Top 10 najpopularniejszych wideo online

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Brief.pl / Aktualności

Poprzedni tydzień zdominowała promocja jesiennej ramówki stacji TVN. Poza tym w czołówce znalazły się również reklamy związane pośrednio z ostatnimi letnimi podróżami. Sprawdź w zestawieniu Gemiusa 10 reklam, które najbardziej promowały się w sieci w ostatnim tygodniu.

-

 

Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże', który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 września czyli na dzień przed planowaną premierą serialu i był emitowany głównie na WP.pl.

 

Drugie miejsce zajęła reklama paliwa Shell V Power Nitro, o której pisaliśmy już w poprzednich tygodniach. Widowiskowa reklama zachęcająca do dbania o samochód w drodze została wyemitowana po raz pierwszy już 1 lipca. Spot, który również był emitowany przede wszystkim na portalu WP.pl obejrzało niemal 3 mln użytkowników przy nieco ponad 6 mln rozpoczętych odtworzeń.

 

Trzecie miejsce w naszym zestawieniu po raz kolejny należy do wideo Niemieckiej Centrali Turystyki, promującego turystyczne zalety naszego zachodniego sąsiada. Reklama będąca elementem akcji 'Niemcy ─ Cel Podróży' jest wyświetlana od 10 sierpnia na takich portalach jak OLX, Interia.pl i Onet.pl. Spot zanotował niemal 2,5 mln użytkowników przy 8 mln rozpoczętych odtworzeń.


::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.