TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

Brief.pl / Aktualności

Shell wykorzystuje nasze samochodowe podróże na wakacje i promuje V-Power Nitro tuż przed “zmianą turnusów”, Orange rozpoczyna kampanię rejestracji pre-paida, a Tymbark już trzeci tydzień z rzędu w pierwszej trójce promuje 80-tą rocznicę. Tak wyglądał miniony tydzień w wideo online ─ poznajcie szczegóły.

-

 

Najpopularniejszy spot to reklama paliwa V-Power Nitro produkowanego przez Shell. W reklamie samochód ucieka wprost na stację Shell przed największymi zagrożeniami dla silnika takimi jak korozja i osady, które próbują zepchnąć auto z drogi. Spot, którego emisję rozpoczęto na początku poprzednia miesiąca, w dniu 25 lipca obejrzały niemal 2 mln internautów na WP.pl, a dwa dni później ─ 27 lipca ─ kolejne pół mln na Gazeta.pl . W sumie przez cały tydzień reklama dotarła do 2,4 mln internautów przy 10 mln rozpoczętych emisji (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce należy do Orange z reklamą wideo in-banner notującą statystyki 2 mln realnych użytkowników przy 8,5 mln rozpoczętych emisji. W związku z niedawno wprowadzonym obowiązkiem rejestracji kart pre-paid, reklama zachęca aby to właśnie Orange wybrać jako swojego operatora. Kampania ruszyła 24 lipca, a 27 lipca osiągnęła imponujące statystyki ─ 1,7 mln realnych użytkowników przy 7 mln rozpoczętych emisji (większość z nich na WP.pl). Drugie miejsce Orange w zestawieniu jest więc przede wszystkim wynikiem intensywnej jednodniowej kampanii, chociaż reklama była emitowana przez cały poprzedni tydzień.

 

W czołówce naszego zestawienia po raz kolejny pojawił się Tymbark ze spotem nawiązującym do 80 rocznicy istnienia marki, o którym pisaliśmy już w ubiegłych tygodniach. Reklama wyświetlana od 7 lipca w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,6 mln realnych użytkowników przy 2,7 mln emisji wyświetlanych na WP.pl, Youtube.com, CDA.pl oraz Player.pl. Nieznacznie wyższe statystyki zanotowała w trzecim tygodniu lipca, kiedy to znalazła się na pierwszym miejscu naszego zestawienia.


::

Fot. Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.