Wyniki konkursu "Audioriver 2016"

Wyniki konkursu "Audioriver 2016"

Brief.pl / Aktualności

Mamy wyniki konkursu "Audioriver 2016"!

-

Konkurs "Audioriver 2016" jest zakończony! Poniżej zwycięskie odpowiedzi: 

Piotr W. :

 

-  Poniżej chciałbym zaproponować działania, które mogą przyczynić się do promocji Płocka za pomocą festiwalu Audioriver. Działania stacjonarne:

* jeżdżący po Polsce Audioriverbus z rozkladanym stoiskiem promującym festiwal i miasto. Do promocji mozna by wykorzystac okulary wirtualne, kyore pozwoliłyby ludziom przenieść sie na plażę lub rynek w Płocku.
* możliwość wysyłania darmowych pocztówek z terenu imprezy, ktore przedstawiały by Plock i festiwal
* utworzenie specjalnej Płockostrefy na terenie festiwalu gdzie miasto promowaloby region i miasto
* city placement - festiwal i miasto jako tło serialu, filmu.

Dzialania online:
* geotagowanie zdjęć, filmów i snapów z Płocka

Magdalena Z. :

 

-  Festiwal Audioriver od około 12 lat bardzo mocno przyczynia się do promocji miasta Płock. Dla olbrzymiej ilości młodych ludzi, a już na pewno dla fanów muzyki, Płock kojarzy się prawie wyłącznie z festiwalem Audioriver (noi firmą Orlen). Również dla bardzo wielu obcokrajowców Płock nie byłby nigdy znany gdyby nie ten festiwal. Z każdym rokiem zresztą festiwal Audioriver przyciąga coraz więcej przybyszy-festiwalowiczów z innych krajów, co zdecydowanie przyczynia się do promocji miasta Płock nie tylko w Polsce ale i na świecie.

Festiwal Audioriver rozrasta się, przybywają nowe sceny i nowe atrakcje, jest także coraz bardziej znany i obecny w mediach, przybywa coraz więcej uczestników. Wszystko to zarówno oddzielnie jak i razem przekłada się na promocję miasta Płock, która z roku na rok jest coraz mocniejsza.

Myślę, że miasto Płock mogłoby jeszcze bardziej wzmocnić swój wizerunek, gdyby włączyło się jeszcze mocniej do współpracy z organizatorami festiwalu Audioriver. Jestem przekonana, że inwestycja w tak duże międzynarodowe muzyczne przedsięwzięcie o ugruntowanej i wciąż rozwojowej pozycji, to inwestycja na jakie miasto powinno postawić przede wszystkim jeżeli chodzi o promocję kulturalną. Z pewnością im większa inwestycja (sponsoring) miasta Płock tym większa obecność wizerunkowa miasta w przekazach promocyjnych i medialnych Festiwalu Audioriver.

Płock mógłby jeszcze więcej zyskać promocyjnie, wizerunkowo na obecności festiwalu Audioriver, gdyby zaangażował się mocniej, zidentyfikował z festiwalem, czyli np. wzorem festiwalu Sziget w Budapeszcie dodając do biletu np bezpłatne przejazdy komunikacją miejską podczas trwania festiwalu, zniżkę na wstęp do pływalni miejskiej czy na zwiedzanie miejskich atrakcji turystycznych (np muzeów). Na terenie festiwalu (na skarpie lub chociażby na rynku) również można by mocniej zaakcentować obecność miasta Płock, poprzez np ciekawie zaprojektowane "stoisko" z wymyśloną specjalnie na tę okazję atrakcją i prezentami gadżetami dla odwiedzających. Taki element po pierwsze zawsze jest miło odbierany (coś za darmo), przypomina o mieście juz poza nim (gadżet), a przede wszystkim buduje pozytywny wizerunek poprzez miłe i pozytywne emocje jakie wywoła, związane z tym, że miasto "wyszło do ludzi", obcowało z przyjezdnymi, wykazało się kreatywnością i  pozytywnym, bezpośrednim przyjęciem. 

Może są jacyś znani muzycy z Płocka? Może pod patronatem miasta można by zrobić spotkania z wybranymi artystami występującymi na festiwalu (tak jak jest to np na festiwalu Outlook w Chorwacji) ? 

Podsumowując moją spontaniczną wypowiedź, jest z pewnością jeszcze wiele możliwości na to, aby festiwal Audioriver przyczynił się do jeszcze większej promocji miasta Płock. Aby to zaistniało na pewno potrzebna są chęci, współpraca ale też większa inicjatywa i kreatywność ze strony miasta.

 

::

 

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową. 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.