TOP 10 kampanii wideo w internecie

TOP 10 kampanii wideo w internecie

Brief.pl / Aktualności

Które kampanie wideo on-line cieszyły się w ubiegłym tygodniu największym zainteresowaniem? Tymbark, Durex i Loteriada, to marki które najmocniej promowały się w sieci z wideo online. Jakie inne spoty mogliśmy obejrzeć w internecie? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym zestawieniem przygotowanym przez firmę Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(11-17 lipca)

 

 

Tymbark, który 21 czerwca zakończył emisję spotów nawiązujących do mistrzostw Europy, ponownie rozpoczął działania reklamowe od 7 lipca z kampanią “80 lat zawsze przy Tobie”. 30-sekundowy spot Maspex emitował na Youtube.com, WP.pl, Player.pl, TVP.pl i CDA.pl. W ten sposób w tygodniu 11─17 lipca udało się zbudować dotarcie do 1,7 mln realnych użytkowników z liczbą niemal 3 mln emisji. 30-tce towarzyszyły także krótsze wersje spotu (źródło: gemiusAdReal).

Na drugim miejscu naszego zestawienia znajduje się marka Durex, która działania reklamowe prowadzi stale od kilku tygodni. Na początku lipca rozpoczęła jednak ciekawą kampanię edukacyjną. Ponad 2-minutowy film ma zachęcać młode dziewczyny, żeby nie wstydziły się przejmować kontroli nad zabezpieczeniem ─ krótko mówiąc, żeby to one na wszelki wypadek miały przy sobie prezerwatywę. Kampania przekonuje również, że taka postawa wcale nie powinna być negatywnie odbierana przez chłopaka. Kreacja Durex to fajne połączenie wsparcia sprzedaży w wakacyjnym szczycie sezonu z kampanią społeczną promującą bezpieczny seks. W ubiegłym tygodniu spot zanotował ponad 4 mln emisji (głównie na Youtube.com i Gry.pl) i dotarł do niespełna 1,5 mln realnych użytkowników.

 

W środę, 13 lipca Totalizator Sportowy wyemitował 1-dniówkę promującą wakacyjną odsłonę Loteriady. Tego dnia udało się dotrzeć do 1,39 mln realnych użytkowników dzięki ponad 4 milionom emisji wideo in-banner na WP.pl.

Jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, sprawdź tu. 

::

Foto: Fotolia/Sunny Forest

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.