wp - grudzien 2016

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Brief.pl / Aktualności

Poprzedni tydzień zdominowała promocja jesiennej ramówki stacji TVN. Poza tym w czołówce znalazły się również reklamy związane pośrednio z ostatnimi letnimi podróżami. Sprawdź w zestawieniu Gemiusa 10 reklam, które najbardziej promowały się w sieci w ostatnim tygodniu.

-

 

Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże', który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 września czyli na dzień przed planowaną premierą serialu i był emitowany głównie na WP.pl.

 

Drugie miejsce zajęła reklama paliwa Shell V Power Nitro, o której pisaliśmy już w poprzednich tygodniach. Widowiskowa reklama zachęcająca do dbania o samochód w drodze została wyemitowana po raz pierwszy już 1 lipca. Spot, który również był emitowany przede wszystkim na portalu WP.pl obejrzało niemal 3 mln użytkowników przy nieco ponad 6 mln rozpoczętych odtworzeń.

 

Trzecie miejsce w naszym zestawieniu po raz kolejny należy do wideo Niemieckiej Centrali Turystyki, promującego turystyczne zalety naszego zachodniego sąsiada. Reklama będąca elementem akcji 'Niemcy ─ Cel Podróży' jest wyświetlana od 10 sierpnia na takich portalach jak OLX, Interia.pl i Onet.pl. Spot zanotował niemal 2,5 mln użytkowników przy 8 mln rozpoczętych odtworzeń.


::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.