Poczta Polska stawia na rynek e-commerce

Poczta Polska stawia na rynek e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Poczta Polska wdrożyła rozwiązanie dla partnerów prowadzących biznes e-commerce. Główny obszar działań wzbogacono o narzędzia przeznaczone do obsługi marketingu online.

-

Już 93 proc. Polaków regularnie kupuje w internecie. Do tej grupy zaliczają się zarówno mieszkańcy większych, jak i mniejszych miejscowości, poszukujący atrakcyjnych produktów w różnych kategoriach. Duża liczba potencjalnych klientów sprawia, że firmy oferujące rozwiązania logistyczne coraz aktywniej konkurują ze sobą, wdrażając nowe rozwiązania i wyróżniając się narzędziami promocyjnymi. 

Poczta Polska we współpracy z agencją digital marketingu They.pl zaproponuje  usługi i rozwiązania z zakresu marketingu swoim online klientom. Marketing online to przede wszystkim promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych nowych klientów. Promocja jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych, i obejmuje między innymi działania SEM i SEO, analitykę internetową, prowadzenie fanpage’a firmy na Facebooku, e-mail marketing. 

 

– Partnerzy Poczty Polskiej myślą o swoim biznesie wielowymiarowo. Wiedzą, że dziś bez promocji nie zaistnieją w świadomości klienta. Wiedzą też, że Poczta jest otwarta na zmiany rynku e-commerce i proponuje rozwiązania, które ten rynek wspierają. Rozmawiając z partnerami biznesowymi o marketingu online, widzimy, że chcą korzystać z tego narzędzia – albo sięgają po nie we własnym zakresie i potrzebują profesjonalnego wsparcia, albo wspierali ich partnerzy, którzy nie spełnili oczekiwań. Reagują pozytywnie, wiedząc, jak dotychczasowa współpraca rozwinęła ich biznes. My znamy ich potrzeby. Wiemy, co może im zaoferować marketing online – zwiększoną widoczność w internacie, silniejszy wizerunek marki w sieci. Umawiamy się na w pełni mierzalne efekty. Obieramy wspólnie cel, planujemy działania i realizujemy kampanię – mówi Paulina Reguła, specjalista ds. rozwoju produktu w dziale e-commerce.

– Usługi Poczty Polskiej z zakresu marketingu online to odpowiedź na oczekiwania sklepów internetowych oraz nieustający rozwój rynku internetowego, zarówno od strony podażowej, jak i popytowej. Wiemy, że konkurencja nie śpi, a rynek rozwija się w bardzo szybkim tempie, ponieważ bariera wejścia jest niska. Zależy nam, aby z Pocztą każdy partner czuł się pewnie w swoim segmencie rynku, by miał stabilne relacje ze swoimi klientami i sprzedawał omnichannelowo. Jeśli oczekuje wsparcia w postaci kampanii internetowych, powinien wiedzieć, że z nami dotrze do swojej grupy docelowej, bo Poczta, to już nie tylko listy i paczki czy wygodne punkty odbioru, to także dostawca rozwiązań pozwalających na skuteczne dotarcie do klientów poprzez działania w internecie oraz tradycyjny marketing bezpośredni. Wartością nowej usługi, poza zadowolonym z kompleksowej oferty partnerem biznesowym (małe i średnie przedsiębiorstwa), jest fakt, że każdy klient finalizując zakup może stać się klientem Poczty i wpłynąć na wzrost liczby dostarczanych przez przesyłek – zaznaczył Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. 

::

Foto: Pixabay

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.