VML z udziałami w Grupie Heureka

VML z udziałami w Grupie Heureka

Magazyn / Aktualności

Globalna agencja digital VML (część sieci Y&R) weszła w posiadanie mniejszościowego pakietu udziałów w Grupie Heureka, którą tworzą dwie agencje interaktywne - Heureka i Pride & Glory - a także marka badawcza Brand Fibres skupiająca się na monitorowaniu i analizie mediów społecznościowych.

-

Przejęcie udziałów w polskiej spółce jest największą jak dotąd inwestycją VML. - To strategiczny ruch wzmacniający pozycję VML na europejskim rynku. Realizujemy tym samym kolejny krok globalnej ekspansji zaplanowanej na najbliższe lata. Witamy Heurekę i Pride&Glory w rodzinie VML i sieci Y&R – mówi Jon Cook, CEO w VML.

Grupa Heureka zmieni markę na VML Polskie biuro będzie największym oddziałem w Europie. Agencja będzie blisko współpracować z Y&R Poland, która, podobnie jak VML, należy do koncernu WPP. Partnerstwo VML z Y&R to element strategii tworzenia silnej, globalnej digitalowej sieci.

Polski oddział będzie pełnił rolę regionalnego centrum wspierającego europejskie biura VML oraz Y&R w działaniach interaktywnych: przetargach, pracach koncepcyjnych, strategicznych, badawczych oraz produkcyjnych.

Kluczowe stanowiska w firmie objęli: Dariusz Andrian (chief executive officer), Piotr Friedberg (chief operating officer), Michał Wolniak (chief strategy officer) i Dawid Szczepaniak (executive creative director). Raportują do Simona Millishipa (executive creative director i managing director, VML EMEA).

Grupa Heureka zatrudnia obecnie 150 osób w Warszawie i w Krakowie. Dołączają oni do grona ponad 1300 pracowników VML na całym świecie.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?