Domena - być albo nie być Twojego biznesu na zagranicznym rynku

Domena - być albo nie być Twojego biznesu na zagranicznym rynku

Brief.pl / Aktualności

Domeny internetowe to temat, któremu przedsiębiorcy często nie poświęcają wystarczająco dużo uwagi w procesie tworzenia nowego lub rozwoju istniejącego już biznesu. Tymczasem odpowiednio dobrana domena może zadecydować o być albo nie być Twojego biznesu - zarówno na rodzimym, jak i zagranicznym rynku.

-
SPONSOROWANE

Wielu przedsiębiorców zapomina o tym, że często pierwszym punktem kontaktu klienta z marką jest adres WWW znaleziony w wynikach wyszukiwania Google. Musi on zatem wzbudzać zaufanie, aby potencjalny klient zechciał w niego kliknąć i przejść na stronę.

Jedna domena, 28 rynków

 

Zacznij zatem od dobrze dobranej domeny. Wybór domeny będzie zależał od rynku docelowego. Jeśli interesuje Cię konkretne państwo, zarejestruj nazwę domeny w języku danego kraju oraz odpowiadające mu narodowe rozszerzenie domeny. Jeśli chcesz prowadzić równoległe działania na wielu rynkach europejskich, lepiej zdecyduj się na nazwę domeny w języku angielskim, która będzie zrozumiała dla wszystkich. Rejestracja narodowej końcówki dla każdego kraju osobno może się jednak okazać zbyt kosztowna, szczególnie w początkowej fazie ekspansji. Świetną alternatywą, która pozwoli Ci zaoszczędzić i jednocześnie promować Twój biznes w całej Europie, jest domena .eu.

 

Uwiarygodnij swój biznes

 

Domenę .eu może zarejestrować wyłącznie mieszkaniec Unii Europejskiej (oraz Islandii, Norwegii i Liechtensteinu) albo firma mającą siedzibę na tym terenie. Końcówka .eu uwiarygadnia zatem Twoją działalność – jest to znak, że firmę obowiązuje prawo UE, a zatem jest ona godna zaufania. Polska znajduje się aktualnie na czwartym miejscu wśród krajów rejestrujących najwięcej domen z końcówką .eu. Obok .pl i .com, domena europejska jest jedną z najchętniej zamawianych w Polsce końcówek. Polscy przedsiębiorcy uważają bowiem, że ułatwia im prowadzenie biznesu międzynarodowego oraz poprawia wizerunek firmy w oczach zagranicznych kontrahentów.

 

Zdobądź .EUropę z domeną .EU


Jeśli Ty też chcesz zaistnieć na europejskich rynkach dzięki domenie .eu, zapraszamy do wzięcia udziału w zorganizowanym przez Domeny.tv konkursie z nagrodami. W ramach konkursu zarejestrujesz domenę .EU za jedyne 7,90 zł netto (9,72 zł brutto z VAT) za pierwszy rok i otrzymasz atrakcyjne nagrody za zdobycie rynków europejskich. Jak te rynki zdobyć? Wystarczy zarejestrować co najmniej jedną domenę .eu w Domeny.tv do 15 sierpnia 2016 roku oraz rozwiązać krótki, 2-minutowy quiz o Europie.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. torby bawełniane, kubki, notesy magnetyczne, długopisy, 3-miesięczne darmowe konto premium na Responer.com oraz książki, które będą nieocenionym źródłem wiedzy i pomogą w procesie ekspansji Twojej firmy, m.in. “Go global!” Krzysztofa Rybińskiego czy “Biznes Ci ucieka” Marcina Osmana.

Szczegóły konkursu znajdziesz tu.

 

Tagi:

Biznes Domena UE

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?