MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Festiwalu Golden Drum w Słowenii

MSLGROUP wyłącznym partnerem PR Festiwalu Golden Drum w Słowenii

Brief.pl / Aktualności

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum chce wskazywać nowe drogi rozwoju dla marketerów, pokazywać dobre praktyki oraz inicjować dyskusje nad ważnymi dla środowiska tematami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi „Zainspirowani by inspirować”. Polska agencja MSLGROUP po raz drugi będzie wyłącznym partnerem PR wydarzenia.

-

Tegoroczna, 23 edycja Golden Drum niesie za sobą zmiany. Festiwal zmienia siedzibę z Portorož na Ljubljanę, a formuła z reklamowej zostaje rozszerzona na całą branżę kreatywną. Zadaniem MSLGROUP jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie.

Impreza łączy co roku ponad 900 ekspertów z branży marketingowej oraz projektantów, młode talenty i studentów. Przez cztery dni festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

 

– Festiwal Golden Drum przekracza granicę reklamy i wkracza w świat kreatywności w dużo szerszym tego słowa znaczeniu. W tym szczególnym momencie potrzebujemy agencji, która będzie zaufanym doradcą i strategicznym partnerem w procesie zmian. MSLGROUP wsparta siłą Grupy Publicis pomaga nam przedefiniować charakter Golden Drum i właściwie zakomunikować nową formułę festiwalu - mówi Mojca Briščik, dyrektor generalna Festiwalu Golden Drum i dyrektor zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej.

– Wysokie kryteria przy ocenie, komisja konkursowa składająca się z najwyższej klasy ekspertów, inspirujące tematy oraz prelegenci mają być najlepszymi referencjami Golden Drum. Festiwal to silna marka, która jest otwarta się na zmiany zachodzące w świecie komunikacji. Razem z organizatorami chcemy współtworzyć historię sukcesu Golden Drum jako najważniejszego wydarzenia branży kreatywnej w regionie - komentuje Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP w Europie Środkowej i Wschodniej.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21go października 2016 r. br. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

::

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum znajduje się na stronie wydarzenia. 

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.