Michał Kudła dyrektorem w On Board PR

Michał Kudła dyrektorem w On Board PR

Brief.pl / Ludzie

Michał Kudła objął stanowisko dyrektora praktyki Gas & Industry w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci Ecco International Communications Network.

-

Kudła w On Board PR Ecco Network odpowiedzialny będzie za budowanie zespołu konsultantów doradzającego klientom z sektora przemysłowego w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, community relations oraz działaniach B2B.

Michał Kudła posiada blisko 10 lat doświadczenia w branży public relations, które zdobywał m.in. jako associate director działu komunikacji korporacyjnej w Hill and Knowlton Poland oraz marketing manager w DOOR Group / FranklinCovey.

Karierę zawodową rozpoczynał w agencji GCI Warszawa. Kierował kampaniami PR i public affairs dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej, Statoil oraz firm z branży przemysłu energochłonnego. Prowadził również wieloletni program przygotowania kryzysowego dla jednej z największych polskich fabryk oraz projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. W portfolio klientów, którym doradzał znajdują się również: Michelin, Boeing, Bosch, Velux, Ruukki, Layetana i Baltic Property Trust.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.