Poczta Polska stawia na rynek e-commerce

Poczta Polska stawia na rynek e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Poczta Polska wdrożyła rozwiązanie dla partnerów prowadzących biznes e-commerce. Główny obszar działań wzbogacono o narzędzia przeznaczone do obsługi marketingu online.

-

Już 93 proc. Polaków regularnie kupuje w internecie. Do tej grupy zaliczają się zarówno mieszkańcy większych, jak i mniejszych miejscowości, poszukujący atrakcyjnych produktów w różnych kategoriach. Duża liczba potencjalnych klientów sprawia, że firmy oferujące rozwiązania logistyczne coraz aktywniej konkurują ze sobą, wdrażając nowe rozwiązania i wyróżniając się narzędziami promocyjnymi. 

Poczta Polska we współpracy z agencją digital marketingu They.pl zaproponuje  usługi i rozwiązania z zakresu marketingu swoim online klientom. Marketing online to przede wszystkim promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych nowych klientów. Promocja jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych, i obejmuje między innymi działania SEM i SEO, analitykę internetową, prowadzenie fanpage’a firmy na Facebooku, e-mail marketing. 

 

– Partnerzy Poczty Polskiej myślą o swoim biznesie wielowymiarowo. Wiedzą, że dziś bez promocji nie zaistnieją w świadomości klienta. Wiedzą też, że Poczta jest otwarta na zmiany rynku e-commerce i proponuje rozwiązania, które ten rynek wspierają. Rozmawiając z partnerami biznesowymi o marketingu online, widzimy, że chcą korzystać z tego narzędzia – albo sięgają po nie we własnym zakresie i potrzebują profesjonalnego wsparcia, albo wspierali ich partnerzy, którzy nie spełnili oczekiwań. Reagują pozytywnie, wiedząc, jak dotychczasowa współpraca rozwinęła ich biznes. My znamy ich potrzeby. Wiemy, co może im zaoferować marketing online – zwiększoną widoczność w internacie, silniejszy wizerunek marki w sieci. Umawiamy się na w pełni mierzalne efekty. Obieramy wspólnie cel, planujemy działania i realizujemy kampanię – mówi Paulina Reguła, specjalista ds. rozwoju produktu w dziale e-commerce.

– Usługi Poczty Polskiej z zakresu marketingu online to odpowiedź na oczekiwania sklepów internetowych oraz nieustający rozwój rynku internetowego, zarówno od strony podażowej, jak i popytowej. Wiemy, że konkurencja nie śpi, a rynek rozwija się w bardzo szybkim tempie, ponieważ bariera wejścia jest niska. Zależy nam, aby z Pocztą każdy partner czuł się pewnie w swoim segmencie rynku, by miał stabilne relacje ze swoimi klientami i sprzedawał omnichannelowo. Jeśli oczekuje wsparcia w postaci kampanii internetowych, powinien wiedzieć, że z nami dotrze do swojej grupy docelowej, bo Poczta, to już nie tylko listy i paczki czy wygodne punkty odbioru, to także dostawca rozwiązań pozwalających na skuteczne dotarcie do klientów poprzez działania w internecie oraz tradycyjny marketing bezpośredni. Wartością nowej usługi, poza zadowolonym z kompleksowej oferty partnerem biznesowym (małe i średnie przedsiębiorstwa), jest fakt, że każdy klient finalizując zakup może stać się klientem Poczty i wpłynąć na wzrost liczby dostarczanych przez przesyłek – zaznaczył Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. 

::

Foto: Pixabay

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.