wp - grudzien 2016

Apple wyprodukuje reality show dla startupów

Apple wyprodukuje reality show dla startupów

Brief.pl / Technologie

Dzięki tej produkcji młodzi przedsiębiorcy zyskają przede wszystkim rozgłos i niezbędne do rozwijania biznesu kontakty. Już tej jesieni Apple rozpocznie produkcję nowego reality-show, w którym startupy będą konkurować ze sobą o dofinansowanie i specjalne miejsce w AppStore.

-

Apple rozpoczęło casting do pierwszego telewizyjnego reality-show dla startupów. Mile widziani są głównie programiści z wizją kształtowania przyszłości, rozwiązywania problemów i inspirowania zmian w codziennym życiu - na stronie projektu piszą producenci show. W powstającym właśnie programie „Planet of the Apps”, 100 najbardziej utalentowanych autorów aplikacji według twórców projektu, będzie rywalizowało ze sobą w tworzeniu nowych rozwiązań. Pomagać im mają najbardziej wpływowi eksperci ze społeczności technologicznej.

Zdjęcia do programu produkowanego przez Apple rozpoczną się w październiku tego roku w Los Angeles i zakończą się na początku roku 2017. Data emisji nie jest jeszcze znana, nie wiadomo też, gdzie emitowane będzie show. Niewykluczone, że będzie ono dostępne na jednej z platform należących do firmy - Apple TV lub iTunes. Jednym z ekspertów, który ma mieć swój udział w produkcji jest twórca serwisu internetowego Product Hunt, Ryan Hoover. Producentami wykonawczymi show są will.i.am (William Adams), Ben Silverman oraz Howard Owens. 

Zgłoszenia do udziału w projekcie przyjmowane są do 26 sierpnia bieżącego roku. Zwycięzcy reality-show stworzonego przez Apple mogą liczyć na prestiżowe nagrody. Wśród nich między innymi specjalne miejsce w sklepie z aplikacjami App Store oraz dofinansowanie w wysokości 10 milionów dolarów od funduszu Venture capital. Dodatkowy rozgłos, jaki przyniesie uczestnikom udział w show, zapewne pozwoli wielu drużynom znaleźć inwestorów.

::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.