Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września

Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września

Brief.pl / Patronaty

Dzięki „Jak działa Google” już niebawem będziemy mogli zajrzeć za kulisy jednej z najbardziej innowacyjnych firm świata. Światowy bestseller autorstwa Erica Schmidta i Jonathana Rosenberga już wkrótce ukaże się w Polsce. Czym różni się Google od innych przedsiębiorstw? Na czym polega jego fenomen? Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć własny biznes?

-

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”. Jednak wbrew temu, z czym większość internautów kojarzy nazwę „Google”, nie jest to książka o mechanizmach działania najlepszej wyszukiwarki internetowej; to niezwykle wciągająca i odsłaniająca wiele sekretów opowieść o firmie Google – akademickim start-upie, który przerodził się w globalną korporację, stając się jednocześnie jednym z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw o olbrzymim wpływie na nasze życie.

Oprócz wspomnianej wyszukiwarki internetowej, Google stworzył przecież najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych – Android. To Google sporządził cyfrowe mapy świata, a następnie obfotografował całą planetę z poziomu ulic. To Google dał milionom domorosłych wideoamatorów serwis YouTube, o Gmailu już nawet nie wspominając. To Google pracuje nad autonomicznymi samochodami, nadawanym z balonów w stratosferze internetem o globalnym zasięgu i wieloma innymi.

W swojej pasjonującej i napisanej ze sporą dozą humoru książce Eric Schmidt (niegdyś CEO, obecnie dyrektor wykonawczy Google’a) i Jonathan Rosenberg (doradca Larry’ego Page’a) opisują, co leży u podstaw sukcesu tego niezwykłego przedsiębiorstwa. Okazuje się bowiem, że nie jest to wyłącznie geniusz założycieli – Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, ale – między innymi – specyficzne metody organizacji pracy oraz wyjątkowe podejście do zatrudniania pracowników i planowania zadań.

Czym różni się Google od innych firm? Na czym polega fenomen tego przedsiębiorstwa? Czy to prawda, że Google zapewnia swoim pracownikom idealne warunki pracy? I że o pracę w nim jest niezwykle trudno, bo ponoć zatrudnia wyłącznie geniuszy? (Tak!). Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny startup?
O tym i o wielu innych, niezwykle ciekawych (a także zabawnych!) aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera „Jak działa Google”, napisanego przez osoby, które z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.

::

Fot. Pixabay

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.