Kuba Kaliciński na czele Grupy Kalicińscy.com

Kuba Kaliciński na czele Grupy Kalicińscy.com

Brief.pl / Aktualności

Laureat 50 najbardziej kreatywnych w biznesie awansuje. Kuba Kaliciński przejął zarządzanie Grupą Kalicińscy.com zastępując na tym stanowisku Macieja Kalicińskiego. Nowy szef zapowiada duże zmiany w strukturze i charakterze działalności agencji.

-

Kuba Kaliciński z branżą marketingu i reklamy związany jest od ponad dekady. Karierę zaczynał w agencji interaktywnej Orbita Nowe Media, która w tamtym czasie odpowiadała za tzw. sferę digital w ramach struktur BBDO. Następnie pracował w warszawskim studio postprodukcyjnym AlienFX. W 2006 roku wraz z bratem Maciejem założył Kalicińscy.com, jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych, która dzięki zdobywanemu doświadczeniu przerodziła się w agencję marketingu zintegrowanego z silnymi kompetencjami w obszarze digital. Przez lata był jej dyrektorem kreatywnym. Tworzył komunikację marketingową w digital dla takich marek jak Skoda, IKEA Polska, Red Bull, Tchibo, Knorr, Dove i Castrol.

W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicińscy.com nową agencję reklamową Fog Content Agency, której głównym obszarem działania jest tworzenie strategii marketingowych marek w oparciu o treści wideo. Do jej klientów należą m.in. Red Bull, IKEA Polska, Hasco-Lek, Avon, Castrol. W ramach Fog Content Agency zrealizował międzynarodowy projekt „Red Bull Heli Drifting” z udziałem Felixa Baumgartnera oraz Jakuba Przygońskiego.

W pracy kieruje się dewizą: „ludzie nie oglądają reklam tylko to, co ich interesuje". Oprócz tworzenia strategii obecności marek w Internecie, pracuje aktywnie jako producent, reżyser, operator i scenarzysta. Prowadził również warsztaty dla studentów w Warszawskiej Szkole Filmowej.

::

Foto: Fotolia/Jakub Jirsák

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.