlewskiej i Oliwii Gede, a za całość odpowiada zakochana w dobrym jedzeniu redakcja oraz piszący o nim blogerzy.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.