TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W drugim tygodniu sierpnia sportowcy toczą zaciętą walkę na olimpiadzie, a olimpijska reklama Nike zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najczęściej wyświetlanych reklam wideo w internecie. Firma Gemius przygotowała kolejne zestawienie w którym pokazuje, jakie kreacje wideo online najmocniej promowały się w sieci od 8 do 14 sierpnia.

-

 

Najczęściej oglądaną reklamą drugiego tygodnia sierpnia był zabawny spot Nike, obecny również w poprzednim zestawieniu. Olimpijska reklama, w której sportowcy dokonują niemożliwego dotarła do 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,9 mln rozpoczętych emisji. Wideo zadebiutowało 5 sierpnia, czyli w dniu otwarcia Olimpiady w Rio de Janeiro i jest emitowane w serwisie Youtube.com (64 proc. emisji) oraz na Facebook.com (36 proc.) (źródło: gemiusAdReal).

 

Na drugim miejscu znalazł się spot Orange z wideo in-banner, o którym pisaliśmy już w poprzednich tygodniach. Reklamę zachęcającą do rejestracji karty pre-paid u tego właśnie operatora obejrzało 1,5 mln użytkowników przy 2,3 mln emisji. Kampanię rozpoczęto 24 lipca przede wszystkim w serwisie Interia.pl (70 proc.) oraz na Youtube.com (13 proc.).

 

 Trzecie miejsce w zestawieniu należy do reklamy Radia ESKA. Spot przedstawia słuchaczy radia, którzy fotografują się w różnych sytuacjach: od wstania z łóżka, poprzez drogę do pracy aż do wieczornej imprezy, ponieważ jak przekonuje lektor ‘Każda chwila może być hitem’. Spot w rytmie letniego przeboju ‘Cake by the Ocean’ grupy DNCE rozpoczął emisję 1 sierpnia w serwisach WP.pl, Interia.pl, Onet.pl i Youtube.com oraz na portalu Facebook.com. W ubiegłym tygodniu reklamę obejrzało 1,4 mln realnych użytkowników przy 2,6 mln rozpoczętych emisji.

 
::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.