Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa? (infografika)

Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa? (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Duże formaty i wiele produktów na jednym banerze – to działa najlepiej na potencjalnych klientów. Eksperci z RTB House sprawdzili, co wpływa na efektywność realizowanych w sieci działań. Dane dotyczące skuteczności reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych zostały uzyskane na podstawie kampanii reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych, prowadzonych przez firmę w niemal 40 krajach.

-

Potencjał dotarcia do klientów za pośrednictwem urządzeń mobilnych jest naprawdę duży – analizy pokazują, że średni CTR (relacja pomiędzy liczbą kliknięć i wyświetleń) reklam na urządzeniach mobilnych jest wyższy od tych na komputerach i oscyluje w granicach 0,84 proc. na smartfonach i 0,87 proc. na tabletach (vs. 0,73 proc. na komputerach). Sęk jednak w tym, że wykorzystanie potencjału tkwiącego w reklamie mobilnej, możliwe jest tylko dzięki efektywnym działaniom reklamowym.

– Ważne, by dotrzeć z ofertą do kluczowej z naszego punktu widzenia grupy użytkowników – czyli takich osób, które „tu i teraz” są zainteresowane zakupem, bez względu na to z jakiego urządzenia w tej chwili korzystają. Zintegrowana strategia obejmująca działania reklamowe zarówno w kanale mobilnym, jak i desktopowym, to nie tylko optymalizacja budżetu, ale również większa szansa na osiągnięcie pożądanych efektów. Tę zaletę dostrzega już niemal każdy marketer – podkreśla Łukasz Abgarowicz, business development director w RTB House.

 


 

::

Foto: Fotolia

Tagi:

reklama mobile

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.