Top 10 najpopularniejszych wideo online

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Brief.pl / Aktualności

U schyłku wakacji Niemcy nadal zachęcają do spędzenia ostatnich letnich dni w sąsiednim kraju, podczas gdy BGŻ reklamuje już okazyjny kredyt na nowe wydatki. Zobaczmy, kto znalazł się w rankingu najpopularniejszych reklam w przedostatnim sierpniowym zestawieniu kampanii wideo online.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(22-28 sierpnia)

Na pierwszym miejscu po raz kolejny znalazła się reklama Niemieckiej Centrali Turystyki. Spot promujący naszych zachodnich sąsiadów jako idealny kierunek wakacyjny zanotował zasięg wśród internautów na poziomie 2,4 mln użytkowników przy niemal 7 mln rozpoczętych emisji. Reklama zadebiutowała 10 sierpnia i była wyświetlana na takich portalach jak Onet.pl czy Interia.pl (źródło: gemiusAdReal).

Drugie miejsce należało w zeszłym tygodniu do reklamy okazyjnego kredytu Banku BGŻ BNP Paribas. Spot będący częścią kampanii związanej z serialem Dwoje we Troje przedstawia rozmowę konsultantów z łowcą okazji. W tej roli Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju, który przekonuje, że jako specjalista od oszczędzania wybrał ten właśnie kredyt. Reklama po raz pierwszy pojawiła się w sieci 23 sierpnia i została wyemitowana na WP.pl. Odtwarzanie reklamy rozpoczęło ponad 1,4 mln użytkowników (przy 1,6 mln emisji).

Reklama marki Reebok, zachęcająca do przeżycia swoich dni w aktywny sposób, znalazła się na miejscu trzecim. Spot, który emitowany jest od 4 sierpnia tym razem został wyświetlony przez 1,3 mln realnych użytkowników przy 2,6 mln emisji. Kampania jest emitowana przede wszystkim na serwisach Facebook, YouTube oraz Player.pl.

 

:

 

Foto: Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.