Top 10 najpopularniejszych wideo online

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Brief.pl / Aktualności

U schyłku wakacji Niemcy nadal zachęcają do spędzenia ostatnich letnich dni w sąsiednim kraju, podczas gdy BGŻ reklamuje już okazyjny kredyt na nowe wydatki. Zobaczmy, kto znalazł się w rankingu najpopularniejszych reklam w przedostatnim sierpniowym zestawieniu kampanii wideo online.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(22-28 sierpnia)

Na pierwszym miejscu po raz kolejny znalazła się reklama Niemieckiej Centrali Turystyki. Spot promujący naszych zachodnich sąsiadów jako idealny kierunek wakacyjny zanotował zasięg wśród internautów na poziomie 2,4 mln użytkowników przy niemal 7 mln rozpoczętych emisji. Reklama zadebiutowała 10 sierpnia i była wyświetlana na takich portalach jak Onet.pl czy Interia.pl (źródło: gemiusAdReal).

Drugie miejsce należało w zeszłym tygodniu do reklamy okazyjnego kredytu Banku BGŻ BNP Paribas. Spot będący częścią kampanii związanej z serialem Dwoje we Troje przedstawia rozmowę konsultantów z łowcą okazji. W tej roli Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju, który przekonuje, że jako specjalista od oszczędzania wybrał ten właśnie kredyt. Reklama po raz pierwszy pojawiła się w sieci 23 sierpnia i została wyemitowana na WP.pl. Odtwarzanie reklamy rozpoczęło ponad 1,4 mln użytkowników (przy 1,6 mln emisji).

Reklama marki Reebok, zachęcająca do przeżycia swoich dni w aktywny sposób, znalazła się na miejscu trzecim. Spot, który emitowany jest od 4 sierpnia tym razem został wyświetlony przez 1,3 mln realnych użytkowników przy 2,6 mln emisji. Kampania jest emitowana przede wszystkim na serwisach Facebook, YouTube oraz Player.pl.

 

:

 

Foto: Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.