Networking biegowy w Krakowie

Networking biegowy w Krakowie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Go Public zaprasza do udziału w pierwszych w Polsce i jednych z pierwszych w Europie networkingach biegowych Run Public w Krakowie.

-

Kolejna edycja biegowego networkingu, która odbędzie się 3 sierpnia br. w Krakowie, łączy rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia. Pomysłodawcą jest agencja PR Go Public. Spotkanie odbędzie się na plaży Term Krakowskich przy ulicy Sodowej 7 w Krakowie, gdzie twórcy akcji będą zachęcać uczestników do tego, by wspólnie biec po sukces w biznesie.

Jeśli można połączyć rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia – dlaczego tego nie zrobić? Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach! – zachęca pomysłodawczyni. Twórczynią inicjatywy jest Agnieszka Grzechynka, właścicielka agencji Go Public, a prywatnie fanka biegania, trenująca do maratonu. Inicjatywa powstała z myślą o stworzeniu pewnej przestrzeni, która wychodził poza schemat utartych spotkań biznesowych. 

– Idea była pionierska i ryzykowna. Środowisko nie jest przyzwyczajone do takiej formy spotkań, większość przedsiębiorców nie biegała nigdy w życiu i miała ogromne opory by pojawić się publicznie w dresie lub szortach. Na szczęście okazało się, że gen innowacyjności, który pozwala im z sukcesem prowadzić firmy, pomógł także w postawieniu pierwszego, biegowego kroku – dodaje twórczyni projektu. 

Pierwsza edycja wydarzenia, która odbyła się w Krakowie w czerwcu br., przyciągnęła 15 przedsiębiorców. Pojawili się przedstawiciele branży IT, przemysłu spotkań, producenci zdrowych zielonych koktajli, redaktorzy, dystrybutorzy wody mineralnej, trenerzy fitness, coach, hotelarze i t.d. Event rozpoczął się od krótkiego wykładu na temat korzyści jakie w biznesie może przynieść bieganie. Spotkanie, które odbędzie się w sierpniu br. będzie przebiegało wg. podobnego harmonogramu. Dbając o bezbolesny start uczestników w kwestii nowych wyzwań zawodowych, ale także treningów, Go Public nawiązała współpracę z firmą New Balance, której przedstawiciel zadba o profesjonalne przygotowanie biegowe dla uczestników spotkania. 

– Cieszy nas to, że Polska jest gotowa na przekraczanie granic, łamanie tabu i próbowanie nowych, pionierskich rozwiązań networkingowych. Kontakty biznesowe nawiązane w luźnej, sportowej atmosferze trwają najdłużej i są najbardziej owocne – dodaje Agnieszka Grzechynka.

Niestandartowe rozwiązania netwokingowe są coraz częściej popularne spośród zagranicznych i polskich biznesmenów. Rozbudowana sieć kontaktów potrafi wyróżnić biznesmena lub firmę na tle konkurencji. Wspólne hobby, które nie dotyczy bezpośrednio tematu biznesowego, wprowadza znajomość na nowy poziom i pomaga w tworzeniu swoistej więzi. Oby nawiązywanie kontaktów zawodowych można było uważać za udane, warto zwracać uwagę na relację międzyludzkie i na zysk obu stron. Priorytetem jest win-win, każda ze stron musi czuć, że jej korzyści liczą się i są respektowane. 

 

::

Foto: Fotolia/hurca.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.