Polska agencja PR z dwiema statuetkami Stevie Awards

Polska agencja PR z dwiema statuetkami Stevie Awards

Brief.pl / Aktualności

Polska agencja PR Partner of Promotion w tym roku zdobyła dwie statuetki Stevie Awards 2016 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Jury składało się z ponad dwustu profesjonalistów z branży PR i marketingu z całego świata. Jurorzy docenili projekty „STIHL POZnan Ice Festival” oraz „Pampers & UNICEF One Wish”.

-

Pierwsza kampania, która została nagrodzona statuetką Stevie Awards wyróżniła się innowacyjnymi działaniami w mediach społecznościowych na rzecz „STIHL POZnan Ice Festival”. Projekt otrzymał brązową statuetkę w kategorii „Social Media Focused — EMEA”. Celem kampanii było informowanie o największym w Europie Festiwalu Rzeźby Lodowej w Poznaniu poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych. Druga brązowa statuetka Stevie Awards została przyznana wyjątkowej kampanii produktowej „Pampers & UNICEF One Wish” w kategorii „Global Issues”. Dzięki akcji uratowano życie milionów dzieci w krajach rozwijających się, którym zagraża śmiertelna choroba – tężec noworodkowy. Wpisuje się to w strategię agencji: od 2011 Partner of Promotion wspiera pro bono szereg inicjatyw o charakterze charytatywnym.

The International Business Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu biznesu, marketingu i PR. Laureatów konkursu wybiera jury złożone z wybitnych profesjonalistów po wstępnej weryfikacji zgłoszeń dokonanej przez sędziów-ochotników z całego świata.

– To ogromne wyróżnienie, kiedy projekt otrzymuje nagrodę w międzynarodowym konkursie. Tym bardziej, jeżeli jest to konkurs taki jak Stevie Awards, do którego w tym roku zgłoszonych zostało ponad 3 800 znakomitych projektów z całego świata. Z tego wyróżnienia jestem dumny, tym bardziej że projekty w Stevie Awards są zawsze oceniane przez światowych ekspertów z branży PR. Jest to grono, które z pewnością docenia przemyślaną strategię i perfekcyjną egzekucję, za którą w naszych kampaniach stoi ogromna praca ze strony agencji oraz klientów. W projekcie „Stihl POZnan ICE Festival” otrzymaliśmy nagrodę za innowacyjne i skuteczne działania w mediach społecznościowych. Natomiast w projekcie „Pampers & UNICEF One Wish” nagrodzone zostały efektywne działania PR dotyczące tematyki zachorowań dzieci i dorosłych na tężec noworodkowy w krajach rozwijających się. Realizacja obu wspomnianych kampanii stała na wysokim, międzynarodowym poziomie, co zostało docenione przez jury. Dla naszej branży to z pewnością jest bardzo ważne, kiedy polskie projekty zdobywają międzynarodowe nagrody. Stała obecność w międzynarodowych konkursach pozwala na budowanie na światowej arenie świadomości profesjonalizmu i kreatywności całej polskiej branży komunikacji marketingowej i PR — skomentował nagrodę Paweł Trochimiuk, prezes zarządu agencji PR Partner of Promotion.

 

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie wydarzenia www.stevieawards.com.

Pełną listę laureatów tegorocznego konkursu możecie znaleźć tu.

::

Foto: Freepik.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.