Jarosław Dąbrowski nowym wiceprezydentem stolicy

Jarosław Dąbrowski nowym wiceprezydentem stolicy

Brief for Poland / Ludzie

Nowym zastępcą prezydent Warszawy został Jarosław Dąbrowski. W Ratuszu będzie nadzorował Biuro Gospodarki Odpadami Komunalnymi, Biuro Infrastruktury, Biuro Ochrony Środowiska, Biuro Promocji Miasta i Centrum Komunikacji Społecznej. Od 2006 roku był burmistrzem dzielnicy Bemowo.

-

Przypomnijmy, że Dąbrowski zastąpi na tym stanowisku Jarosława Kochaniaka, który został odwołany w związku z wdrażaniem ustawy śmieciowej. Jak poinformowała prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz, dymisja ma związek z orzeczeniem Krajowej Izby Odwoławczej, która nakazała miastu zmianę specyfikacji warunków przetargu na odbiór i zagospodarowanie śmieci w Warszawie.

Jarosław Dąbrowski od 2006 roku jest burmistrzem dzielnicy Bemowo. Wcześniej był członkiem zarządu przedsiębiorstwa zarządzającego nieruchomościami oraz członkiem Komisji Ochrony Środowiska w Gminie Warszawa-Bemowo. W latach 1999 - 2003 był pracownikiem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a w 2003 roku został szefem Gabinetu Politycznego Ministra Rolnictwa Adama Tańskiego.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.