Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Brief.pl / Ludzie

Pawel Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited już po raz czwarty został wybrany na stanowisko Global Vice President International Advertising Association IAA. Tym samym pozostaje on jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. Jako Global Vice President Membership odpowiadał będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie.

-

Paweł Kowalewski, członek Rady Nadzorczej IAA Polska już czwartą kadencję będzie pełnił funkcję Vice Presidenta organizacji, w związku z czym nadal będzie odpowiedzialny za jej rozwój na świecie. Co istotne, Kowalewski jest jedynym Polakiem w strukturach IAA Global. International Advertising Association Global Office poinformowało o tym w oficjalnym oświadczeniu, przedstawiając listę osób, które przez najbliższe dwa lata będą zajmowały stanowiska Global Vice Presidents IAA.

Celem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy i utrzymywanie oraz podnoszenie standardów etycznych w tej branży. Organizacja działa od 1938 roku i posiada obecnie 56 oddziałów w 76 krajach świata. W Polsce IAA jest jedynym stowarzyszeniem skupiającym reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe oraz media i jednocześnie dbającym o ich interesy. Polski oddział IAA powstał w 1993 i obecnie liczy około 60 członków.

IAA co roku zaprasza przedstawicieli największych domów mediowych, agencji reklamowych, mediów i audytorów mediowych. Obecnie jest najsilniejszym reprezentantem przemysłu marketingowego w świecie i zrzesza ponad 4 tysiące członków. Mottem stowarzyszenia jest „Inspiring Excellence in Communications Worldwide” czyli wspólny wysiłek na rzecz jak najlepszej wizji, etyki i jakości działań marketingowych na świecie.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.