Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Honorowy patronat Grzegorza Schetyny nad Welcome Festivalem 2013

Brief for Poland / Aktualności

Grzegorz Schetyna, przewodniczący komisji spraw zagranicznych Sejmu RP, objął honorowym patronatem Welcome Festival - Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc, który odbędzie się w dniach 24-25 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie.

-

- Tegoroczny festiwal, będąc wydarzeniem poświęconym zrównoważonemu rozwojowi miast i regionów, z pewnością będzie doskonałą platformą wymiany doświadczeń oraz promocji wiedzy na temat nowoczesnego zarządzania - wyjaśnił Schetyna. Przyznał też, że inicjatywa Welcome Festivalu doskonale wpisuje się w ideę - "myśl globalnie - działaj lokalnie".

- Nieszablonowe podejście do tematu zrównoważonego rozwoju i budowania silnej marki miasta ma szansę wpływać na stałą poprawę jakości życia mieszkańców. Jako przewodniczący komisji spraw zagranicznych jestem żywo zainteresowany wspieraniem tego wielowymiarowego dialogu, który przyczyniając się do prężnego rozwoju miast i regionow, równocześnie daje szanse na promocję całej Polski na arenie międzynarodowej - zapewnił Grzegorz Schetyna.

::

Polecamy też: "Honorowe patronaty nad Welcome Festivalem"

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.