Konferencja w Sejmie "Startuj w Polsce"

Konferencja w Sejmie "Startuj w Polsce"

Brief.pl / Aktualności

19 października br. W Sejmie RP w Warszawie odbędzie się konferencja “Startuj w Polsce – Start in Poland”. Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju. Patronem medialnym jest magazyn Business in Brief. Organizatorzy konferencji chcą pochylić się nad problemem wielu polskich firm, które z różnych przyczyn nie znaleźli sposobu na dalsze wdrożenie i rozpowszechnienie patentu.

-

Wyzwania i rozwiązania

 

Konferencja jest odpowiedzią na pilną potrzebę precyzyjnego określenia problemów, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wprowadzenie na rynek innowacyjnych rozwiązań opracowanych i wdrażanych przez polskie firmy. Inicjatywa wpisuje się w realizację celów Planu na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, który kładzie nacisk na przełamanie barier komercjalizacji innowacyjnych rozwiązań stworzonych przez startupy, zbudowanie sieci kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za innowacje w dużych spółkach, rozwiązywanie problemów administracji i samorządów przez startuupy (np. Smart City). Celem naczelnym jest stworzenie silnej polskiej marki.

Weź udział w konferencji

 

Udział w konferencji może wziąć każdy, kto opatentował przydatne rozwiązanie techniczne  w różnych dziedzinach i jednocześnie zetknął się z problemami utrudniającymi w istotny sposób  rozwój projektu. Wystarczy wysłać krótki opis sprawy (maksymalnie ½ strony w formacie A4) na adres mailowy biuro@zpp.net.pl. Zgłoszenie przyjmowane będą do 25 wrześnie br.

Na podstawie przesłanych materiałów, kapituła złożona z przedstawicieli Parlamentarnego Zespołu na rzecz Wspierania Przedsiębiorczości i Patriotyzmu Ekonomicznego, Ministerstwa Rozwoju oraz Związku Przedsiębiorców i Pracodawców oraz magazynu Business in Brief wyłoni 10 firm, które podczas konferencji zaprezentują swoje case study z opisem problemu. Autorzy najciekawszych case’ów będą poproszeni o przygotowanie krótkiej prezentacji multimedialnej, która będzie towarzyszyła poszczególnym wystąpieniom.

Ilość miejsc jest ograniczona,  o udziale w konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Business in Brief. 

 

::

Foto: Stocksnap

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.