Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Brief for Poland / Aktualności

Grzegorz Schetyna, przewodniczący komisji spraw zagranicznych Sejmu RP, objął honorowym patronatem Welcome Festival - Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc, który odbędzie się w dniach 24-25 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.

-

- Tegoroczny festiwal, będąc wydarzeniem poświęconym zrównoważonemu rozwojowi miast i regionów, z pewnością będzie doskonałą platformą wymiany doświadczeń oraz promocji wiedzy na temat nowoczesnego zarządzania - wyjaśnił Schetyna. Przyznał też, że inicjatywa Welcome Festivalu doskonale wpisuje się w ideę - "myśl globalnie - działaj lokalnie".

- Nieszablonowe podejście do tematu zrównoważonego rozwoju i budowania silnej marki miasta ma szansę wpływać na stałą poprawę jakości życia mieszkańców. Jako przewodniczący komisji spraw zagranicznych jestem żywo zainteresowany wspieraniem tego wielowymiarowego dialogu, który przyczyniając się do prężnego rozwoju miast i regionow, równocześnie daje szanse na promocję całej Polski na arenie międzynarodowej - zapewnił Grzegorz Schetyna.

::

Polecamy też: "Honorowe patronaty nad Welcome Festivalem"

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.