Polska agencja PR z dwiema statuetkami Stevie Awards

Polska agencja PR z dwiema statuetkami Stevie Awards

Brief.pl / Aktualności

Polska agencja PR Partner of Promotion w tym roku zdobyła dwie statuetki Stevie Awards 2016 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Jury składało się z ponad dwustu profesjonalistów z branży PR i marketingu z całego świata. Jurorzy docenili projekty „STIHL POZnan Ice Festival” oraz „Pampers & UNICEF One Wish”.

-

Pierwsza kampania, która została nagrodzona statuetką Stevie Awards wyróżniła się innowacyjnymi działaniami w mediach społecznościowych na rzecz „STIHL POZnan Ice Festival”. Projekt otrzymał brązową statuetkę w kategorii „Social Media Focused — EMEA”. Celem kampanii było informowanie o największym w Europie Festiwalu Rzeźby Lodowej w Poznaniu poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych. Druga brązowa statuetka Stevie Awards została przyznana wyjątkowej kampanii produktowej „Pampers & UNICEF One Wish” w kategorii „Global Issues”. Dzięki akcji uratowano życie milionów dzieci w krajach rozwijających się, którym zagraża śmiertelna choroba – tężec noworodkowy. Wpisuje się to w strategię agencji: od 2011 Partner of Promotion wspiera pro bono szereg inicjatyw o charakterze charytatywnym.

The International Business Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu biznesu, marketingu i PR. Laureatów konkursu wybiera jury złożone z wybitnych profesjonalistów po wstępnej weryfikacji zgłoszeń dokonanej przez sędziów-ochotników z całego świata.

– To ogromne wyróżnienie, kiedy projekt otrzymuje nagrodę w międzynarodowym konkursie. Tym bardziej, jeżeli jest to konkurs taki jak Stevie Awards, do którego w tym roku zgłoszonych zostało ponad 3 800 znakomitych projektów z całego świata. Z tego wyróżnienia jestem dumny, tym bardziej że projekty w Stevie Awards są zawsze oceniane przez światowych ekspertów z branży PR. Jest to grono, które z pewnością docenia przemyślaną strategię i perfekcyjną egzekucję, za którą w naszych kampaniach stoi ogromna praca ze strony agencji oraz klientów. W projekcie „Stihl POZnan ICE Festival” otrzymaliśmy nagrodę za innowacyjne i skuteczne działania w mediach społecznościowych. Natomiast w projekcie „Pampers & UNICEF One Wish” nagrodzone zostały efektywne działania PR dotyczące tematyki zachorowań dzieci i dorosłych na tężec noworodkowy w krajach rozwijających się. Realizacja obu wspomnianych kampanii stała na wysokim, międzynarodowym poziomie, co zostało docenione przez jury. Dla naszej branży to z pewnością jest bardzo ważne, kiedy polskie projekty zdobywają międzynarodowe nagrody. Stała obecność w międzynarodowych konkursach pozwala na budowanie na światowej arenie świadomości profesjonalizmu i kreatywności całej polskiej branży komunikacji marketingowej i PR — skomentował nagrodę Paweł Trochimiuk, prezes zarządu agencji PR Partner of Promotion.

 

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie wydarzenia www.stevieawards.com.

Pełną listę laureatów tegorocznego konkursu możecie znaleźć tu.

::

Foto: Freepik.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.