Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Brief.pl / Patronaty

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe „Social Media & Content Marketing”. Po sukcesie poprzednich edycji, po raz czwarty krakowska uczelnia kształcić będzie specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2016 r. i potrwają dwa semestry.

-

Konkretny kierunek

 

Studia podyplomowe Social Media & Content Marketing koncentrują się na wykształceniu specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnego rynku pracy, program studiów został odpowiednio odświeżony i zmodyfikowany. Czwarta edycja Social Media & Content Marketing to więcej zajęć z zakresu najnowszych platform społecznościowych i nowego PR-u, jeszcze więcej ćwiczeń praktycznych i warsztatów oraz przebudowana, bardziej efektywna ścieżka edukacyjna.

Dla kogo?



Adresatem studiów są absolwenci szkół wyższych, pracownicy agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działacze w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracownicy instytucji państwowych i wszystkie osoby, które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Niezmiennie, kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, z takich firm, jak m. in.: Social Frame, Think Kong, Socjomania, VML Poland, opcom, Agencja Warszawa, Pracuj.pl. Inicjatorem i partnerem merytorycznym kierunku jest agencja Social Frame.



Zapisy trwają do 30.09.2016 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej. 

::

Patronem medialnym studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest magazym Business in BRIEF. 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.