O marketingu i 50 Kreatywnych w Biznesie - wywiad z Grzegorzem Kiszlukiem

Brief.pl / Aktualności

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Grzegorzem Kiszlukiem, naczelnym redaktorem magazynu Business in Brief.

-

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Business in Brief, udzielił wywiadu Joannie Janowicz, w którym opowiada m.in. o nowej odsłonie znanego i lubianego projektu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Porusza również temat zmian w branzy i samym pojęciu marketingu w ostatnich latach. 

::

Zapraszamy do udziału w konferencji GOLDEN MARKETING CONFERENCE, która odbędzie się w listopadzie br. w Poznaniu. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.