Polacy samodzielnie planują urlopy

Polacy samodzielnie planują urlopy

Brief.pl / Wiedza

Najpopularniejszymi kierunkami wyjazdowym są polskie góry i wybrzeże, a koszty związane z urlopem wyniosą 500 - 1000 zł. Jednocześnie 83 proc. respondentów zorganizuje wyjazd samodzielnie -wynika z badania Payback Opinion Poll.

-

72 proc. Polaków zamierza wziąć urlop w okresie letnim. Odsetek ten jest wyższy w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy wolne w tych miesiącach wzięło 65 proc. respondentów.

Od tygodnia do dwóch – tyle będzie trwał urlop większości (56 proc.) ankietowanych, podczas gdy ok. co czwarty badany pozwoli sobie na dłuższy wypoczynek.

Co piąty ankietowany planuje wyjazd zagraniczny, a najczęstszym wyborem są kraje basenu Morza Śródziemnego. Większość z nas zatrzyma się w hotelu (23 proc.) lub w wynajętym domku turystycznym (20 proc.), a najpopularniejszym środkiem transportu w trakcie wakacji będzie samochód (56 proc.).

 

:: ::

Badanie Payback Opinion Poll zostało przeprowadzone na uczestnikach programu Payback metodą ankiety online, na grupie 556 osób w wieku 18-65 lat, dobranej tak, by odpowiadać strukturze demograficznej kraju.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.