Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września

Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września

Brief.pl / Patronaty

Dzięki „Jak działa Google” już niebawem będziemy mogli zajrzeć za kulisy jednej z najbardziej innowacyjnych firm świata. Światowy bestseller autorstwa Erica Schmidta i Jonathana Rosenberga już wkrótce ukaże się w Polsce. Czym różni się Google od innych przedsiębiorstw? Na czym polega jego fenomen? Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć własny biznes?

-

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”. Jednak wbrew temu, z czym większość internautów kojarzy nazwę „Google”, nie jest to książka o mechanizmach działania najlepszej wyszukiwarki internetowej; to niezwykle wciągająca i odsłaniająca wiele sekretów opowieść o firmie Google – akademickim start-upie, który przerodził się w globalną korporację, stając się jednocześnie jednym z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw o olbrzymim wpływie na nasze życie.

Oprócz wspomnianej wyszukiwarki internetowej, Google stworzył przecież najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych – Android. To Google sporządził cyfrowe mapy świata, a następnie obfotografował całą planetę z poziomu ulic. To Google dał milionom domorosłych wideoamatorów serwis YouTube, o Gmailu już nawet nie wspominając. To Google pracuje nad autonomicznymi samochodami, nadawanym z balonów w stratosferze internetem o globalnym zasięgu i wieloma innymi.

W swojej pasjonującej i napisanej ze sporą dozą humoru książce Eric Schmidt (niegdyś CEO, obecnie dyrektor wykonawczy Google’a) i Jonathan Rosenberg (doradca Larry’ego Page’a) opisują, co leży u podstaw sukcesu tego niezwykłego przedsiębiorstwa. Okazuje się bowiem, że nie jest to wyłącznie geniusz założycieli – Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, ale – między innymi – specyficzne metody organizacji pracy oraz wyjątkowe podejście do zatrudniania pracowników i planowania zadań.

Czym różni się Google od innych firm? Na czym polega fenomen tego przedsiębiorstwa? Czy to prawda, że Google zapewnia swoim pracownikom idealne warunki pracy? I że o pracę w nim jest niezwykle trudno, bo ponoć zatrudnia wyłącznie geniuszy? (Tak!). Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny startup?
O tym i o wielu innych, niezwykle ciekawych (a także zabawnych!) aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera „Jak działa Google”, napisanego przez osoby, które z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.

::

Fot. Pixabay

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?