Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Brief for Poland / Aktualności

Grzegorz Schetyna, przewodniczący komisji spraw zagranicznych Sejmu RP, objął honorowym patronatem Welcome Festival - Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc, który odbędzie się w dniach 24-25 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.

-

- Tegoroczny festiwal, będąc wydarzeniem poświęconym zrównoważonemu rozwojowi miast i regionów, z pewnością będzie doskonałą platformą wymiany doświadczeń oraz promocji wiedzy na temat nowoczesnego zarządzania - wyjaśnił Schetyna. Przyznał też, że inicjatywa Welcome Festivalu doskonale wpisuje się w ideę - "myśl globalnie - działaj lokalnie".

- Nieszablonowe podejście do tematu zrównoważonego rozwoju i budowania silnej marki miasta ma szansę wpływać na stałą poprawę jakości życia mieszkańców. Jako przewodniczący komisji spraw zagranicznych jestem żywo zainteresowany wspieraniem tego wielowymiarowego dialogu, który przyczyniając się do prężnego rozwoju miast i regionow, równocześnie daje szanse na promocję całej Polski na arenie międzynarodowej - zapewnił Grzegorz Schetyna.

::

Polecamy też: "Honorowe patronaty nad Welcome Festivalem"

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.