Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Brief for Poland / Aktualności

Grzegorz Schetyna, przewodniczący komisji spraw zagranicznych Sejmu RP, objął honorowym patronatem Welcome Festival - Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc, który odbędzie się w dniach 24-25 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.

-

- Tegoroczny festiwal, będąc wydarzeniem poświęconym zrównoważonemu rozwojowi miast i regionów, z pewnością będzie doskonałą platformą wymiany doświadczeń oraz promocji wiedzy na temat nowoczesnego zarządzania - wyjaśnił Schetyna. Przyznał też, że inicjatywa Welcome Festivalu doskonale wpisuje się w ideę - "myśl globalnie - działaj lokalnie".

- Nieszablonowe podejście do tematu zrównoważonego rozwoju i budowania silnej marki miasta ma szansę wpływać na stałą poprawę jakości życia mieszkańców. Jako przewodniczący komisji spraw zagranicznych jestem żywo zainteresowany wspieraniem tego wielowymiarowego dialogu, który przyczyniając się do prężnego rozwoju miast i regionow, równocześnie daje szanse na promocję całej Polski na arenie międzynarodowej - zapewnił Grzegorz Schetyna.

::

Polecamy też: "Honorowe patronaty nad Welcome Festivalem"

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.