Networking biegowy w Krakowie

Networking biegowy w Krakowie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Go Public zaprasza do udziału w pierwszych w Polsce i jednych z pierwszych w Europie networkingach biegowych Run Public w Krakowie.

-

Kolejna edycja biegowego networkingu, która odbędzie się 3 sierpnia br. w Krakowie, łączy rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia. Pomysłodawcą jest agencja PR Go Public. Spotkanie odbędzie się na plaży Term Krakowskich przy ulicy Sodowej 7 w Krakowie, gdzie twórcy akcji będą zachęcać uczestników do tego, by wspólnie biec po sukces w biznesie.

Jeśli można połączyć rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia – dlaczego tego nie zrobić? Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach! – zachęca pomysłodawczyni. Twórczynią inicjatywy jest Agnieszka Grzechynka, właścicielka agencji Go Public, a prywatnie fanka biegania, trenująca do maratonu. Inicjatywa powstała z myślą o stworzeniu pewnej przestrzeni, która wychodził poza schemat utartych spotkań biznesowych. 

– Idea była pionierska i ryzykowna. Środowisko nie jest przyzwyczajone do takiej formy spotkań, większość przedsiębiorców nie biegała nigdy w życiu i miała ogromne opory by pojawić się publicznie w dresie lub szortach. Na szczęście okazało się, że gen innowacyjności, który pozwala im z sukcesem prowadzić firmy, pomógł także w postawieniu pierwszego, biegowego kroku – dodaje twórczyni projektu. 

Pierwsza edycja wydarzenia, która odbyła się w Krakowie w czerwcu br., przyciągnęła 15 przedsiębiorców. Pojawili się przedstawiciele branży IT, przemysłu spotkań, producenci zdrowych zielonych koktajli, redaktorzy, dystrybutorzy wody mineralnej, trenerzy fitness, coach, hotelarze i t.d. Event rozpoczął się od krótkiego wykładu na temat korzyści jakie w biznesie może przynieść bieganie. Spotkanie, które odbędzie się w sierpniu br. będzie przebiegało wg. podobnego harmonogramu. Dbając o bezbolesny start uczestników w kwestii nowych wyzwań zawodowych, ale także treningów, Go Public nawiązała współpracę z firmą New Balance, której przedstawiciel zadba o profesjonalne przygotowanie biegowe dla uczestników spotkania. 

– Cieszy nas to, że Polska jest gotowa na przekraczanie granic, łamanie tabu i próbowanie nowych, pionierskich rozwiązań networkingowych. Kontakty biznesowe nawiązane w luźnej, sportowej atmosferze trwają najdłużej i są najbardziej owocne – dodaje Agnieszka Grzechynka.

Niestandartowe rozwiązania netwokingowe są coraz częściej popularne spośród zagranicznych i polskich biznesmenów. Rozbudowana sieć kontaktów potrafi wyróżnić biznesmena lub firmę na tle konkurencji. Wspólne hobby, które nie dotyczy bezpośrednio tematu biznesowego, wprowadza znajomość na nowy poziom i pomaga w tworzeniu swoistej więzi. Oby nawiązywanie kontaktów zawodowych można było uważać za udane, warto zwracać uwagę na relację międzyludzkie i na zysk obu stron. Priorytetem jest win-win, każda ze stron musi czuć, że jej korzyści liczą się i są respektowane. 

 

::

Foto: Fotolia/hurca.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.