VML z udziałami w Grupie Heureka

VML z udziałami w Grupie Heureka

Magazyn / Aktualności

Globalna agencja digital VML (część sieci Y&R) weszła w posiadanie mniejszościowego pakietu udziałów w Grupie Heureka, którą tworzą dwie agencje interaktywne - Heureka i Pride & Glory - a także marka badawcza Brand Fibres skupiająca się na monitorowaniu i analizie mediów społecznościowych.

-

Przejęcie udziałów w polskiej spółce jest największą jak dotąd inwestycją VML. - To strategiczny ruch wzmacniający pozycję VML na europejskim rynku. Realizujemy tym samym kolejny krok globalnej ekspansji zaplanowanej na najbliższe lata. Witamy Heurekę i Pride&Glory w rodzinie VML i sieci Y&R – mówi Jon Cook, CEO w VML.

Grupa Heureka zmieni markę na VML Polskie biuro będzie największym oddziałem w Europie. Agencja będzie blisko współpracować z Y&R Poland, która, podobnie jak VML, należy do koncernu WPP. Partnerstwo VML z Y&R to element strategii tworzenia silnej, globalnej digitalowej sieci.

Polski oddział będzie pełnił rolę regionalnego centrum wspierającego europejskie biura VML oraz Y&R w działaniach interaktywnych: przetargach, pracach koncepcyjnych, strategicznych, badawczych oraz produkcyjnych.

Kluczowe stanowiska w firmie objęli: Dariusz Andrian (chief executive officer), Piotr Friedberg (chief operating officer), Michał Wolniak (chief strategy officer) i Dawid Szczepaniak (executive creative director). Raportują do Simona Millishipa (executive creative director i managing director, VML EMEA).

Grupa Heureka zatrudnia obecnie 150 osób w Warszawie i w Krakowie. Dołączają oni do grona ponad 1300 pracowników VML na całym świecie.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.