Top 10 najpopularniejszych wideo tygodnia

Top 10 najpopularniejszych wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Poprzedni tydzień upłynął pod znakiem upałów, co nie uszło również uwadze reklamodawców, bowiem na czele rankingu wideo online w sieci stanęły dwa orzeźwiające napoje: Tymbark oraz Pepsi. Jakie jeszcze spoty najmocniej promowały się w internecie? Sprawdź w zestawieniu przygotowanym przez firmę Gemius.

-

 

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(18-24 lipca)

 

Na pierwszym miejscu znalazł się Tymbark z sentymentalnym spotem opowiadającym historię miłosną. W wideo obserwujemy parę od początków jej znajomości ─ w szkole podstawowej, przez ślub, aż do starości ─ a na każdym etapie znajomości zakochani przekazują sobie wyznania za pomocą charakterystycznych kapselków Tymbark. Spotowi, utrzymanemu w stylistyce filmowego romansu, atmosfery dodaje nieśmiertelny hit zakochanych ”Stand by me” autorstwa Ben E. Kinga. W ten sposób Tymbark nawiązuje do rocznicy założenia marki przypominając, że już od osiemdziesięciu lat jest wśród konsumentów w każdym momencie ich życia. Spot wyemitowano przede wszystkim na Youtube.com oraz WPp.pl i Player.pl. Kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników przy niemal 3 mln odsłon. Warto zauważyć, że Tymbark tak wysoką pozycję utrzymuje już drugi tydzień (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce zestawienia to również reklama napoju, tym razem wykorzystująca okoliczności letnich upałów. Pepsi pokazuje ręce przedstawicieli różnych grup zawodowych i społecznych – surferów, hipsterów, murarzy a nawet rycerzy – które w upalny dzień na plaży sięgają po Pepsi prosto z lodówki. Spot jest elementem kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi” i dotarł do konsumentów głównie przez media społecznościowe, bo aż 60 proc. emisji spotu należy do Facebooka. Reklama Pepsi dotarła do 1,5 mln użytkowników przy 2,6 mln emisji.

 

Miejsce trzecie w naszym rankingu należy do Play. Sieć reklamowała swoją ofertę dla firm z wodoodpornym smartfonem Samsung Galaxy S7 Edge. Wytrzymałość telefonu prezentował znany z Hell’s Kitchen Wojciech Modest Amaro upuszczając telefon do pełnego wody garnka. Spot dotarł do niemal 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,3 mln emisji, z których aż 45 proc. zostało wyemitowanych na WP.pl.

 

::

Foto: Fotolia/ArtemSam

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?