TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W drugim tygodniu sierpnia sportowcy toczą zaciętą walkę na olimpiadzie, a olimpijska reklama Nike zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najczęściej wyświetlanych reklam wideo w internecie. Firma Gemius przygotowała kolejne zestawienie w którym pokazuje, jakie kreacje wideo online najmocniej promowały się w sieci od 8 do 14 sierpnia.

-

 

Najczęściej oglądaną reklamą drugiego tygodnia sierpnia był zabawny spot Nike, obecny również w poprzednim zestawieniu. Olimpijska reklama, w której sportowcy dokonują niemożliwego dotarła do 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,9 mln rozpoczętych emisji. Wideo zadebiutowało 5 sierpnia, czyli w dniu otwarcia Olimpiady w Rio de Janeiro i jest emitowane w serwisie Youtube.com (64 proc. emisji) oraz na Facebook.com (36 proc.) (źródło: gemiusAdReal).

 

Na drugim miejscu znalazł się spot Orange z wideo in-banner, o którym pisaliśmy już w poprzednich tygodniach. Reklamę zachęcającą do rejestracji karty pre-paid u tego właśnie operatora obejrzało 1,5 mln użytkowników przy 2,3 mln emisji. Kampanię rozpoczęto 24 lipca przede wszystkim w serwisie Interia.pl (70 proc.) oraz na Youtube.com (13 proc.).

 

 Trzecie miejsce w zestawieniu należy do reklamy Radia ESKA. Spot przedstawia słuchaczy radia, którzy fotografują się w różnych sytuacjach: od wstania z łóżka, poprzez drogę do pracy aż do wieczornej imprezy, ponieważ jak przekonuje lektor ‘Każda chwila może być hitem’. Spot w rytmie letniego przeboju ‘Cake by the Ocean’ grupy DNCE rozpoczął emisję 1 sierpnia w serwisach WP.pl, Interia.pl, Onet.pl i Youtube.com oraz na portalu Facebook.com. W ubiegłym tygodniu reklamę obejrzało 1,4 mln realnych użytkowników przy 2,6 mln rozpoczętych emisji.

 
::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.