VML z udziałami w Grupie Heureka

VML z udziałami w Grupie Heureka

Magazyn / Aktualności

Globalna agencja digital VML (część sieci Y&R) weszła w posiadanie mniejszościowego pakietu udziałów w Grupie Heureka, którą tworzą dwie agencje interaktywne - Heureka i Pride & Glory - a także marka badawcza Brand Fibres skupiająca się na monitorowaniu i analizie mediów społecznościowych.

-

Przejęcie udziałów w polskiej spółce jest największą jak dotąd inwestycją VML. - To strategiczny ruch wzmacniający pozycję VML na europejskim rynku. Realizujemy tym samym kolejny krok globalnej ekspansji zaplanowanej na najbliższe lata. Witamy Heurekę i Pride&Glory w rodzinie VML i sieci Y&R – mówi Jon Cook, CEO w VML.

Grupa Heureka zmieni markę na VML Polskie biuro będzie największym oddziałem w Europie. Agencja będzie blisko współpracować z Y&R Poland, która, podobnie jak VML, należy do koncernu WPP. Partnerstwo VML z Y&R to element strategii tworzenia silnej, globalnej digitalowej sieci.

Polski oddział będzie pełnił rolę regionalnego centrum wspierającego europejskie biura VML oraz Y&R w działaniach interaktywnych: przetargach, pracach koncepcyjnych, strategicznych, badawczych oraz produkcyjnych.

Kluczowe stanowiska w firmie objęli: Dariusz Andrian (chief executive officer), Piotr Friedberg (chief operating officer), Michał Wolniak (chief strategy officer) i Dawid Szczepaniak (executive creative director). Raportują do Simona Millishipa (executive creative director i managing director, VML EMEA).

Grupa Heureka zatrudnia obecnie 150 osób w Warszawie i w Krakowie. Dołączają oni do grona ponad 1300 pracowników VML na całym świecie.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.