Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Brief.pl / Ludzie

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, kontynuujemy cykl materiałów, w których pytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

-

Na pytania odpowiedziały laureatki rankingu z 2015 roku: Daria Pawlewska – Wydawczyni i Redaktorka Naczelna wydań specjalnych Kukbuk oraz Oliwia Gede-Niewiadomska – Dyrektorka Artystyczna Kukbuk.


Jakie znaczenie miało dla Was wyróżnienie w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief?

D.P: Bardzo duże. Każda zdobyta nagroda i wyróżnienie są dla nas niezwykle ważne. Do tej pory były to głównie nagrody związane z częścią artystyczną/ wizualną np. za fotografie, ilustracje, okładki. BRIEF jako pierwszy wyróżnił nas w kontekście biznesowym. Jesteśmy z tego dumni.

Który trend, Waszym zdaniem, będzie decydował o kształcie biznesu i komunikacji marketingowej w przyszłości?

O.G: Przede wszystkim wielowymiarowość, rozwój on-line-u, e-commerce oraz jakościowy kontent, dzięki którym będziemy w stanie zaspokoić coraz wyższe wymagania odbiorców. KUKBUK też cały czas rozwija się pod wpływem tych trendów. Nie jesteśmy już tylko magazynem kulturalno-kulinarnym, ale wielowymiarową platforma mediową, w której skład wchodzą: magazyn drukowany i aplikacja mobilna, zintegrowane kanały social media, bogaty w treści serwis internetowy oraz e-sklep.

Jaka aplikacja mobilna jest niezbędna w prowadzeniu biznesu?

D.P: Z racji specyfiki naszego biznesu aktualnie są to Facebook i Instagram (oraz e-wydanie KUKBUK-a, aby zawsze i wszędzie mieć do niego dostęp). Ale świat nowych technologii ewoluuje niemalże na naszych oczach i to co dzisiaj jest popularne i niezbędne, jutro zostanie zastąpione czymś nowszym i lepszym. Prawdziwie niezbędna jest więc elastyczność, śledzenie i przewidywanie trendów.

Jak opiszecie współczesny rynek startupów w Polsce? W którą stronę zmierza to środowisko?

O.G: Jest to z pewnością rynek dynamiczny i bardzo dobrze rokujący na przyszłość. Jesteśmy świadomi tego, jak wielkie ma on znaczenie dla rozwoju naszego kraju,  dlatego sądzę, że będą powstawać coraz to nowsze i lepsze pomysły na wsparcie dla tego typu przedsięwzięć,  a co za tym idzie środowisko to będzie się stawać dużo bardziej otwarte i przyjazne.

::

„KUKBUK”

Tworząc magazyn kulinarny Daria Pawlewska i Oliwia Gede postanowiły przełamać tradycyjną formę wydawniczą. Zdecydowały do przepisu dodać również historię człowieka, który danie stworzył. „Kukbuk” to przestrzeń dla ludzi, którzy lubią jeść i których interesuje kultura jedzenia. W magazynie można znaleźć felietony poświęcone przeróżnym potrawom oraz apetyczne zdjęcia opisywanych dań – autorami jednak nie są znane osoby czy celebryci. Pomysł na „Kukbuka” narodził się w głowach trzech twórczych kobiet: Bianki Pawlewskiej, Darii Pawlewskiej i Oliwii Gede, a za całość odpowiada zakochana w dobrym jedzeniu redakcja oraz piszący o nim blogerzy.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.