wp - grudzien 2016

Nowa aplikacja promująca Polskę

Nowa aplikacja promująca Polskę

Brief.pl / Aktualności

Grupa Onet-RAS Polska wraz z partnerami Grupą PKP, PKP Intercity, Polską Organizacją Turystyczną oraz przy współpracy z Ministerstwem Rozwoju udostępniła nową aplikację Meet Poland, która jest praktycznym przewodnikiem po Polsce.

-

Aplikacja jest dostępna w angielskiej wersji językowej i powstała z myślą o wszystkich podróżnycy i turystach, którzy odwiedzą Polskę, w tym w trakcie nachodzących Światowych Dni Młodzieży.  Meet Poland to nowoczesna wizytówka wszystkiego, czym Polska może się pochwalić.

Informacje będą zawarte w sześciu kategoriach:

 Patrząc wstecz

 Skarby natury 

 Polska w kalejdoskopie

 W kręgu kultury i sztuki

 Biznes i innowacje

 Smakowita Polska

 W aplikacji można znaleźć dużą liczbę tras prowadzących do nieoczywistych miejsc, które będą gratką dla wszystkich poszukiwaczy wrażeń, nie tylko tych z zagranicy. 

– Nadchodzące Światowe Dni Młodzieży to doskonały moment, żeby zaprezentować aplikację, która pokaże Polskę w niestandardowy i ciekawy sposób. Szczególnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Ministerstwem Rozwoju, dzięki której jedna z kategorii aplikacji promuje Polskę jako kraj ogromnych możliwości biznesowych i innowacji – mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Aby ułatwić użytkownikom dotarcie do każdego z opisywanych miejsc i atrakcji, w każdej z kategorii przygotowano gotowe propozycje wycieczek, które można po prostu wcielić w życie dzięki szczegółowym wskazówkom jak dotrzeć w konkretne miejsca. 

– Dzięki tej aplikacji nasi pasażerowie będą mogli poznać lepiej Polskę i przekonać się do jak wielu zakątków kraju można dotrzeć pociągami PKP Intercity. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w procesie tworzenia tego rozwiązania. Mamy nadzieję, że podróżni na nowo odkryją różne zakątki Polski – mówi Beata Czemerajda, rzecznik PKP Intercity.

Aplikację Meet Poland można pobrać ze sklepu Google Play i AppStore .

Uruchomienie aplikacji w polskiej wersji językowej jest planowane na jesień tego roku.

::

Foto: Fotolia/Zerophoto

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.