wp - grudzien 2016

Kuba Kaliciński na czele Grupy Kalicińscy.com

Kuba Kaliciński na czele Grupy Kalicińscy.com

Brief.pl / Aktualności

Laureat 50 najbardziej kreatywnych w biznesie awansuje. Kuba Kaliciński przejął zarządzanie Grupą Kalicińscy.com zastępując na tym stanowisku Macieja Kalicińskiego. Nowy szef zapowiada duże zmiany w strukturze i charakterze działalności agencji.

-

Kuba Kaliciński z branżą marketingu i reklamy związany jest od ponad dekady. Karierę zaczynał w agencji interaktywnej Orbita Nowe Media, która w tamtym czasie odpowiadała za tzw. sferę digital w ramach struktur BBDO. Następnie pracował w warszawskim studio postprodukcyjnym AlienFX. W 2006 roku wraz z bratem Maciejem założył Kalicińscy.com, jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych, która dzięki zdobywanemu doświadczeniu przerodziła się w agencję marketingu zintegrowanego z silnymi kompetencjami w obszarze digital. Przez lata był jej dyrektorem kreatywnym. Tworzył komunikację marketingową w digital dla takich marek jak Skoda, IKEA Polska, Red Bull, Tchibo, Knorr, Dove i Castrol.

W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicińscy.com nową agencję reklamową Fog Content Agency, której głównym obszarem działania jest tworzenie strategii marketingowych marek w oparciu o treści wideo. Do jej klientów należą m.in. Red Bull, IKEA Polska, Hasco-Lek, Avon, Castrol. W ramach Fog Content Agency zrealizował międzynarodowy projekt „Red Bull Heli Drifting” z udziałem Felixa Baumgartnera oraz Jakuba Przygońskiego.

W pracy kieruje się dewizą: „ludzie nie oglądają reklam tylko to, co ich interesuje". Oprócz tworzenia strategii obecności marek w Internecie, pracuje aktywnie jako producent, reżyser, operator i scenarzysta. Prowadził również warsztaty dla studentów w Warszawskiej Szkole Filmowej.

::

Foto: Fotolia/Jakub Jirsák

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.