„Work smart not hard”. Huawei MateBook ma zmieniać styl biznesu i rozbudzać kreatywność

„Work smart not hard”. Huawei MateBook ma zmieniać styl biznesu i rozbudzać kreatywność

Brief.pl / Aktualności

Na polskim rynku pojawił się właśnie Huawei MateBook, czyli urządzenie „2 w 1”, które ma wprowadzać biznes na nowy poziom. Równolegle wystartowała kampania „Work smart not hard”, w której Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski będą dzielić się swoimi doświadczeniami, jak odnaleźć się w nowoczesnym biznesie. Na premierze, która odbyła się 9 września zostały zaprezentowane wyniki badań SW Research, wykazujące jak w Polsce zmienia się styl prowadzenia biznesu.

-

Polska premiera Huawei MateBook została poprzedzona przeprowadzonymi przez SW Research badaniami na temat nowoczesnego biznesu. Wzięło w nim udział 800 pracowników różnych branż z całej Polski, w tym właściciele firm, kadra zarządzająca oraz niezależni specjaliści. Z badań wynika, że coraz więcej Polaków pracuje mobilnie. Wśród przedstawicieli biznesu prawie połowa – 48,8 proc. – łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną. Co piąty badany – 19,2 proc. – pracuje w pełni mobilnie. Wyłącznie stacjonarnie pracuje tylko 32 proc. 

– Sektor biznesowy tworzą dziś ludzie, którzy poświęcają większość swojego życia na obowiązki zawodowe. Ich wymagania co do urządzeń są coraz wyższe. Statystyczny biznesmen używa dwóch, a nawet trzech urządzeń w codziennej pracy. Huawei proponuje im MateBooka, urządzenie 2w1, które jest wydajne, wielofunkcyjne i bardzo stylowe. To nowe urządzenie idealnie uzupełnia się ze smartfonem Mate 8, tworząc biznesowe portfolio Huawei – mówi Derek Yu, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group. 


Biznes w wersji mobilnej

Rozwój technologii prowadzi do zmian stylu i trybu pracy. Większość Polaków (57,3%) nadal pracuje stacjonarnie. Wyniki te zmieniają się jednak znacząco w przypadku przedstawicieli biznesu (właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz niezależnych specjalistów). Prawie 60 proc. pracowników wyższego szczebla pracuje wyłącznie zdalnie lub łączy tryb stacjonarny z pracą poza biurem. Biznes do pracy używa dzisiaj: laptopa (55,1 proc.), smartfona (40,1 proc.) oraz z tableta (19,2 proc. badanych). Huawei MateBook może zastąpić te wszystkie urządzenia. 

Kluczowe aspekty w pracy zdalnej to stały dostęp do internetu (45,5%), szybkość transmisji danych (34%) oraz dobra bateria (31,4%). Huawei MateBook pracuje pod kontrolą systemu Windows 10, ma więc dostęp do wszystkich niezbędnych aplikacji biurowych. Bateria urządzenia gwarantuje do 10 godzin pracy biurowej, 29 godzin słuchania muzyki lub 9 godzin oglądania filmów. Dodatkowo MateBook jest bardzo cienki i lekki, a skórzane etui jest jednocześnie dotykową klawiaturą z technologią multi-touch. Istotną kwestią jest też bezpieczeństwo. Aby mieć pewność, że wszystkie dane są bezpieczne, MateBook został wyposażony w obecnie najszybszy na rynku czytnik linii papilarnych. Wykorzystuje on system rozpoznawania 360 stopni, który niweluje zakłócenia podczas odszyfrowywania. Wszystkie dane są bardzo dobrze chronione, a odblokowanie laptopa zajmuje ułamek sekundy.



Zmienia się styl biznesu

Premierze MateBooka towarzyszy start kampanii online „Work smart not hard”, która jest kolejnym krokiem Huawei w stronę nowoczesnych biznesmenów. Promuje ona nie tylko nowe urządzenie, ale całą serię biznesową Mate, w której wyróżnia się również smartfon Mate 8. Oba urządzenia, jak twierdzą przedstawiciele Huawei, tworzą idealny zestaw współczesnego biznesmena. Do współpracy firma Huawei zaprosiła dziennikarza Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego, założyciela Brand24. Na specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl, panowie będą dzielić się merytorycznymi materiałami dla współczesnych biznesmenów. 

– Z badań wynika, że Polacy pracują bardzo ciężko. W kampanii „Work smart not hard” pokażemy, że można pracować nie tyle ciężko, ile... mądrze. Osoby kreatywne, również te, również te o których pisze magazyn „Business in Brief”, które patrzą na biznes nieco szerzej, z pewnością znajdą w naszej ofercie ciekawe dla siebie rozwiązania. Chcemy spojrzeć na fenomen mobilnej pracy z nieco szerszej perspektywy. Nasza koncepcja zakłada z jednej strony wykorzystanie technologii i innowacyjnych rozwiązań, z drugiej - przełamanie pewnych schematów myślowych dotyczących pracy. Chodzi o wyjście z tradycyjnego biura, świadomość, że można pracować w łatwiejszy, ciekawszy i bardziej wydajny sposób – mówi Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Business Group. 

– Przy dzisiejszym tempie życia zawodowego i prywatnego pracować mądrze to sztuka. Spotkanie za spotkaniem, wyzwanie za wyzwaniem, decyzja za decyzją i konsekwencja za konsekwencją. Tego się nie da robić w jednym miejscu, w zamkniętej przestrzeni, bez pasji i czasu na choćby rower z córką. Produkt, o którym będziemy opowiadać wspólnie z Michałem Sadowskim pokazuje pewien styl życia. Chodzi o to, by pokazać młodym ludziom, że dzisiejszy styl pracy to nie ten sam styl, który być może był nam przekazywany przez rodziców. Dzisiaj wszystko jest mobilne, firmą zarządzać można z dowolnego miejsca na świecie. Nie trzeba pracować w biurze w Warszawie, nie trzeba siedzieć przy biurku od 9 do 17. Z drugiej strony nie jest też tak, że zarobimy pieniądze nie wkładając w to żadnego wysiłku. „Work smart not hard” mówi nam o tym, że ciężką pracę wykonywać możemy w inteligentniejszy sposób, możemy wplatać w nią pasję, pozwalać sobie na bycie w ciągłym ruchu – mówił Jarosław Kuźniar.


::

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.