Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Brief for Poland / Aktualności

Grzegorz Schetyna, przewodniczący komisji spraw zagranicznych Sejmu RP, objął honorowym patronatem Welcome Festival - Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc, który odbędzie się w dniach 24-25 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.

-

- Tegoroczny festiwal, będąc wydarzeniem poświęconym zrównoważonemu rozwojowi miast i regionów, z pewnością będzie doskonałą platformą wymiany doświadczeń oraz promocji wiedzy na temat nowoczesnego zarządzania - wyjaśnił Schetyna. Przyznał też, że inicjatywa Welcome Festivalu doskonale wpisuje się w ideę - "myśl globalnie - działaj lokalnie".

- Nieszablonowe podejście do tematu zrównoważonego rozwoju i budowania silnej marki miasta ma szansę wpływać na stałą poprawę jakości życia mieszkańców. Jako przewodniczący komisji spraw zagranicznych jestem żywo zainteresowany wspieraniem tego wielowymiarowego dialogu, który przyczyniając się do prężnego rozwoju miast i regionow, równocześnie daje szanse na promocję całej Polski na arenie międzynarodowej - zapewnił Grzegorz Schetyna.

::

Polecamy też: "Honorowe patronaty nad Welcome Festivalem"

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.