IV Światowy Kongres Mobilności Zbiorowej Wocomoco już we wrześniu w Warszawie

IV Światowy Kongres Mobilności Zbiorowej Wocomoco już we wrześniu w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

Już za tydzień, 7-8 września 2016 roku w Warszawie, odbędzie się IV Światowy Kongres Mobilności Zbiorowej Wocomoco 2016 (4th World Collaborative Mobility Congress).

-

Eksperci z całego świata spotykają się w Warszawie, aby wymienić się ideami i wiedzą w zakresie trendów i nowości w dziedzinie transportu zrównoważonego. Jesteśmy obecnie świadkami nowej ery mobilności.  Wocomoco to międzynarodowa platforma innowacyjnych rozwiązań w tym zakresie, promująca m.in. współdzielenie pojazdów, rowerów i infrastruktury.

Kongres skierowany jest do przedstawicieli sektora biznesu, nauki, administracji publicznej i osób prywatnych zajmujących się innowacyjną mobilnością ze szczególnym uwzględnieniem usług mobilności współdzielonej. Podczas Kongresu swoje wystąpienia i prezentacje przedstawi ponad 50 liderów branży, przedstawicieli instytutów badawczo-rozwojowych i sektora publicznego z 3 kontynentów, przed międzynarodową publicznością ok. 200 uczestników.

Gospodarzem Wocomoco 2016 jest Miasto Stołeczne Warszawa, a głównym organizatorem Mobility Academy ze Szwajcarii. Kongres wspierany jest przez FIA, Mobility Systems + Services, INVERS oraz Fundację New Mobility Polska. Wśród partnerów jest także Polis, sieć europejskich miast i regionów, które wspólnie opracowują innowacyjne technologie i strategie dotyczące transportu lokalnego, a także m.in. IRU, AustriaTech, the GIZ (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit). Więcej informacji i rejestracja dostępne TUTAJ

::

Fot. Informacja prasowa

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?