Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Brief.pl / Patronaty

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe „Social Media & Content Marketing”. Po sukcesie poprzednich edycji, po raz czwarty krakowska uczelnia kształcić będzie specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2016 r. i potrwają dwa semestry.

-

Konkretny kierunek

 

Studia podyplomowe Social Media & Content Marketing koncentrują się na wykształceniu specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnego rynku pracy, program studiów został odpowiednio odświeżony i zmodyfikowany. Czwarta edycja Social Media & Content Marketing to więcej zajęć z zakresu najnowszych platform społecznościowych i nowego PR-u, jeszcze więcej ćwiczeń praktycznych i warsztatów oraz przebudowana, bardziej efektywna ścieżka edukacyjna.

Dla kogo?



Adresatem studiów są absolwenci szkół wyższych, pracownicy agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działacze w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracownicy instytucji państwowych i wszystkie osoby, które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Niezmiennie, kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, z takich firm, jak m. in.: Social Frame, Think Kong, Socjomania, VML Poland, opcom, Agencja Warszawa, Pracuj.pl. Inicjatorem i partnerem merytorycznym kierunku jest agencja Social Frame.



Zapisy trwają do 30.09.2016 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej. 

::

Patronem medialnym studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest magazym Business in BRIEF. 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?