Konferencja w Sejmie "Startuj w Polsce"

Konferencja w Sejmie "Startuj w Polsce"

Brief.pl / Aktualności

19 października br. W Sejmie RP w Warszawie odbędzie się konferencja “Startuj w Polsce – Start in Poland”. Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju. Patronem medialnym jest magazyn Business in Brief. Organizatorzy konferencji chcą pochylić się nad problemem wielu polskich firm, które z różnych przyczyn nie znaleźli sposobu na dalsze wdrożenie i rozpowszechnienie patentu.

-

Wyzwania i rozwiązania

 

Konferencja jest odpowiedzią na pilną potrzebę precyzyjnego określenia problemów, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wprowadzenie na rynek innowacyjnych rozwiązań opracowanych i wdrażanych przez polskie firmy. Inicjatywa wpisuje się w realizację celów Planu na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, który kładzie nacisk na przełamanie barier komercjalizacji innowacyjnych rozwiązań stworzonych przez startupy, zbudowanie sieci kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za innowacje w dużych spółkach, rozwiązywanie problemów administracji i samorządów przez startuupy (np. Smart City). Celem naczelnym jest stworzenie silnej polskiej marki.

Weź udział w konferencji

 

Udział w konferencji może wziąć każdy, kto opatentował przydatne rozwiązanie techniczne  w różnych dziedzinach i jednocześnie zetknął się z problemami utrudniającymi w istotny sposób  rozwój projektu. Wystarczy wysłać krótki opis sprawy (maksymalnie ½ strony w formacie A4) na adres mailowy biuro@zpp.net.pl. Zgłoszenie przyjmowane będą do 25 wrześnie br.

Na podstawie przesłanych materiałów, kapituła złożona z przedstawicieli Parlamentarnego Zespołu na rzecz Wspierania Przedsiębiorczości i Patriotyzmu Ekonomicznego, Ministerstwa Rozwoju oraz Związku Przedsiębiorców i Pracodawców oraz magazynu Business in Brief wyłoni 10 firm, które podczas konferencji zaprezentują swoje case study z opisem problemu. Autorzy najciekawszych case’ów będą poproszeni o przygotowanie krótkiej prezentacji multimedialnej, która będzie towarzyszyła poszczególnym wystąpieniom.

Ilość miejsc jest ograniczona,  o udziale w konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Business in Brief. 

 

::

Foto: Stocksnap

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.