TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

Brief.pl / Aktualności

Shell wykorzystuje nasze samochodowe podróże na wakacje i promuje V-Power Nitro tuż przed “zmianą turnusów”, Orange rozpoczyna kampanię rejestracji pre-paida, a Tymbark już trzeci tydzień z rzędu w pierwszej trójce promuje 80-tą rocznicę. Tak wyglądał miniony tydzień w wideo online ─ poznajcie szczegóły.

-

 

Najpopularniejszy spot to reklama paliwa V-Power Nitro produkowanego przez Shell. W reklamie samochód ucieka wprost na stację Shell przed największymi zagrożeniami dla silnika takimi jak korozja i osady, które próbują zepchnąć auto z drogi. Spot, którego emisję rozpoczęto na początku poprzednia miesiąca, w dniu 25 lipca obejrzały niemal 2 mln internautów na WP.pl, a dwa dni później ─ 27 lipca ─ kolejne pół mln na Gazeta.pl . W sumie przez cały tydzień reklama dotarła do 2,4 mln internautów przy 10 mln rozpoczętych emisji (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce należy do Orange z reklamą wideo in-banner notującą statystyki 2 mln realnych użytkowników przy 8,5 mln rozpoczętych emisji. W związku z niedawno wprowadzonym obowiązkiem rejestracji kart pre-paid, reklama zachęca aby to właśnie Orange wybrać jako swojego operatora. Kampania ruszyła 24 lipca, a 27 lipca osiągnęła imponujące statystyki ─ 1,7 mln realnych użytkowników przy 7 mln rozpoczętych emisji (większość z nich na WP.pl). Drugie miejsce Orange w zestawieniu jest więc przede wszystkim wynikiem intensywnej jednodniowej kampanii, chociaż reklama była emitowana przez cały poprzedni tydzień.

 

W czołówce naszego zestawienia po raz kolejny pojawił się Tymbark ze spotem nawiązującym do 80 rocznicy istnienia marki, o którym pisaliśmy już w ubiegłych tygodniach. Reklama wyświetlana od 7 lipca w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,6 mln realnych użytkowników przy 2,7 mln emisji wyświetlanych na WP.pl, Youtube.com, CDA.pl oraz Player.pl. Nieznacznie wyższe statystyki zanotowała w trzecim tygodniu lipca, kiedy to znalazła się na pierwszym miejscu naszego zestawienia.


::

Fot. Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.