Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Brief.pl / Ludzie

Pawel Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited już po raz czwarty został wybrany na stanowisko Global Vice President International Advertising Association IAA. Tym samym pozostaje on jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. Jako Global Vice President Membership odpowiadał będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie.

-

Paweł Kowalewski, członek Rady Nadzorczej IAA Polska już czwartą kadencję będzie pełnił funkcję Vice Presidenta organizacji, w związku z czym nadal będzie odpowiedzialny za jej rozwój na świecie. Co istotne, Kowalewski jest jedynym Polakiem w strukturach IAA Global. International Advertising Association Global Office poinformowało o tym w oficjalnym oświadczeniu, przedstawiając listę osób, które przez najbliższe dwa lata będą zajmowały stanowiska Global Vice Presidents IAA.

Celem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju reklamy i utrzymywanie oraz podnoszenie standardów etycznych w tej branży. Organizacja działa od 1938 roku i posiada obecnie 56 oddziałów w 76 krajach świata. W Polsce IAA jest jedynym stowarzyszeniem skupiającym reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe oraz media i jednocześnie dbającym o ich interesy. Polski oddział IAA powstał w 1993 i obecnie liczy około 60 członków.

IAA co roku zaprasza przedstawicieli największych domów mediowych, agencji reklamowych, mediów i audytorów mediowych. Obecnie jest najsilniejszym reprezentantem przemysłu marketingowego w świecie i zrzesza ponad 4 tysiące członków. Mottem stowarzyszenia jest „Inspiring Excellence in Communications Worldwide” czyli wspólny wysiłek na rzecz jak najlepszej wizji, etyki i jakości działań marketingowych na świecie.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.