Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Brief.pl / Ludzie

Pawel Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited już po raz czwarty został wybrany na stanowisko Global Vice President International Advertising Association IAA. Tym samym pozostaje on jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. Jako Global Vice President Membership odpowiadał będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie.

-

Paweł Kowalewski, członek Rady Nadzorczej IAA Polska już czwartą kadencję będzie pełnił funkcję Vice Presidenta organizacji, w związku z czym nadal będzie odpowiedzialny za jej rozwój na świecie. Co istotne, Kowalewski jest jedynym Polakiem w strukturach IAA Global. International Advertising Association Global Office poinformowało o tym w oficjalnym oświadczeniu, przedstawiając listę osób, które przez najbliższe dwa lata będą zajmowały stanowiska Global Vice Presidents IAA.

Celem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy i utrzymywanie oraz podnoszenie standardów etycznych w tej branży. Organizacja działa od 1938 roku i posiada obecnie 56 oddziałów w 76 krajach świata. W Polsce IAA jest jedynym stowarzyszeniem skupiającym reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe oraz media i jednocześnie dbającym o ich interesy. Polski oddział IAA powstał w 1993 i obecnie liczy około 60 członków.

IAA co roku zaprasza przedstawicieli największych domów mediowych, agencji reklamowych, mediów i audytorów mediowych. Obecnie jest najsilniejszym reprezentantem przemysłu marketingowego w świecie i zrzesza ponad 4 tysiące członków. Mottem stowarzyszenia jest „Inspiring Excellence in Communications Worldwide” czyli wspólny wysiłek na rzecz jak najlepszej wizji, etyki i jakości działań marketingowych na świecie.

::

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.