...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Pawel Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited już po raz czwarty został wybrany na stanowisko Global Vice President International Advertising Association IAA. Tym samym pozostaje on jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. Jako Global Vice President Membership odpowiadał będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie.

Paweł Kowalewski, członek Rady Nadzorczej IAA Polska już czwartą kadencję będzie pełnił funkcję Vice Presidenta organizacji, w związku z czym nadal będzie odpowiedzialny za jej rozwój na świecie. Co istotne, Kowalewski jest jedynym Polakiem w strukturach IAA Global. International Advertising Association Global Office poinformowało o tym w oficjalnym oświadczeniu, przedstawiając listę osób, które przez najbliższe dwa lata będą zajmowały stanowiska Global Vice Presidents IAA.

Celem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy i utrzymywanie oraz podnoszenie standardów etycznych w tej branży. Organizacja działa od 1938 roku i posiada obecnie 56 oddziałów w 76 krajach świata. W Polsce IAA jest jedynym stowarzyszeniem skupiającym reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe oraz media i jednocześnie dbającym o ich interesy. Polski oddział IAA powstał w 1993 i obecnie liczy około 60 członków.

IAA co roku zaprasza przedstawicieli największych domów mediowych, agencji reklamowych, mediów i audytorów mediowych. Obecnie jest najsilniejszym reprezentantem przemysłu marketingowego w świecie i zrzesza ponad 4 tysiące członków. Mottem stowarzyszenia jest „Inspiring Excellence in Communications Worldwide” czyli wspólny wysiłek na rzecz jak najlepszej wizji, etyki i jakości działań marketingowych na świecie.

::

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF