wp - grudzien 2016

MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Festiwalu Golden Drum w Słowenii

MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Festiwalu Golden Drum w Słowenii

Brief.pl / Aktualności

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum chce wskazywać nowe drogi rozwoju dla marketerów, pokazywać dobre praktyki oraz inicjować dyskusje nad ważnymi dla środowiska tematami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi „Zainspirowani by inspirować”. Polska agencja MSLGROUP po raz drugi będzie wyłącznym partnerem PR wydarzenia.

-

Tegoroczna, 23 edycja Golden Drum niesie za sobą zmiany. Festiwal zmienia siedzibę z Portorož na Ljubljanę, a formuła z reklamowej zostaje rozszerzona na całą branżę kreatywną. Zadaniem MSLGROUP jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie.

Impreza łączy co roku ponad 900 ekspertów z branży marketingowej oraz projektantów, młode talenty i studentów. Przez cztery dni festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

 

– Festiwal Golden Drum przekracza granicę reklamy i wkracza w świat kreatywności w dużo szerszym tego słowa znaczeniu. W tym szczególnym momencie potrzebujemy agencji, która będzie zaufanym doradcą i strategicznym partnerem w procesie zmian. MSLGROUP wsparta siłą Grupy Publicis pomaga nam przedefiniować charakter Golden Drum i właściwie zakomunikować nową formułę festiwalu - mówi Mojca Briščik, dyrektor generalna Festiwalu Golden Drum i dyrektor zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej.

– Wysokie kryteria przy ocenie, komisja konkursowa składająca się z najwyższej klasy ekspertów, inspirujące tematy oraz prelegenci mają być najlepszymi referencjami Golden Drum. Festiwal to silna marka, która jest otwarta się na zmiany zachodzące w świecie komunikacji. Razem z organizatorami chcemy współtworzyć historię sukcesu Golden Drum jako najważniejszego wydarzenia branży kreatywnej w regionie - komentuje Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP w Europie Środkowej i Wschodniej.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21go października 2016 r. br. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

::

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum znajduje się na stronie wydarzenia. 

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.