Apple wyprodukuje reality show dla startupów

Apple wyprodukuje reality show dla startupów

Brief.pl / Technologie

Dzięki tej produkcji młodzi przedsiębiorcy zyskają przede wszystkim rozgłos i niezbędne do rozwijania biznesu kontakty. Już tej jesieni Apple rozpocznie produkcję nowego reality-show, w którym startupy będą konkurować ze sobą o dofinansowanie i specjalne miejsce w AppStore.

-

Apple rozpoczęło casting do pierwszego telewizyjnego reality-show dla startupów. Mile widziani są głównie programiści z wizją kształtowania przyszłości, rozwiązywania problemów i inspirowania zmian w codziennym życiu - na stronie projektu piszą producenci show. W powstającym właśnie programie „Planet of the Apps”, 100 najbardziej utalentowanych autorów aplikacji według twórców projektu, będzie rywalizowało ze sobą w tworzeniu nowych rozwiązań. Pomagać im mają najbardziej wpływowi eksperci ze społeczności technologicznej.

Zdjęcia do programu produkowanego przez Apple rozpoczną się w październiku tego roku w Los Angeles i zakończą się na początku roku 2017. Data emisji nie jest jeszcze znana, nie wiadomo też, gdzie emitowane będzie show. Niewykluczone, że będzie ono dostępne na jednej z platform należących do firmy - Apple TV lub iTunes. Jednym z ekspertów, który ma mieć swój udział w produkcji jest twórca serwisu internetowego Product Hunt, Ryan Hoover. Producentami wykonawczymi show są will.i.am (William Adams), Ben Silverman oraz Howard Owens. 

Zgłoszenia do udziału w projekcie przyjmowane są do 26 sierpnia bieżącego roku. Zwycięzcy reality-show stworzonego przez Apple mogą liczyć na prestiżowe nagrody. Wśród nich między innymi specjalne miejsce w sklepie z aplikacjami App Store oraz dofinansowanie w wysokości 10 milionów dolarów od funduszu Venture capital. Dodatkowy rozgłos, jaki przyniesie uczestnikom udział w show, zapewne pozwoli wielu drużynom znaleźć inwestorów.

::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.