Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia

Brief.pl / Patronaty

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe „Social Media & Content Marketing”. Po sukcesie poprzednich edycji, po raz czwarty krakowska uczelnia kształcić będzie specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych. Zajęcia rozpoczną się w październiku 2016 r. i potrwają dwa semestry.

-

Konkretny kierunek

 

Studia podyplomowe Social Media & Content Marketing koncentrują się na wykształceniu specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnego rynku pracy, program studiów został odpowiednio odświeżony i zmodyfikowany. Czwarta edycja Social Media & Content Marketing to więcej zajęć z zakresu najnowszych platform społecznościowych i nowego PR-u, jeszcze więcej ćwiczeń praktycznych i warsztatów oraz przebudowana, bardziej efektywna ścieżka edukacyjna.

Dla kogo?



Adresatem studiów są absolwenci szkół wyższych, pracownicy agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działacze w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracownicy instytucji państwowych i wszystkie osoby, które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Niezmiennie, kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, z takich firm, jak m. in.: Social Frame, Think Kong, Socjomania, VML Poland, opcom, Agencja Warszawa, Pracuj.pl. Inicjatorem i partnerem merytorycznym kierunku jest agencja Social Frame.



Zapisy trwają do 30.09.2016 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej. 

::

Patronem medialnym studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing jest magazym Business in BRIEF. 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.