She’s Mercedes: marka Mercedes-Benz z komunikacją dla kobiet

She’s Mercedes: marka Mercedes-Benz z komunikacją dla kobiet

Brief.pl / Aktualności

W miniony weekend na Kujawach odbył się I Zlot Zabytkowych Mercedesów dla kobiet. Imprezę zorganizowano pod hasłem „She’s Mercedes” - inicjatywy Mercedesa mającej na celu lepsze związanie marki ze światem kobiet.

-

Uczestniczki tegorocznego zlotu Star Drive w Gdańsku postanowiły wykorzystać  potencjał i po raz pierwszy zorganizować spotkanie, w którym udział wezmą wyłącznie kobiety. Tak powstał pomysł I Zlotu Zabytkowych Mercedesów dla kobiet, odbywającego się pod hasłem „She’s Mercedes” - czyli inicjatywy Mercedes-Benz wspierającej dążenia kobiet do realizacji własnych ambicji. Według badań mają one bowiem decydujący, bo aż 80-procentowy wpływ na decyzje o zakupie samochodu.

– Zlot  ”She’s Mercedes” był świetną okazją, żeby zacieśnić relacje, poznać się bliżej i oczywiście powspominać poprzednie Zloty Klubu Zabytkowych Mercedesów. Pokazałyśmy, że świat klasycznej motoryzacji nie jest tylko męskim światem. Kolejne zloty już nie będą taki same, ponieważ mamy nowe wspaniałe przyjaciółki, z którymi będziemy z przyjemnością się bawić i korzystać z atrakcji. Wszystkie mamy nadzieję, że nasz Zlot wpisze się na stałe w kalendarium wydarzeń Mercedes-Benz - zaznacza Małgorzata Przebindowska, organizatorka wydarzenia.

W zlocie „She’s Mercedes” wzięły udział wyłącznie auta starsze niż 25 lat. Spotkanie odbyło się pod patronatem Mercedes-Benz Polska oraz Klubu Zabytkowych Mercedesów Polska.

Centrum komunikacji „She’s Mercedes” stanowi serwis internetowy tworzony przy współudziale kobiet z całego świata, które inspirują się wzajemnie i dzielą tam swoimi spostrzeżeniami na temat pracy, życia prywatnego oraz pasji. 

::

 

Foto: Informacja prasowa

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.