Narzędzia biznesmena: przydatne aplikacje mobilne cz.1

Narzędzia biznesmena: przydatne aplikacje mobilne cz.1

Brief.pl / Wiedza

Jakie narzędzia najlepiej sprawdzą się na spotkaniach biznesowych czy w trakcie organizacji pracy przedsiębiorstwa? Przedstawiamy cykl materiałów poświęcony najbardziej przydatnym w prowadzeniu firmy aplikacjom.

-

Rozwój nowoczesnych rozwiązań technologicznych i sposobów komunikacji zdecydowanie zmienia sposób organizacji pracy i podejście do prowadzenia biznesu. Aplikacje mobilne i desktopowe coraz częściej służą do ułatwienia zadań i procesów biznesowych. Rozpoczynamy cykl „Narzędzia biznesmena”, w którym będziemy opisywać aplikacje pomocne dl każdego przedsiębiorcy.

 

Weekdone

 

Darmowa aplikacja, która pozwala na zgromadzenie wszystkich raportów od pracowników w jednym miejscu. Aby rozpocząć pracę, wystarczy założyć konto firmy i dodać wszystkich pracowników przedsiębiorstwa, którzy co tydzień będą dostawać przypomnienia o wypełnieniu tygodniowego raportu w aplikacji Weekdone. Odpowiedź składa się z kilku punktów, wśród których znajduje się między innymi tygodniowy progres, plany związane z konkretnym projektem, napotkane problemy i przeszkody, itd. Z raportami można zapoznać się na poziomie aplikacji albo dostać je na skrzynkę poczty elektronicznej. Wyniki raportów przestawiane są w formie wykresów, pokazują bieżącą produktywność każdego z pracowników i firmy w całości. Otrzymaną odpowiedź można automatycznie wysłać do inwestora lub partnera. Aplikacja oferuje funkcję task-menedżera, która pozwala określić konkretne cele projektu i firmy oraz przypomni o deadlinie.

 

SignEasy

 

Jeśli na co dzień macie do czynienia z dużą ilością dokumentów, ta aplikacja przypadnie Wam do gustu. SignEasy pozwala na podpisanie elektronicznych dokumentów oraz na ich wysyłanie bez konieczności przełączania się pomiędzy aplikacjami na urządzeniu. Wystarczy zaimportować dokument z dowolnego serwisu (m in DropBox, Evernote, Google Drive, Gmail), podpisać się za pomocą palca lub gładzika i wysłać załącznik do wybranej osoby. Istnieje możliwość zapisania wcześniej narysowanego podpisu i wklejenia go w określone miejsce. SingEasy odczytuje prawie wszystkie możliwe formaty, zaczynając od pospolitego PDF i kończąc na Apple Pages i HTML. Oprócz głównej funkcji związanej z podpisem, aplikacja pomoże wkleić do dokumentu również pieczątki, logo firmy i t.d. Interfejs użytkownika aplikacji jest bardzo prosty i intuicyjny, pozwala na wniesienie wszystkich poprawek 1-2 kliknięciami. Koszt podpisania dziesięciu dokumentów w SignEasy to 5 dolarów, wykupienie wersji Pro będzie kosztowało 40 dolarów rocznie. Wersja Business obciąży budżet przedsiębiorstwa na 80 dolarów rocznie i pozwoli na opracowanie nieograniczonej ilości dokumentów oraz podpisanie offline.

 

Asana

 

Aplikacja Asana jest jednym z narzędzi służących do planowania i zarządzania zadaniami oraz organizacji wspólnej pracy członków zespołu. Asana wyróżnia się na tle konkurencji przejrzystym interfejsem i brakiem zbędnych funkcji. Korzystanie z aplikacji zaczyna się od stworzenia nowego projektu, nad którym będzie pracować cały zespół. Warto zaprosić wszystkich współpracowników, rozsyłając zaproszenia drogą mailową. Następnym krokiem jest dodanie aktualnych zadań, nad którymi warto się pochylić. Każde zanotowane zadanie ma cały rząd opcji i ustawień, które można domyślnie zmieniać. W taki sposób można zaznaczyć pracownika, do którego obowiązków należy wykonanie dyspozycji, określić terminy, dodać szczegółowy opis, link czy plik, tagować notatkę i t.d. Komunikację pomiędzy pracownikami ułatwia możliwość dodawania komentarzy pod każdym zadaniem. Korzystanie z aplikacji jest darmowe dla trzydziestoosobowego zespołu pracowników. Możliwość dołączenia większej liczby osób do projektu jest płatna.

Dobra rada: jeśli firma liczy więcej niż 30 pracowników, warto wyodrębnić kilka oddzielnych grup i każda będzie zarządzać innym projektem w aplikacji Asana. Pozwoli to maksymalnie kontrolować pracę zespołu oraz zaoszczędzić koszta.

::

Foto; Picjumbo

Tagi:

aplikacje

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.