Polacy samodzielnie planują urlopy

Polacy samodzielnie planują urlopy

Brief.pl / Wiedza

Najpopularniejszymi kierunkami wyjazdowym są polskie góry i wybrzeże, a koszty związane z urlopem wyniosą 500 - 1000 zł. Jednocześnie 83 proc. respondentów zorganizuje wyjazd samodzielnie -wynika z badania Payback Opinion Poll.

-

72 proc. Polaków zamierza wziąć urlop w okresie letnim. Odsetek ten jest wyższy w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy wolne w tych miesiącach wzięło 65 proc. respondentów.

Od tygodnia do dwóch – tyle będzie trwał urlop większości (56 proc.) ankietowanych, podczas gdy ok. co czwarty badany pozwoli sobie na dłuższy wypoczynek.

Co piąty ankietowany planuje wyjazd zagraniczny, a najczęstszym wyborem są kraje basenu Morza Śródziemnego. Większość z nas zatrzyma się w hotelu (23 proc.) lub w wynajętym domku turystycznym (20 proc.), a najpopularniejszym środkiem transportu w trakcie wakacji będzie samochód (56 proc.).

 

:: ::

Badanie Payback Opinion Poll zostało przeprowadzone na uczestnikach programu Payback metodą ankiety online, na grupie 556 osób w wieku 18-65 lat, dobranej tak, by odpowiadać strukturze demograficznej kraju.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.