Startup Hub Warsaw - ostatnie dni rekrutacji

 Startup Hub Warsaw - ostatnie dni rekrutacji

Brief.pl / Patronaty

24 lipca kończy się rekrutacja do stołecznego akceleratora high-tech Startup Hub Warsaw. W programie wezmą udział startupy m.in. z Indii, Kenii czy Brazylii.

-

Miasto Warszawa oraz Startup Hub Poland kończą rekrutację projektów technologicznych i startupów do międzynarodowego programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw. Polskie uczestnicy z branży ICT, IoT lub “life science” będą rywalizować z zagranicznymi zespołami o nagrodę 30 tys. zł oraz zaproszenie do negocjacji inwestycji z najlepszymi funduszami Venture Capital o wartości nawet 1mln zł.

Dlaczego warto?

 

- Projekty we wczesnej fazie rozwoju szukają najczęściej udoskonalenia swoich modeli biznesowych, sposobu pozyskania kapitału, zadbania o stronę prawną startupu i zabezpieczenia własności intelektualnej. To pozwala zdobyć dobre kontrakty i zamienić pomysł w pierwsze pieniądze. Przygotowania nie mogą trwać latami. Startup powinien być gotowy do biznesu w kilka tygodni, oto cel akceleratora - mówi Maciej Sadowski, szef Startup Hub Poland.  

Warszawska odsłona Startup Hub zaprasza również na warsztaty z mentorami i ekspertami z branży (wśród nich m.in. Anna Hejka, Marek Borzestowski czy Olga Kozierowska), podczas  których uczestnicy poznają z bliska rozkwitającą warszawską scenę startupową. Język prowadzenia - angielski. 

Sposób na kapitał 

 

Do funduszy VC w Polsce i na świecie trafiają setki projektów, ale tylko niektóre mają szanse na finansowanie. 

– Akcelerator to dla nas ważny partner w selekcji. We wczesnej fazie projektu ryzyko jest największe. Kontakt face-to-face i możliwość pracy z pomysłodawcami to dla inwestora metoda właściwej oceny ryzyka i wyboru najlepszych projektów mówi Zygmunt Grajkowski, partner zarządzający Giza Polish Ventures.  

– W portfelu naszego funduszu są spółki, które poznaliśmy właśnie w ten sposób. Wspólna praca przez kilka tygodni pozwala lepiej poznać zespół, tempo i kulturę pracy, zaobserwować reakcje na nasze porady i sprawdzić czy między nami a zespołem jest chemia. Wszystko to daje wyobrażenie, jak może wyglądać relacja inwestor-startup, a często jest to relacja na 5-8 lat - dodaje Bartłomiej Gola, partner generalny w SpeedUp Venture Capital Group.

::

3 sierpnia br. nastąpi ogłoszenie 20 projektów, które wezmą udział w programie. 27 września podczas Demo Day wybrane startupy będą mieli szansa zaprezentować swój projekt przed funduszami VC z EŚW, inwestorami i mediami.

Więcej informacji na stronie internetowej projektu. 

 

::

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Brief. 

 

 ::

Foto: Fotolia/Rawpixel.com

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?