MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Festiwalu Golden Drum w Słowenii

MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Festiwalu Golden Drum w Słowenii

Brief.pl / Aktualności

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum chce wskazywać nowe drogi rozwoju dla marketerów, pokazywać dobre praktyki oraz inicjować dyskusje nad ważnymi dla środowiska tematami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi „Zainspirowani by inspirować”. Polska agencja MSLGROUP po raz drugi będzie wyłącznym partnerem PR wydarzenia.

-

Tegoroczna, 23 edycja Golden Drum niesie za sobą zmiany. Festiwal zmienia siedzibę z Portorož na Ljubljanę, a formuła z reklamowej zostaje rozszerzona na całą branżę kreatywną. Zadaniem MSLGROUP jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie.

Impreza łączy co roku ponad 900 ekspertów z branży marketingowej oraz projektantów, młode talenty i studentów. Przez cztery dni festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

 

– Festiwal Golden Drum przekracza granicę reklamy i wkracza w świat kreatywności w dużo szerszym tego słowa znaczeniu. W tym szczególnym momencie potrzebujemy agencji, która będzie zaufanym doradcą i strategicznym partnerem w procesie zmian. MSLGROUP wsparta siłą Grupy Publicis pomaga nam przedefiniować charakter Golden Drum i właściwie zakomunikować nową formułę festiwalu - mówi Mojca Briščik, dyrektor generalna Festiwalu Golden Drum i dyrektor zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej.

– Wysokie kryteria przy ocenie, komisja konkursowa składająca się z najwyższej klasy ekspertów, inspirujące tematy oraz prelegenci mają być najlepszymi referencjami Golden Drum. Festiwal to silna marka, która jest otwarta się na zmiany zachodzące w świecie komunikacji. Razem z organizatorami chcemy współtworzyć historię sukcesu Golden Drum jako najważniejszego wydarzenia branży kreatywnej w regionie - komentuje Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP w Europie Środkowej i Wschodniej.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21go października 2016 r. br. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

::

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum znajduje się na stronie wydarzenia. 

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.