VML z udziałami w Grupie Heureka

VML z udziałami w Grupie Heureka

Magazyn / Aktualności

Globalna agencja digital VML (część sieci Y&R) weszła w posiadanie mniejszościowego pakietu udziałów w Grupie Heureka, którą tworzą dwie agencje interaktywne - Heureka i Pride & Glory - a także marka badawcza Brand Fibres skupiająca się na monitorowaniu i analizie mediów społecznościowych.

-

Przejęcie udziałów w polskiej spółce jest największą jak dotąd inwestycją VML. - To strategiczny ruch wzmacniający pozycję VML na europejskim rynku. Realizujemy tym samym kolejny krok globalnej ekspansji zaplanowanej na najbliższe lata. Witamy Heurekę i Pride&Glory w rodzinie VML i sieci Y&R – mówi Jon Cook, CEO w VML.

Grupa Heureka zmieni markę na VML Polskie biuro będzie największym oddziałem w Europie. Agencja będzie blisko współpracować z Y&R Poland, która, podobnie jak VML, należy do koncernu WPP. Partnerstwo VML z Y&R to element strategii tworzenia silnej, globalnej digitalowej sieci.

Polski oddział będzie pełnił rolę regionalnego centrum wspierającego europejskie biura VML oraz Y&R w działaniach interaktywnych: przetargach, pracach koncepcyjnych, strategicznych, badawczych oraz produkcyjnych.

Kluczowe stanowiska w firmie objęli: Dariusz Andrian (chief executive officer), Piotr Friedberg (chief operating officer), Michał Wolniak (chief strategy officer) i Dawid Szczepaniak (executive creative director). Raportują do Simona Millishipa (executive creative director i managing director, VML EMEA).

Grupa Heureka zatrudnia obecnie 150 osób w Warszawie i w Krakowie. Dołączają oni do grona ponad 1300 pracowników VML na całym świecie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.