TOP 10 kampanii wideo w internecie

TOP 10 kampanii wideo w internecie

Brief.pl / Aktualności

Które kampanie wideo on-line cieszyły się w ubiegłym tygodniu największym zainteresowaniem? Tymbark, Durex i Loteriada, to marki które najmocniej promowały się w sieci z wideo online. Jakie inne spoty mogliśmy obejrzeć w internecie? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym zestawieniem przygotowanym przez firmę Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(11-17 lipca)

 

 

Tymbark, który 21 czerwca zakończył emisję spotów nawiązujących do mistrzostw Europy, ponownie rozpoczął działania reklamowe od 7 lipca z kampanią “80 lat zawsze przy Tobie”. 30-sekundowy spot Maspex emitował na Youtube.com, WP.pl, Player.pl, TVP.pl i CDA.pl. W ten sposób w tygodniu 11─17 lipca udało się zbudować dotarcie do 1,7 mln realnych użytkowników z liczbą niemal 3 mln emisji. 30-tce towarzyszyły także krótsze wersje spotu (źródło: gemiusAdReal).

Na drugim miejscu naszego zestawienia znajduje się marka Durex, która działania reklamowe prowadzi stale od kilku tygodni. Na początku lipca rozpoczęła jednak ciekawą kampanię edukacyjną. Ponad 2-minutowy film ma zachęcać młode dziewczyny, żeby nie wstydziły się przejmować kontroli nad zabezpieczeniem ─ krótko mówiąc, żeby to one na wszelki wypadek miały przy sobie prezerwatywę. Kampania przekonuje również, że taka postawa wcale nie powinna być negatywnie odbierana przez chłopaka. Kreacja Durex to fajne połączenie wsparcia sprzedaży w wakacyjnym szczycie sezonu z kampanią społeczną promującą bezpieczny seks. W ubiegłym tygodniu spot zanotował ponad 4 mln emisji (głównie na Youtube.com i Gry.pl) i dotarł do niespełna 1,5 mln realnych użytkowników.

 

W środę, 13 lipca Totalizator Sportowy wyemitował 1-dniówkę promującą wakacyjną odsłonę Loteriady. Tego dnia udało się dotrzeć do 1,39 mln realnych użytkowników dzięki ponad 4 milionom emisji wideo in-banner na WP.pl.

Jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, sprawdź tu. 

::

Foto: Fotolia/Sunny Forest

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.