Wyniki konkursu "Audioriver 2016"

Wyniki konkursu "Audioriver 2016"

Brief.pl / Aktualności

Mamy wyniki konkursu "Audioriver 2016"!

-

Konkurs "Audioriver 2016" jest zakończony! Poniżej zwycięskie odpowiedzi: 

Piotr W. :

 

-  Poniżej chciałbym zaproponować działania, które mogą przyczynić się do promocji Płocka za pomocą festiwalu Audioriver. Działania stacjonarne:

* jeżdżący po Polsce Audioriverbus z rozkladanym stoiskiem promującym festiwal i miasto. Do promocji mozna by wykorzystac okulary wirtualne, kyore pozwoliłyby ludziom przenieść sie na plażę lub rynek w Płocku.
* możliwość wysyłania darmowych pocztówek z terenu imprezy, ktore przedstawiały by Plock i festiwal
* utworzenie specjalnej Płockostrefy na terenie festiwalu gdzie miasto promowaloby region i miasto
* city placement - festiwal i miasto jako tło serialu, filmu.

Dzialania online:
* geotagowanie zdjęć, filmów i snapów z Płocka

Magdalena Z. :

 

-  Festiwal Audioriver od około 12 lat bardzo mocno przyczynia się do promocji miasta Płock. Dla olbrzymiej ilości młodych ludzi, a już na pewno dla fanów muzyki, Płock kojarzy się prawie wyłącznie z festiwalem Audioriver (noi firmą Orlen). Również dla bardzo wielu obcokrajowców Płock nie byłby nigdy znany gdyby nie ten festiwal. Z każdym rokiem zresztą festiwal Audioriver przyciąga coraz więcej przybyszy-festiwalowiczów z innych krajów, co zdecydowanie przyczynia się do promocji miasta Płock nie tylko w Polsce ale i na świecie.

Festiwal Audioriver rozrasta się, przybywają nowe sceny i nowe atrakcje, jest także coraz bardziej znany i obecny w mediach, przybywa coraz więcej uczestników. Wszystko to zarówno oddzielnie jak i razem przekłada się na promocję miasta Płock, która z roku na rok jest coraz mocniejsza.

Myślę, że miasto Płock mogłoby jeszcze bardziej wzmocnić swój wizerunek, gdyby włączyło się jeszcze mocniej do współpracy z organizatorami festiwalu Audioriver. Jestem przekonana, że inwestycja w tak duże międzynarodowe muzyczne przedsięwzięcie o ugruntowanej i wciąż rozwojowej pozycji, to inwestycja na jakie miasto powinno postawić przede wszystkim jeżeli chodzi o promocję kulturalną. Z pewnością im większa inwestycja (sponsoring) miasta Płock tym większa obecność wizerunkowa miasta w przekazach promocyjnych i medialnych Festiwalu Audioriver.

Płock mógłby jeszcze więcej zyskać promocyjnie, wizerunkowo na obecności festiwalu Audioriver, gdyby zaangażował się mocniej, zidentyfikował z festiwalem, czyli np. wzorem festiwalu Sziget w Budapeszcie dodając do biletu np bezpłatne przejazdy komunikacją miejską podczas trwania festiwalu, zniżkę na wstęp do pływalni miejskiej czy na zwiedzanie miejskich atrakcji turystycznych (np muzeów). Na terenie festiwalu (na skarpie lub chociażby na rynku) również można by mocniej zaakcentować obecność miasta Płock, poprzez np ciekawie zaprojektowane "stoisko" z wymyśloną specjalnie na tę okazję atrakcją i prezentami gadżetami dla odwiedzających. Taki element po pierwsze zawsze jest miło odbierany (coś za darmo), przypomina o mieście juz poza nim (gadżet), a przede wszystkim buduje pozytywny wizerunek poprzez miłe i pozytywne emocje jakie wywoła, związane z tym, że miasto "wyszło do ludzi", obcowało z przyjezdnymi, wykazało się kreatywnością i  pozytywnym, bezpośrednim przyjęciem. 

Może są jacyś znani muzycy z Płocka? Może pod patronatem miasta można by zrobić spotkania z wybranymi artystami występującymi na festiwalu (tak jak jest to np na festiwalu Outlook w Chorwacji) ? 

Podsumowując moją spontaniczną wypowiedź, jest z pewnością jeszcze wiele możliwości na to, aby festiwal Audioriver przyczynił się do jeszcze większej promocji miasta Płock. Aby to zaistniało na pewno potrzebna są chęci, współpraca ale też większa inicjatywa i kreatywność ze strony miasta.

 

::

 

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową. 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.