TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

Brief.pl / Aktualności

Shell wykorzystuje nasze samochodowe podróże na wakacje i promuje V-Power Nitro tuż przed “zmianą turnusów”, Orange rozpoczyna kampanię rejestracji pre-paida, a Tymbark już trzeci tydzień z rzędu w pierwszej trójce promuje 80-tą rocznicę. Tak wyglądał miniony tydzień w wideo online ─ poznajcie szczegóły.

-

 

Najpopularniejszy spot to reklama paliwa V-Power Nitro produkowanego przez Shell. W reklamie samochód ucieka wprost na stację Shell przed największymi zagrożeniami dla silnika takimi jak korozja i osady, które próbują zepchnąć auto z drogi. Spot, którego emisję rozpoczęto na początku poprzednia miesiąca, w dniu 25 lipca obejrzały niemal 2 mln internautów na WP.pl, a dwa dni później ─ 27 lipca ─ kolejne pół mln na Gazeta.pl . W sumie przez cały tydzień reklama dotarła do 2,4 mln internautów przy 10 mln rozpoczętych emisji (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce należy do Orange z reklamą wideo in-banner notującą statystyki 2 mln realnych użytkowników przy 8,5 mln rozpoczętych emisji. W związku z niedawno wprowadzonym obowiązkiem rejestracji kart pre-paid, reklama zachęca aby to właśnie Orange wybrać jako swojego operatora. Kampania ruszyła 24 lipca, a 27 lipca osiągnęła imponujące statystyki ─ 1,7 mln realnych użytkowników przy 7 mln rozpoczętych emisji (większość z nich na WP.pl). Drugie miejsce Orange w zestawieniu jest więc przede wszystkim wynikiem intensywnej jednodniowej kampanii, chociaż reklama była emitowana przez cały poprzedni tydzień.

 

W czołówce naszego zestawienia po raz kolejny pojawił się Tymbark ze spotem nawiązującym do 80 rocznicy istnienia marki, o którym pisaliśmy już w ubiegłych tygodniach. Reklama wyświetlana od 7 lipca w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,6 mln realnych użytkowników przy 2,7 mln emisji wyświetlanych na WP.pl, Youtube.com, CDA.pl oraz Player.pl. Nieznacznie wyższe statystyki zanotowała w trzecim tygodniu lipca, kiedy to znalazła się na pierwszym miejscu naszego zestawienia.


::

Fot. Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.