wp - grudzien 2016

She’s Mercedes: marka Mercedes-Benz z komunikacją dla kobiet

She’s Mercedes: marka Mercedes-Benz z komunikacją dla kobiet

Brief.pl / Aktualności

W miniony weekend na Kujawach odbył się I Zlot Zabytkowych Mercedesów dla kobiet. Imprezę zorganizowano pod hasłem „She’s Mercedes” - inicjatywy Mercedesa mającej na celu lepsze związanie marki ze światem kobiet.

-

Uczestniczki tegorocznego zlotu Star Drive w Gdańsku postanowiły wykorzystać  potencjał i po raz pierwszy zorganizować spotkanie, w którym udział wezmą wyłącznie kobiety. Tak powstał pomysł I Zlotu Zabytkowych Mercedesów dla kobiet, odbywającego się pod hasłem „She’s Mercedes” - czyli inicjatywy Mercedes-Benz wspierającej dążenia kobiet do realizacji własnych ambicji. Według badań mają one bowiem decydujący, bo aż 80-procentowy wpływ na decyzje o zakupie samochodu.

– Zlot  ”She’s Mercedes” był świetną okazją, żeby zacieśnić relacje, poznać się bliżej i oczywiście powspominać poprzednie Zloty Klubu Zabytkowych Mercedesów. Pokazałyśmy, że świat klasycznej motoryzacji nie jest tylko męskim światem. Kolejne zloty już nie będą taki same, ponieważ mamy nowe wspaniałe przyjaciółki, z którymi będziemy z przyjemnością się bawić i korzystać z atrakcji. Wszystkie mamy nadzieję, że nasz Zlot wpisze się na stałe w kalendarium wydarzeń Mercedes-Benz - zaznacza Małgorzata Przebindowska, organizatorka wydarzenia.

W zlocie „She’s Mercedes” wzięły udział wyłącznie auta starsze niż 25 lat. Spotkanie odbyło się pod patronatem Mercedes-Benz Polska oraz Klubu Zabytkowych Mercedesów Polska.

Centrum komunikacji „She’s Mercedes” stanowi serwis internetowy tworzony przy współudziale kobiet z całego świata, które inspirują się wzajemnie i dzielą tam swoimi spostrzeżeniami na temat pracy, życia prywatnego oraz pasji. 

::

 

Foto: Informacja prasowa

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.