TOP 10 kampanii wideo w internecie

TOP 10 kampanii wideo w internecie

Brief.pl / Aktualności

Które kampanie wideo on-line cieszyły się w ubiegłym tygodniu największym zainteresowaniem? Tymbark, Durex i Loteriada, to marki które najmocniej promowały się w sieci z wideo online. Jakie inne spoty mogliśmy obejrzeć w internecie? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym zestawieniem przygotowanym przez firmę Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(11-17 lipca)

 

 

Tymbark, który 21 czerwca zakończył emisję spotów nawiązujących do mistrzostw Europy, ponownie rozpoczął działania reklamowe od 7 lipca z kampanią “80 lat zawsze przy Tobie”. 30-sekundowy spot Maspex emitował na Youtube.com, WP.pl, Player.pl, TVP.pl i CDA.pl. W ten sposób w tygodniu 11─17 lipca udało się zbudować dotarcie do 1,7 mln realnych użytkowników z liczbą niemal 3 mln emisji. 30-tce towarzyszyły także krótsze wersje spotu (źródło: gemiusAdReal).

Na drugim miejscu naszego zestawienia znajduje się marka Durex, która działania reklamowe prowadzi stale od kilku tygodni. Na początku lipca rozpoczęła jednak ciekawą kampanię edukacyjną. Ponad 2-minutowy film ma zachęcać młode dziewczyny, żeby nie wstydziły się przejmować kontroli nad zabezpieczeniem ─ krótko mówiąc, żeby to one na wszelki wypadek miały przy sobie prezerwatywę. Kampania przekonuje również, że taka postawa wcale nie powinna być negatywnie odbierana przez chłopaka. Kreacja Durex to fajne połączenie wsparcia sprzedaży w wakacyjnym szczycie sezonu z kampanią społeczną promującą bezpieczny seks. W ubiegłym tygodniu spot zanotował ponad 4 mln emisji (głównie na Youtube.com i Gry.pl) i dotarł do niespełna 1,5 mln realnych użytkowników.

 

W środę, 13 lipca Totalizator Sportowy wyemitował 1-dniówkę promującą wakacyjną odsłonę Loteriady. Tego dnia udało się dotrzeć do 1,39 mln realnych użytkowników dzięki ponad 4 milionom emisji wideo in-banner na WP.pl.

Jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, sprawdź tu. 

::

Foto: Fotolia/Sunny Forest

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.