Michał Kudła dyrektorem w On Board PR

Michał Kudła dyrektorem w On Board PR

Brief.pl / Ludzie

Michał Kudła objął stanowisko dyrektora praktyki Gas & Industry w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci Ecco International Communications Network.

-

Kudła w On Board PR Ecco Network odpowiedzialny będzie za budowanie zespołu konsultantów doradzającego klientom z sektora przemysłowego w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, community relations oraz działaniach B2B.

Michał Kudła posiada blisko 10 lat doświadczenia w branży public relations, które zdobywał m.in. jako associate director działu komunikacji korporacyjnej w Hill and Knowlton Poland oraz marketing manager w DOOR Group / FranklinCovey.

Karierę zawodową rozpoczynał w agencji GCI Warszawa. Kierował kampaniami PR i public affairs dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej, Statoil oraz firm z branży przemysłu energochłonnego. Prowadził również wieloletni program przygotowania kryzysowego dla jednej z największych polskich fabryk oraz projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. W portfolio klientów, którym doradzał znajdują się również: Michelin, Boeing, Bosch, Velux, Ruukki, Layetana i Baltic Property Trust.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.