Startup Hub Warsaw - ostatnie dni rekrutacji

 Startup Hub Warsaw - ostatnie dni rekrutacji

Brief.pl / Patronaty

24 lipca kończy się rekrutacja do stołecznego akceleratora high-tech Startup Hub Warsaw. W programie wezmą udział startupy m.in. z Indii, Kenii czy Brazylii.

-

Miasto Warszawa oraz Startup Hub Poland kończą rekrutację projektów technologicznych i startupów do międzynarodowego programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw. Polskie uczestnicy z branży ICT, IoT lub “life science” będą rywalizować z zagranicznymi zespołami o nagrodę 30 tys. zł oraz zaproszenie do negocjacji inwestycji z najlepszymi funduszami Venture Capital o wartości nawet 1mln zł.

Dlaczego warto?

 

- Projekty we wczesnej fazie rozwoju szukają najczęściej udoskonalenia swoich modeli biznesowych, sposobu pozyskania kapitału, zadbania o stronę prawną startupu i zabezpieczenia własności intelektualnej. To pozwala zdobyć dobre kontrakty i zamienić pomysł w pierwsze pieniądze. Przygotowania nie mogą trwać latami. Startup powinien być gotowy do biznesu w kilka tygodni, oto cel akceleratora - mówi Maciej Sadowski, szef Startup Hub Poland.  

Warszawska odsłona Startup Hub zaprasza również na warsztaty z mentorami i ekspertami z branży (wśród nich m.in. Anna Hejka, Marek Borzestowski czy Olga Kozierowska), podczas  których uczestnicy poznają z bliska rozkwitającą warszawską scenę startupową. Język prowadzenia - angielski. 

Sposób na kapitał 

 

Do funduszy VC w Polsce i na świecie trafiają setki projektów, ale tylko niektóre mają szanse na finansowanie. 

– Akcelerator to dla nas ważny partner w selekcji. We wczesnej fazie projektu ryzyko jest największe. Kontakt face-to-face i możliwość pracy z pomysłodawcami to dla inwestora metoda właściwej oceny ryzyka i wyboru najlepszych projektów mówi Zygmunt Grajkowski, partner zarządzający Giza Polish Ventures.  

– W portfelu naszego funduszu są spółki, które poznaliśmy właśnie w ten sposób. Wspólna praca przez kilka tygodni pozwala lepiej poznać zespół, tempo i kulturę pracy, zaobserwować reakcje na nasze porady i sprawdzić czy między nami a zespołem jest chemia. Wszystko to daje wyobrażenie, jak może wyglądać relacja inwestor-startup, a często jest to relacja na 5-8 lat - dodaje Bartłomiej Gola, partner generalny w SpeedUp Venture Capital Group.

::

3 sierpnia br. nastąpi ogłoszenie 20 projektów, które wezmą udział w programie. 27 września podczas Demo Day wybrane startupy będą mieli szansa zaprezentować swój projekt przed funduszami VC z EŚW, inwestorami i mediami.

Więcej informacji na stronie internetowej projektu. 

 

::

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Brief. 

 

 ::

Foto: Fotolia/Rawpixel.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.