TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

Brief.pl / Aktualności

Shell wykorzystuje nasze samochodowe podróże na wakacje i promuje V-Power Nitro tuż przed “zmianą turnusów”, Orange rozpoczyna kampanię rejestracji pre-paida, a Tymbark już trzeci tydzień z rzędu w pierwszej trójce promuje 80-tą rocznicę. Tak wyglądał miniony tydzień w wideo online ─ poznajcie szczegóły.

-

 

Najpopularniejszy spot to reklama paliwa V-Power Nitro produkowanego przez Shell. W reklamie samochód ucieka wprost na stację Shell przed największymi zagrożeniami dla silnika takimi jak korozja i osady, które próbują zepchnąć auto z drogi. Spot, którego emisję rozpoczęto na początku poprzednia miesiąca, w dniu 25 lipca obejrzały niemal 2 mln internautów na WP.pl, a dwa dni później ─ 27 lipca ─ kolejne pół mln na Gazeta.pl . W sumie przez cały tydzień reklama dotarła do 2,4 mln internautów przy 10 mln rozpoczętych emisji (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce należy do Orange z reklamą wideo in-banner notującą statystyki 2 mln realnych użytkowników przy 8,5 mln rozpoczętych emisji. W związku z niedawno wprowadzonym obowiązkiem rejestracji kart pre-paid, reklama zachęca aby to właśnie Orange wybrać jako swojego operatora. Kampania ruszyła 24 lipca, a 27 lipca osiągnęła imponujące statystyki ─ 1,7 mln realnych użytkowników przy 7 mln rozpoczętych emisji (większość z nich na WP.pl). Drugie miejsce Orange w zestawieniu jest więc przede wszystkim wynikiem intensywnej jednodniowej kampanii, chociaż reklama była emitowana przez cały poprzedni tydzień.

 

W czołówce naszego zestawienia po raz kolejny pojawił się Tymbark ze spotem nawiązującym do 80 rocznicy istnienia marki, o którym pisaliśmy już w ubiegłych tygodniach. Reklama wyświetlana od 7 lipca w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,6 mln realnych użytkowników przy 2,7 mln emisji wyświetlanych na WP.pl, Youtube.com, CDA.pl oraz Player.pl. Nieznacznie wyższe statystyki zanotowała w trzecim tygodniu lipca, kiedy to znalazła się na pierwszym miejscu naszego zestawienia.


::

Fot. Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.