wp - grudzien 2016

Michał Kudła dyrektorem w On Board PR

Michał Kudła dyrektorem w On Board PR

Brief.pl / Ludzie

Michał Kudła objął stanowisko dyrektora praktyki Gas & Industry w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci Ecco International Communications Network.

-

Kudła w On Board PR Ecco Network odpowiedzialny będzie za budowanie zespołu konsultantów doradzającego klientom z sektora przemysłowego w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, community relations oraz działaniach B2B.

Michał Kudła posiada blisko 10 lat doświadczenia w branży public relations, które zdobywał m.in. jako associate director działu komunikacji korporacyjnej w Hill and Knowlton Poland oraz marketing manager w DOOR Group / FranklinCovey.

Karierę zawodową rozpoczynał w agencji GCI Warszawa. Kierował kampaniami PR i public affairs dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej, Statoil oraz firm z branży przemysłu energochłonnego. Prowadził również wieloletni program przygotowania kryzysowego dla jednej z największych polskich fabryk oraz projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. W portfolio klientów, którym doradzał znajdują się również: Michelin, Boeing, Bosch, Velux, Ruukki, Layetana i Baltic Property Trust.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.