Top 10 najpopularniejszych wideo tygodnia

Top 10 najpopularniejszych wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Poprzedni tydzień upłynął pod znakiem upałów, co nie uszło również uwadze reklamodawców, bowiem na czele rankingu wideo online w sieci stanęły dwa orzeźwiające napoje: Tymbark oraz Pepsi. Jakie jeszcze spoty najmocniej promowały się w internecie? Sprawdź w zestawieniu przygotowanym przez firmę Gemius.

-

 

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(18-24 lipca)

 

Na pierwszym miejscu znalazł się Tymbark z sentymentalnym spotem opowiadającym historię miłosną. W wideo obserwujemy parę od początków jej znajomości ─ w szkole podstawowej, przez ślub, aż do starości ─ a na każdym etapie znajomości zakochani przekazują sobie wyznania za pomocą charakterystycznych kapselków Tymbark. Spotowi, utrzymanemu w stylistyce filmowego romansu, atmosfery dodaje nieśmiertelny hit zakochanych ”Stand by me” autorstwa Ben E. Kinga. W ten sposób Tymbark nawiązuje do rocznicy założenia marki przypominając, że już od osiemdziesięciu lat jest wśród konsumentów w każdym momencie ich życia. Spot wyemitowano przede wszystkim na Youtube.com oraz WPp.pl i Player.pl. Kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników przy niemal 3 mln odsłon. Warto zauważyć, że Tymbark tak wysoką pozycję utrzymuje już drugi tydzień (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce zestawienia to również reklama napoju, tym razem wykorzystująca okoliczności letnich upałów. Pepsi pokazuje ręce przedstawicieli różnych grup zawodowych i społecznych – surferów, hipsterów, murarzy a nawet rycerzy – które w upalny dzień na plaży sięgają po Pepsi prosto z lodówki. Spot jest elementem kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi” i dotarł do konsumentów głównie przez media społecznościowe, bo aż 60 proc. emisji spotu należy do Facebooka. Reklama Pepsi dotarła do 1,5 mln użytkowników przy 2,6 mln emisji.

 

Miejsce trzecie w naszym rankingu należy do Play. Sieć reklamowała swoją ofertę dla firm z wodoodpornym smartfonem Samsung Galaxy S7 Edge. Wytrzymałość telefonu prezentował znany z Hell’s Kitchen Wojciech Modest Amaro upuszczając telefon do pełnego wody garnka. Spot dotarł do niemal 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,3 mln emisji, z których aż 45 proc. zostało wyemitowanych na WP.pl.

 

::

Foto: Fotolia/ArtemSam

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.