TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Choć wakacje nieubłaganie zbliżają się ku końcowi ostatnie promienie letniego słońca postanowiła wykorzystać Niemiecka Centrala Turystyki, żeby zareklamować sąsiedzki kraj, jako idealne miejsce na sierpniowy wypoczynek. W najnowszym zestawieniu znalazły się również Reebok oraz Getin Bank. Sprawdź jakie jeszcze reklamy wideo online najbardziej promowały się w sieci w trzecim tygodniu sierpnia.

-

Na pierwszym miejscu zestawienia znalazł się spot Niemieckiej Centrali Turystyki będący elementem akcji promocyjnej 'Niemcy ─ cel podróży'. Reklama kusząca letnimi urokami Niemiec zadebiutowała 10 sierpnia i była emitowana na portalach Onet.pl, Sport.pl, WP.pl oraz Kwejk.pl. Spot zanotował 2 mln realnych użytkowników przy ponad 5 mln emisji (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce w ubiegłym tygodniu należało do reklamy marki Reebok. W wideo widzimy kobiety w różnym wieku, od dojrzałej w siwych włosach, przez młodą matkę, aż do małej dziewczynki, które biegną w wyścigach. W tle towarzyszy im liczba pokazująca ile dni już przeżyły. Reebok przekonuje, że jedynie od nas samych zależy co zrobimy z czasem w naszym życiu. Oglądanie inspirującej reklamy rozpoczęło 1,5 mln realnych użytkowników, a sama kreacja miała 3 mln emisji, wyświetlanych przede wszystkim w serwisie Youtube.com oraz na Facebook.com. Spot po raz pierwszy wyemitowano 4 sierpnia, czyli tuż przed otwarciem Igrzysk Olimpijskich.

 

Getin Bank reklamujący swoje konto oszczędnościowe znalazł się na trzecim miejscu zestawienia. Reklama, w której młody mężczyzna słucha porad dotyczących oszczędzania pieniędzy na cele rodzinne od starszego krewnego, została po raz pierwszy wyemitowana 8 sierpnia. Warto zauważyć, że wysokie miejsce spotu to rezultat intensywnej jednodniowej kampanii w piątek 19 sierpnia, kiedy to zanotowała prawie 98 proc. wszystkich rozpoczętych odtworzeń. Przy całkowitej liczbie emisji sięgającej 4,5 mln, udało się dotrzeć do 1,4 mln użytkowników wyłącznie poprzez serwis WP.pl. 

 

::

Fot. Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.