Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września

Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września

Brief.pl / Patronaty

Dzięki „Jak działa Google” już niebawem będziemy mogli zajrzeć za kulisy jednej z najbardziej innowacyjnych firm świata. Światowy bestseller autorstwa Erica Schmidta i Jonathana Rosenberga już wkrótce ukaże się w Polsce. Czym różni się Google od innych przedsiębiorstw? Na czym polega jego fenomen? Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć własny biznes?

-

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”. Jednak wbrew temu, z czym większość internautów kojarzy nazwę „Google”, nie jest to książka o mechanizmach działania najlepszej wyszukiwarki internetowej; to niezwykle wciągająca i odsłaniająca wiele sekretów opowieść o firmie Google – akademickim start-upie, który przerodził się w globalną korporację, stając się jednocześnie jednym z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw o olbrzymim wpływie na nasze życie.

Oprócz wspomnianej wyszukiwarki internetowej, Google stworzył przecież najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych – Android. To Google sporządził cyfrowe mapy świata, a następnie obfotografował całą planetę z poziomu ulic. To Google dał milionom domorosłych wideoamatorów serwis YouTube, o Gmailu już nawet nie wspominając. To Google pracuje nad autonomicznymi samochodami, nadawanym z balonów w stratosferze internetem o globalnym zasięgu i wieloma innymi.

W swojej pasjonującej i napisanej ze sporą dozą humoru książce Eric Schmidt (niegdyś CEO, obecnie dyrektor wykonawczy Google’a) i Jonathan Rosenberg (doradca Larry’ego Page’a) opisują, co leży u podstaw sukcesu tego niezwykłego przedsiębiorstwa. Okazuje się bowiem, że nie jest to wyłącznie geniusz założycieli – Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, ale – między innymi – specyficzne metody organizacji pracy oraz wyjątkowe podejście do zatrudniania pracowników i planowania zadań.

Czym różni się Google od innych firm? Na czym polega fenomen tego przedsiębiorstwa? Czy to prawda, że Google zapewnia swoim pracownikom idealne warunki pracy? I że o pracę w nim jest niezwykle trudno, bo ponoć zatrudnia wyłącznie geniuszy? (Tak!). Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny startup?
O tym i o wielu innych, niezwykle ciekawych (a także zabawnych!) aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera „Jak działa Google”, napisanego przez osoby, które z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.

::

Fot. Pixabay

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.