Wawa Design Festival: wystawa car designu i warsztaty Renault

Wawa Design Festival: wystawa car designu i warsztaty Renault

Brief.pl / Aktualności

W dniach 3-11 września w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce wystawa car designu Renault Pasion for Design & Innovation. Projektowi będą towarzyszyć warsztaty z designu dla studentów i projektantów.

-

We wrześniu na pierwszej w Polsce wystawie car designu Renault. Passion for Design & Innovation zostanie zaprezentowany samochód koncepcyjny Renault DeZir. Wystawa odbędzie się w ramach Wawa Design Festiwal, w dniach 3-11 września br. w Soho Factory w Warszawie.

Jednym z wydarzeń towarzyszących projektowi będą warsztaty designu z dyrektorem designu zewnętrznego Renault, Anthonym Lo. Warsztaty pod hasłem „Zaprojektuj nową generację Renault Megane” skierowane są do profesjonalnych projektantów i studentów takich kierunków jak design, projektowanie, wzornictwo, architektura czy grafika. Warsztaty ze światowej sławy projektantem odbędą się w ramach Wawa Design Festiwal w Soho Factory, 7 września 2016 r.

Uczestnicy warsztatów będą mieli za zadanie przeprojektować najnowszy model Renault Megane i stworzyć własną wizję modelu nowej generacji. Swoją wiedzą i doświadczeniem z projektantami podzieli się Anthony Lo, jeden z twórców koncepcji designu Renault „Cycle of life”. Warsztaty będą odbywały się w języku angielskim.

Więcej o projekcie Renault. Passion for Design & Innovation na stronie renaultpassion.pl.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.