wp - grudzien 2016

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Brief.pl / Aktualności

U schyłku wakacji Niemcy nadal zachęcają do spędzenia ostatnich letnich dni w sąsiednim kraju, podczas gdy BGŻ reklamuje już okazyjny kredyt na nowe wydatki. Zobaczmy, kto znalazł się w rankingu najpopularniejszych reklam w przedostatnim sierpniowym zestawieniu kampanii wideo online.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(22-28 sierpnia)

Na pierwszym miejscu po raz kolejny znalazła się reklama Niemieckiej Centrali Turystyki. Spot promujący naszych zachodnich sąsiadów jako idealny kierunek wakacyjny zanotował zasięg wśród internautów na poziomie 2,4 mln użytkowników przy niemal 7 mln rozpoczętych emisji. Reklama zadebiutowała 10 sierpnia i była wyświetlana na takich portalach jak Onet.pl czy Interia.pl (źródło: gemiusAdReal).

Drugie miejsce należało w zeszłym tygodniu do reklamy okazyjnego kredytu Banku BGŻ BNP Paribas. Spot będący częścią kampanii związanej z serialem Dwoje we Troje przedstawia rozmowę konsultantów z łowcą okazji. W tej roli Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju, który przekonuje, że jako specjalista od oszczędzania wybrał ten właśnie kredyt. Reklama po raz pierwszy pojawiła się w sieci 23 sierpnia i została wyemitowana na WP.pl. Odtwarzanie reklamy rozpoczęło ponad 1,4 mln użytkowników (przy 1,6 mln emisji).

Reklama marki Reebok, zachęcająca do przeżycia swoich dni w aktywny sposób, znalazła się na miejscu trzecim. Spot, który emitowany jest od 4 sierpnia tym razem został wyświetlony przez 1,3 mln realnych użytkowników przy 2,6 mln emisji. Kampania jest emitowana przede wszystkim na serwisach Facebook, YouTube oraz Player.pl.

 

:

 

Foto: Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.