Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Brief.pl / Ludzie

Pawel Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited już po raz czwarty został wybrany na stanowisko Global Vice President International Advertising Association IAA. Tym samym pozostaje on jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. Jako Global Vice President Membership odpowiadał będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie.

-

Paweł Kowalewski, członek Rady Nadzorczej IAA Polska już czwartą kadencję będzie pełnił funkcję Vice Presidenta organizacji, w związku z czym nadal będzie odpowiedzialny za jej rozwój na świecie. Co istotne, Kowalewski jest jedynym Polakiem w strukturach IAA Global. International Advertising Association Global Office poinformowało o tym w oficjalnym oświadczeniu, przedstawiając listę osób, które przez najbliższe dwa lata będą zajmowały stanowiska Global Vice Presidents IAA.

Celem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy i utrzymywanie oraz podnoszenie standardów etycznych w tej branży. Organizacja działa od 1938 roku i posiada obecnie 56 oddziałów w 76 krajach świata. W Polsce IAA jest jedynym stowarzyszeniem skupiającym reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe oraz media i jednocześnie dbającym o ich interesy. Polski oddział IAA powstał w 1993 i obecnie liczy około 60 członków.

IAA co roku zaprasza przedstawicieli największych domów mediowych, agencji reklamowych, mediów i audytorów mediowych. Obecnie jest najsilniejszym reprezentantem przemysłu marketingowego w świecie i zrzesza ponad 4 tysiące członków. Mottem stowarzyszenia jest „Inspiring Excellence in Communications Worldwide” czyli wspólny wysiłek na rzecz jak najlepszej wizji, etyki i jakości działań marketingowych na świecie.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.