wp - grudzien 2016

Networking biegowy w Krakowie

Networking biegowy w Krakowie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Go Public zaprasza do udziału w pierwszych w Polsce i jednych z pierwszych w Europie networkingach biegowych Run Public w Krakowie.

-

Kolejna edycja biegowego networkingu, która odbędzie się 3 sierpnia br. w Krakowie, łączy rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia. Pomysłodawcą jest agencja PR Go Public. Spotkanie odbędzie się na plaży Term Krakowskich przy ulicy Sodowej 7 w Krakowie, gdzie twórcy akcji będą zachęcać uczestników do tego, by wspólnie biec po sukces w biznesie.

Jeśli można połączyć rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia – dlaczego tego nie zrobić? Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach! – zachęca pomysłodawczyni. Twórczynią inicjatywy jest Agnieszka Grzechynka, właścicielka agencji Go Public, a prywatnie fanka biegania, trenująca do maratonu. Inicjatywa powstała z myślą o stworzeniu pewnej przestrzeni, która wychodził poza schemat utartych spotkań biznesowych. 

– Idea była pionierska i ryzykowna. Środowisko nie jest przyzwyczajone do takiej formy spotkań, większość przedsiębiorców nie biegała nigdy w życiu i miała ogromne opory by pojawić się publicznie w dresie lub szortach. Na szczęście okazało się, że gen innowacyjności, który pozwala im z sukcesem prowadzić firmy, pomógł także w postawieniu pierwszego, biegowego kroku – dodaje twórczyni projektu. 

Pierwsza edycja wydarzenia, która odbyła się w Krakowie w czerwcu br., przyciągnęła 15 przedsiębiorców. Pojawili się przedstawiciele branży IT, przemysłu spotkań, producenci zdrowych zielonych koktajli, redaktorzy, dystrybutorzy wody mineralnej, trenerzy fitness, coach, hotelarze i t.d. Event rozpoczął się od krótkiego wykładu na temat korzyści jakie w biznesie może przynieść bieganie. Spotkanie, które odbędzie się w sierpniu br. będzie przebiegało wg. podobnego harmonogramu. Dbając o bezbolesny start uczestników w kwestii nowych wyzwań zawodowych, ale także treningów, Go Public nawiązała współpracę z firmą New Balance, której przedstawiciel zadba o profesjonalne przygotowanie biegowe dla uczestników spotkania. 

– Cieszy nas to, że Polska jest gotowa na przekraczanie granic, łamanie tabu i próbowanie nowych, pionierskich rozwiązań networkingowych. Kontakty biznesowe nawiązane w luźnej, sportowej atmosferze trwają najdłużej i są najbardziej owocne – dodaje Agnieszka Grzechynka.

Niestandartowe rozwiązania netwokingowe są coraz częściej popularne spośród zagranicznych i polskich biznesmenów. Rozbudowana sieć kontaktów potrafi wyróżnić biznesmena lub firmę na tle konkurencji. Wspólne hobby, które nie dotyczy bezpośrednio tematu biznesowego, wprowadza znajomość na nowy poziom i pomaga w tworzeniu swoistej więzi. Oby nawiązywanie kontaktów zawodowych można było uważać za udane, warto zwracać uwagę na relację międzyludzkie i na zysk obu stron. Priorytetem jest win-win, każda ze stron musi czuć, że jej korzyści liczą się i są respektowane. 

 

::

Foto: Fotolia/hurca.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.