...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 10 najpopularniejszych wideo tygodnia

Poprzedni tydzień upłynął pod znakiem upałów, co nie uszło również uwadze reklamodawców, bowiem na czele rankingu wideo online w sieci stanęły dwa orzeźwiające napoje: Tymbark oraz Pepsi. Jakie jeszcze spoty najmocniej promowały się w internecie? Sprawdź w zestawieniu przygotowanym przez firmę Gemius.

 

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(18-24 lipca)

 

Na pierwszym miejscu znalazł się Tymbark z sentymentalnym spotem opowiadającym historię miłosną. W wideo obserwujemy parę od początków jej znajomości ─ w szkole podstawowej, przez ślub, aż do starości ─ a na każdym etapie znajomości zakochani przekazują sobie wyznania za pomocą charakterystycznych kapselków Tymbark. Spotowi, utrzymanemu w stylistyce filmowego romansu, atmosfery dodaje nieśmiertelny hit zakochanych ”Stand by me” autorstwa Ben E. Kinga. W ten sposób Tymbark nawiązuje do rocznicy założenia marki przypominając, że już od osiemdziesięciu lat jest wśród konsumentów w każdym momencie ich życia. Spot wyemitowano przede wszystkim na Youtube.com oraz WPp.pl i Player.pl. Kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników przy niemal 3 mln odsłon. Warto zauważyć, że Tymbark tak wysoką pozycję utrzymuje już drugi tydzień (źródło: gemiusAdReal).

 

Drugie miejsce zestawienia to również reklama napoju, tym razem wykorzystująca okoliczności letnich upałów. Pepsi pokazuje ręce przedstawicieli różnych grup zawodowych i społecznych – surferów, hipsterów, murarzy a nawet rycerzy – które w upalny dzień na plaży sięgają po Pepsi prosto z lodówki. Spot jest elementem kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi” i dotarł do konsumentów głównie przez media społecznościowe, bo aż 60 proc. emisji spotu należy do Facebooka. Reklama Pepsi dotarła do 1,5 mln użytkowników przy 2,6 mln emisji.

 

Miejsce trzecie w naszym rankingu należy do Play. Sieć reklamowała swoją ofertę dla firm z wodoodpornym smartfonem Samsung Galaxy S7 Edge. Wytrzymałość telefonu prezentował znany z Hell’s Kitchen Wojciech Modest Amaro upuszczając telefon do pełnego wody garnka. Spot dotarł do niemal 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,3 mln emisji, z których aż 45 proc. zostało wyemitowanych na WP.pl.

 

::

Foto: Fotolia/ArtemSam

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF