Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Brief.pl / Patronaty

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe „Social Media & Content Marketing”. Po sukcesie poprzednich edycji, po raz czwarty krakowska uczelnia kształcić będzie specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2016 r. i potrwają dwa semestry.

-

Konkretny kierunek

 

Studia podyplomowe Social Media & Content Marketing koncentrują się na wykształceniu specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnego rynku pracy, program studiów został odpowiednio odświeżony i zmodyfikowany. Czwarta edycja Social Media & Content Marketing to więcej zajęć z zakresu najnowszych platform społecznościowych i nowego PR-u, jeszcze więcej ćwiczeń praktycznych i warsztatów oraz przebudowana, bardziej efektywna ścieżka edukacyjna.

Dla kogo?



Adresatem studiów są absolwenci szkół wyższych, pracownicy agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działacze w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracownicy instytucji państwowych i wszystkie osoby, które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Niezmiennie, kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, z takich firm, jak m. in.: Social Frame, Think Kong, Socjomania, VML Poland, opcom, Agencja Warszawa, Pracuj.pl. Inicjatorem i partnerem merytorycznym kierunku jest agencja Social Frame.



Zapisy trwają do 30.09.2016 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej. 

::

Patronem medialnym studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest magazym Business in BRIEF. 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.