Apple wyprodukuje reality show dla startupów

Apple wyprodukuje reality show dla startupów

Brief.pl / Technologie

Dzięki tej produkcji młodzi przedsiębiorcy zyskają przede wszystkim rozgłos i niezbędne do rozwijania biznesu kontakty. Już tej jesieni Apple rozpocznie produkcję nowego reality-show, w którym startupy będą konkurować ze sobą o dofinansowanie i specjalne miejsce w AppStore.

-

Apple rozpoczęło casting do pierwszego telewizyjnego reality-show dla startupów. Mile widziani są głównie programiści z wizją kształtowania przyszłości, rozwiązywania problemów i inspirowania zmian w codziennym życiu - na stronie projektu piszą producenci show. W powstającym właśnie programie „Planet of the Apps”, 100 najbardziej utalentowanych autorów aplikacji według twórców projektu, będzie rywalizowało ze sobą w tworzeniu nowych rozwiązań. Pomagać im mają najbardziej wpływowi eksperci ze społeczności technologicznej.

Zdjęcia do programu produkowanego przez Apple rozpoczną się w październiku tego roku w Los Angeles i zakończą się na początku roku 2017. Data emisji nie jest jeszcze znana, nie wiadomo też, gdzie emitowane będzie show. Niewykluczone, że będzie ono dostępne na jednej z platform należących do firmy - Apple TV lub iTunes. Jednym z ekspertów, który ma mieć swój udział w produkcji jest twórca serwisu internetowego Product Hunt, Ryan Hoover. Producentami wykonawczymi show są will.i.am (William Adams), Ben Silverman oraz Howard Owens. 

Zgłoszenia do udziału w projekcie przyjmowane są do 26 sierpnia bieżącego roku. Zwycięzcy reality-show stworzonego przez Apple mogą liczyć na prestiżowe nagrody. Wśród nich między innymi specjalne miejsce w sklepie z aplikacjami App Store oraz dofinansowanie w wysokości 10 milionów dolarów od funduszu Venture capital. Dodatkowy rozgłos, jaki przyniesie uczestnikom udział w show, zapewne pozwoli wielu drużynom znaleźć inwestorów.

::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.