Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Brief.pl / Patronaty

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe „Social Media & Content Marketing”. Po sukcesie poprzednich edycji, po raz czwarty krakowska uczelnia kształcić będzie specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2016 r. i potrwają dwa semestry.

-

Konkretny kierunek

 

Studia podyplomowe Social Media & Content Marketing koncentrują się na wykształceniu specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnego rynku pracy, program studiów został odpowiednio odświeżony i zmodyfikowany. Czwarta edycja Social Media & Content Marketing to więcej zajęć z zakresu najnowszych platform społecznościowych i nowego PR-u, jeszcze więcej ćwiczeń praktycznych i warsztatów oraz przebudowana, bardziej efektywna ścieżka edukacyjna.

Dla kogo?



Adresatem studiów są absolwenci szkół wyższych, pracownicy agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działacze w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracownicy instytucji państwowych i wszystkie osoby, które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Niezmiennie, kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, z takich firm, jak m. in.: Social Frame, Think Kong, Socjomania, VML Poland, opcom, Agencja Warszawa, Pracuj.pl. Inicjatorem i partnerem merytorycznym kierunku jest agencja Social Frame.



Zapisy trwają do 30.09.2016 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej. 

::

Patronem medialnym studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest magazym Business in BRIEF. 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.